Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3 Sedan on 20 Inch

  1. #1
    snowdude
    Guest

    Talking Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3 Sedan on 20 Inch

    Tijdje geleden kreeg ik een Whats app berichtje van Peter (@Pedro) met de vraag of ik het leuk zou vinden om beide Gletsjer witte Audi's eens op de gevoelige plaat te leggen. Hij was bezig met een ander setje velgen en dat zou dan ook een mooie gelegenheid zijn om eens die shoot te gaan doen.
    Na een paar keer het te hebben moeten uitstellen , slecht weer en druk met andere zaken, is het er vorige week zondag toch van gekomen.

    Een goede vriend van mij is altijd druk in de weer met mooie plaatjes schieten en hij vond het een leuk idee om beide Audi's te fotograferen. Een mooie aanvulling voor zijn portfolio.

    Nu de fotograaf was geregeld, moesten we op zoek naar een locatie. Soms ben je onderweg en zie je een leuke locatie waarvan je dan denkt daar moet ik eens heen om foto's te maken. Tegen de tijd dat het dan een keer zo ver is ben je de locatie alweer vergeten. Stom, dom en zonde!
    Nu vind ik het best lastig om een locatie te vinden die net weer anders is dan wat andere al hebben gebruikt.
    Locaties als Doel in Belgie, vervallen stadje is al vaak gebruikt. Op meetings schieten we ze ook al, dus dat is niet meer bijzonder.

    Nu is de locatie waar wij hebben geschoten niet volledig verboden terrein en konden wij buiten onze gang gaan. Het leukste blijft om ergens naar binnen te gaan en snel wat foto's te schieten voordat er iemand komt klagen dat het niet mag. Zo netjes als we zijn , we blijven natuurlijk wel nette Audi rijders, hebben we gevraagd of men het een probleem vond om binnen foto's te maken. We kregen niet echt een duidelijk antwoord tot een man ons zei om naar de achterkant te rijden zodat we naar binnen konden.
    We hadden door de grote deur naar binnen gekund maar.....dat gaat wat lastig met verlaagde auto's en bepaalde drempels. Die twee zijn geen match made in heaven om het zo meer even te zeggen. Uiteindelijk toch binnen gekomen en een paar foto's kunnen schieten. Zoals de meeste wel weten schiet je er een hoop en blijven er maar weinig goede foto's over.

    Het was een leuke ochtend en ik voelde me soms net Doutze. Lichten aan, draai je stuur links, draai toch maar naar rechts, naar voren, naar achteren, je staat scheef...en ga zo maar door. Werd ik er maar rijkelijk voor beloond dan was het niet zo erg maar helaas :-)

    Maar goed genoeg gekletst...en nu de foto's (met dank aan M1R-photography.nl)
    Leuk om te zien dat beide wagens even laag zijn en beide een totaal andere uitstraling krijgen door de velgen en verlaging.

    Eerste twee heb ik gemaakt terwijl Peter en Enzo druk met de auto's in de weer waren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3Sedan on 20 Inch.

    De foto's gemaakt door M1R Photography.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #3

    Standaard Re: Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3Sedan on 20 Inch.

    Inderdaad een hele leuke ochtend gehad met Enzo (de fotograaf) en Ruben. Voordat je er erg in hebt ben je 3 uur verder om een paar plaatjes te schieten, maar het uiteindelijke resultaat met nabewerking is er dan ook wel naar.

    2 jaar geleden nadat mijn auto 'klaar' was met alle aanpassingen heb ik al eens een shoot gehad met Bas ('basetheone'). Zijn stijl is wat meer naturel. Heel gaaf om nu ook de foto's van Enzo te hebben.

    Mocht je zelf ook een paar knappe platen van je auto willen hebben is enzo te bereiken via www.m1r-photography.nl
    Laatst gewijzigd door Pedro; 20-06-15 om 06:09.
    A3 SB Proline S '13 l Gletsjerwit l 1.4 TFSI l S-tronic
    A3 Limo Proline S '14 l Phantom zwart l 1.4 COD l S-tronic

  4. #4
    Patrick Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    404
    Kudos
    4
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3Sedan on 20 Inch.

    Ik zeg gaaf.!! Is echt een mooi resultaat geworden..!! Mocht je nog eens een proefkonijn zoeken..? (Hint,hint)
    Audi A6 Avant 3.0 ltr TFSI V6.S-Line Tuned by ........
    Audi R8 Coupe 4.2 ltr FSI V8.

  5. #5

    Standaard Re: Gletsjer White fotoshoot A3 Sportback & A3Sedan on 20 Inch.

    Gave auto's, gave locatie en gave foto's!!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •