Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 33

Onderwerp: Audi S3 vs mercedes S600

  1. #1
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Audi S3 vs mercedes S600

    Moet je dit verhaal checken, is de moeite waard:

    Een 1.8T tegen een benz met een 6.0 liter V12

    http://www.gummen.org/newforum/forum...?mes_id=025851

  2. #2

    Standaard

    Kickuh 8) BTW:Wat heeft hij met z`n wagen laten doen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3

    Standaard

    SUZUKI, swift '90 2.3 16v 6cyl. EVO turbo motor, zullen we AUDI vs swiftje whehehhe
    SUZUKI, swift '90 2.3 16v 6cyl. EVO turbo motor, altijd lachuh die gezichten die zijn uitgeblaast door een swiftje

  4. #4

    Standaard

    Heb je misschien wat foto's van dit uiterst brute monster?
    Ben benieuwd hoe je die motor dwars onder de motorkap van een Swift krijgt (of staat hij op de achterbank).

    Misschien kun je dan meteen even uitleggen hoe de verdeling van de 16 kleppen bij een 6-cylinder geschiedt.

    Of bedoel je dat je graag een of andere NFS-variant tegen ons wilt spelen?

  5. #5

    Standaard

    Alssie op de achterbank staat, weet ik het wel: 2kleppen per cylinder en 4 oorkleppen
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #6

    Standaard

    Misschien kun je dan meteen even uitleggen hoe de verdeling van de 16 kleppen bij een 6-cylinder geschiedt.

  7. #7

    Standaard

    zo dus :wink:

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    ik denk dat het MR is

    blijft toch vreemd 6 cilinder 16v:P
    Ik rij je der uit:P

  10. #9
    SLIM
    Guest

    Standaard

    Die Benz is alleen wel 2 x zo zwaar en die kilo's tellen toch echt wel. Kijk maar in de DTCC............25 strafkilo's erbij en ze gaan flippen. Nee het is geen eerlijke strijd.

  11. #10

    Standaard

    Prachtig verhaal!!! (van die S3)

    Het wachten is nu op de verhalen van onze S3 -er: TenS3.:wink: Volgens mij wil die ook wel.
    Huidig transport= iets anders

  12. #11

    Standaard



    Misschien dat Sander een afdeling "sterke verhalen" wil starten?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  13. #12

  14. #13

    Standaard

    Dan wel met poll zodat we over de geloofwaardigheid kunnen stemmen...

  15. #14

    Standaard

    Nou, een kleintje voor Chris dan :P
    Gisterenavond reed ik op de Randweg Dordrecht (N3). Ik had net ingehaald en liet m`n gas los voor de flitser die op de brug staat. Komt er een Golf IV TDI(nix rood) met een bloedgang achterop zetten en begint druk te seinen dat ik aan de kant moet. Dan moet je net mij hebben :twisted: . Ik geef rustig wat gas bij en we schieten op de brug (en flitser) af met een gangetje van 120 (mag maar 80 daar) en net voor de flitser schiet ik naar rechts en ga in de ankers.
    Meneer de marrokaan/turk/whatever schiet me voorbij en....FLITS!
    Hij gaat in de ankers en ondertussen geef ik een dot gas zodat ik gelijk naast `m zit. Ik kijk èn wijs naar "meneer" en begin keihard te schaterlachen en ga er vervolgens met een bloedvaart weer vandoor. Ik heb `m nog in m`n spiegels in de gaten gehouden maar hij is niet meer op de linkerbaan geweest

    Ik had best een kutdag gisteren maar dit voorval maakte alles in 1x weer goed :twisted: :P
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  16. #15

    Standaard

    Fantastisch!!!!!!
    Dit geintje heb ik op de ring Rotterdam ook uitgehaald. En dit was op een snelheid van dik 180 km/h.

    Er zat er bij mij één heel iri te bumperplakken. En ik wist dat die flitser daar stond. Dus ik ging lekker op het gas staan. Dus die pipo achter mij aan en vlak voor de flitser gooi ik mijn ankers uit.

    FLITS...

    Ha, ha , ha. M'n vrouw zat naast me. Die begint ineens vreselijk te lachen: "Dat deed je expres!!!" :mrgreen:
    "Wat ben jij vals!" Maar ze moest er wel vreselijk om lachen.

    Ik ook!

    En ik hoop jullie ook. :wink:
    Huidig transport= iets anders

  17. #16

    Standaard

    Neem aan dat je eerst nog even van baan wisselde...

    Tja, leedvermaak is het beste vermaak.

    Heb zelf alleen een stunt met een lasergun gezien. Ik liep met wat vrienden door de stad en op een gegeven moment komt er een CRX op 'sportieve' wijze de hoek waarop wij een gebaar maakten wat rustiger aan te doen, omdat wij net langs een held achter een boom met een lasergun waren gelopen (serieus) aan de andere kant stond nog een agent achter een schuurtje. Dit werkte als een rode lap, want de vrouw achter het stuur ziet ons staan, geeft vol gas schakelt door naar 3, weer volgas en op dat moment stapt de agent van achter het schuurtje om een stopteken te geven. Ik weet niet op ze meteen is aangehouden voor poging tot doodslag, want die agent moest springen naar de stoep voor z'n leven en de CRX kwam met twee rokende, geblokkeerde voorwielen tot stilstand. :?

  18. #17
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zat op een gegeven moment op de A28 bij Soesterberg, in de linkerbaan met ongeveer 130. Harder kon niet, want er zat een rijtje voor me wat niet harder wilde. Was niet genoeg voor een sukkel in een zwarte Alfa 155, die druk bezig was met het bestuderen van het keurmerk op mijn trekhaak. Dat moet tenminste wel, want hij hield niet meer dan 20 cm afstand.
    Op een moment zag ik in de verte dat er weer snelheidscontrole in de berm stond en dat er een gaatje in de rechterbaan viel, ik wilde die idioot kwijt. Dus ik gaf even iets meer gas. Deed hij ook, en het flitste toen we langs de controle reden. Ik had nu mooi mazzel, want hij zat zo dicht op me dat ze mijn kenteken niet konden flitsen. Heb nooit een bon gehad, Alfamans waarschijnlijk wel.

    Tom

  19. #18
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik had een keer een duitser achter me aan zitten met haast op de ringweg dordrecht (N3). Daar staan 2 flitsers

    Ik nadat hij bumperkleefde lekker op het gas (we hadden nog immers wat goed te maken met de duitsers (bijv.1974) Maar helaas hij ging net een afrit voor de flitspaal eraf. Wat een mazzelpik zeg

  20. #19

    Standaard

    Jij kent die flitsers dus ook
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Ik had een keer een duitser achter me aan zitten met haast op de ringweg dordrecht (N3). Daar staan 2 flitsers

    Ik nadat hij bumperkleefde lekker op het gas (we hadden nog immers wat goed te maken met de duitsers (bijv.1974) Maar helaas hij ging net een afrit voor de flitspaal eraf. Wat een mazzelpik zeg
    Snel op de N3? Man als ik daar sneller als 100 ga klap ik steeds met mijn kop tegen het dak Wat een weg is dat zeg... Hoewel dat stukje voor en na de brug wel ok zijn.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •