Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: 80, 1987

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Leeftijd
    53
    Posts
    93
    Kudos
    0

    Standaard 80, 1987

    Nu zo`n acht weken geleden was eindelijk mijn nieuwe 80 klaar. We waren al in januari begonnen met steeds een weekeindje hier en daar. Maar nu dan toch echt. Ik was erg benieuwd hoe (on) zuinig die zou rijden en dat viel gelukkig heel erg mee, 1:14, wat ik ook uitspook. Probleempje was de 2e klep, die ik na veel geklungel en onderzoek eindelijk heb "gerepareerd" door de onderdrukslangen goed aan te sluiten. We hadden er een nieuw blok ingelegd en ja, als dat zit dan zijn een paar van die slangetjes niet zo belangrijk meer... Naar een audi-meeting geweest en een kenner heeft heel vriendelijk m`n auto nog even keurig op tijd gesteld. Jammer alleen van de zeer confortabele vering, want werkelijk ieder bultje in de weg zorgt voor flinke deining in de auto en steeds kleine rukjes aan het stuur zodat bij hoge snelheden wel een erg geconcentreerde bestuurder achter het sturr hoort. Ik denk dat ik die vering maar ga vervangen want zo`n auto behoort toch degelijk en stabiel op de weg te liggen. Hij is mooi opgemaakt afgezien van wat krassen en zeer recent dus Franse hagelsdeuken, met 90 interieur en exterieur maar dus met een fijn 80, 1800 blok erin.
    Ik ben dus een tevreden rijder, afgezien van mijn vering want die lijkt wel op de oude eend van m`n oma.
    Audi 200 avant QT

  2. #2

    Standaard

    Klinkt goed! Krijgen we ook foto's te zien? :roll:

    Wat die vering betreft, die van mij deint ook zo... Net een boot die door de golven gaat...
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Setje nieuwe schokbrekers en hij ligt weer als een blok op de weg... een comfortabel blok, dat wel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Setje nieuwe schokbrekers en hij ligt weer als een blok op de weg... een comfortabel blok, dat wel.
    Was ook het eerste wat ik dacht toen ik het las.
    Paar nieuwe shocks en de veren lekker laten veren...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Leeftijd
    53
    Posts
    93
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik denk dat jullie gelijk hebben want het lastige is dat hij bij iedere bobbel in het wegdek het gewicht van het ene op de andere voorwiel terechtkomt en flinke schokjes geeft aan het stuur zodat hij van links naar rechts getrokken wordt. Foto`s volgen bij gebrek aan een digicam...
    Mzzl.
    Audi 200 avant QT


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •