Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: 500000 km

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 500000 km

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanDutch77 Bekijk Berichten
    Als ik dit allemaal lees heb ik een verkeerde Audi gekocht denk ik:P. Ik heb er nu iets meer dan 217000 kilometer op zitten(niet allemaal zelf gereden want heb hem pas een jaar) en daar zelf denk ik nu 10 a 11 duizend kilometer mee gereden. Ben al een hoop kwijt aan een nieuwe dynamo. Moet nu de remmen doen en hij zuipt benzine. Heb dan een uit 2000 een 1.6 B5. Hoop dat hij straks (moet volgende week naar de maker voor de remmen en een keuring) ook zo lang meegaat.

    Pfff 500.000 kilometer. Das pas een goede auto. Geniet ervan en op naar de 600.000.
    Tot vorig jaar een B6 1.6 benzine gehad als 2e boodschappen auto - die vond ik verrassend zuinig in vergelijking tot de huidige boodschappen auto die er nu voor in de plaats staat (Hyundai accent 1.6) 7.5 l/100km a4 b6 1.6 vs 9.5 l/100km hyundai accent 1.6

  2. #42
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 500000 km

    Mijn vrouw reed met mijn vorige A4. De km stand was inmiddels 535000! Maar, nu begonnen er toch wat problemen op te treden. De airco is defect, minimaal een verstuiver lekt, de koppeling begint geluid te maken, deuk in het spatbord, koplampen verweerd en zo nog een aantal zaken.
    Een heel goede vriend van me heeft met mijn hulp een A4 B8 uit 2014 gekocht in Duitsland. En wij hebben zijn A4 B6 Multitronic overgenomen. Km stand 551000! Maar de auto rijd nog perfect, ziet er van binnen nog heel goed uit (leder met alcantara, sportstoelen, RNS-E), buitenkant kan wel wat aandacht gebruiken maar dat gaat ook gebeuren. Beide voorspatborden hebben roest op de randen, en beide hebben een flinke deuk. De motorkap en de bumper hebben net een beetje schade opgelopen, met een beetje geluk worden de bumper en motorkap gespoten waarbij de verzekering van de tegenpartij betaald. Dan koop ik twee spatborden en laat deze op eigen kosten mee overspuiten zodat de auto er weer netjes uitziet.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •