Mooi om te horen. Foto's van de inbouw zou leuk zijn
Wat betreft die verbruiksmeter, dat zou je zo kunnen navragen bij Vialle.. Normaliter wordt het verbruik bepaald door de dutycycle over de injectoren te 'meten' (hij hoeft niets te meten, intern is het signaal natuurlijk al bekend).
Ik denk, dat het LPI systeem draait op de dutycycle-aansturing van het OEM MMS. Dus in zoverre klopt het. Wat de ECU niet weet is hoe groot je LPI injectoren zijn. Dus daardoor zou die waarde nog niet kloppen.
Bovenstaande gaat op wanneer de software zo simpel en functioneel mogelijk is geschreven. Dikke kans dat de programmeur van Vialle het softwarematig wel zo geschreven heeft zodat die waarde wel klopt.. Zou ik iig wel doen in deze tijden. Functie die veel gebruikt en veel voorkomend is bij auto's. Dus, ff bellen.. ik ben iig geinteresseerd in het antwoord...
Wat betreft je kleppen, de 'gehaertete Ventilsitze' is interessanter. Het zijn namelijk de klepzittingen die inslaan, en de restanten daarvan die aan je klep blijven plakken (en dan moet je zittingen met een stellietlegering vervangen).