Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Problemen met 8.000 km (en eerder) A4 facelift 1.8 tfsi multitronic sline

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Problemen met 8.000 km (en eerder) A4 facelift 1.8 tfsi multitronic sline

    Nou de eerste 8.000 km zitten erop en moet zeggen het is een heerlijke auto ! Wat mij tegenvalt is dat hij al twee dagen in de garage heeft gestaan met 1.900 km en er een verstuiver is vervangen en dat hij nu (na 8.000 km) weer binnen staat maar nu al 7 dagen !!! O.k. Dat is inclusief het weekend maar ik baal er enorm van want je wilt erin rijden toch...?? Maar het probleem waren weer de verstuivers (dachten ze) maar na vervanging waren de problemen niet verholpen. PON gebeld volgens de dealer en nu zou het aan de turbo liggen en die is besteld maar men kon niet aangeven dat het euvel verholpen was.....

    Oh ja wat was er aan de hand... De auto maakte een schrapend geluid net of de remmen aanliepen. Dat deed hij bij gas geven en als je het loslaat was het weg maar had het idee dat de auto afremde. Ook was een merkbaar verlies van vermogen merkbaar. Over het algemeen rijd ik erg rustig maar dan nog is 1 op 14 het max haalbare ( 1200 km gereden met vakantie en niet boven 130 gegaan)

    Ik dacht deel het even met jullie voor wat het waard is. Uiteraard had men dit niet eerder meegemaakt bij de dealer dat snappen jullie

  2. #2
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Problemen met 8.000 km (en eerder) A4 facelift 1.8 tfsi multitronic sline

    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  3. #3

    Standaard Re: Problemen met 8.000 km (en eerder) A4 facelift 1.8 tfsi multitronic sline

    Bij mij hetzelfde turbo vervangen na 2700 km
    Snerpend geluid bij 2000 km
    Mijn verbruik:gemiddeld 1:9,5 en ik rijd constant als
    een oude zak maar hoger als 10,5 zit er niet in!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •