Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23

Onderwerp: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002 UPDATE!

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Talking Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002 UPDATE!

    Hallo, ik ben nieuw hier op het audi-forum en zal mij voor het fatsoen maar even netjes voorstellen
    Ik ben Stefan, 18 jaar oud en ben woonachtig in Culemborg (een boerendorp bij Tiel in de buurt, voor degene die het niet kennen).
    Al jaar en dag ben ik met auto's bezig, tot op een mooie dag in Juni ik eindelijk(!!!!!) mijn rijbewijs mocht behalen. Die zelfde middag gelijk achter het internet gekropen en gaan rekenen en zoeken naar een voor mij passende en geschikte auto. Ik wilde van jongs af aan altijd al een audi rijden dus dit moest volgens mij nu maar eens gaan gebeuren! Mijn oog viel op een mooie Audi A4 Avant 1.8 20v T Quattro (s-line onderstel)audi3.pngaudi2.pngaudi1.png van het bouwjaar 2002 in de kleur ''denimblue'' van ene verkoper Tom uit Utrecht. Dit blijkt achteraf een oud-forum lid te zijn, en heb hier dus via het forum het een en ander van het gepruts aan de audi kunnen lezen. Op een zaterdag afgesproken bij Tom thuis, aardige man! Ik en een goede vriend kijken bij de audi. Nou ik was gelijk helemaal tot over mijn oren verliefd op deze audi! Wat een kleur en optie's! Rijden beviel goed, ondanks het deukje in het voorspatbord, licht versleten wang bestuurdersstoel en het loslaten van de blanke lak op de voorbumper toch echt een mooie auto om te zien, en een genot mee om te rijden! Afin, auto gekocht na een hoop onderhandelen. Op de terugweg naar huis kwam ik er achter dat de airco niet werkte dom, eerst controleren dacht ik... maar ach, te laat... na dat weekend voortreffelijk te hebben gereden toch een aantal dingen opgemerkt:

    -Lichte trilling bij remmen: (remschijven voor krom, achter op.. gelijk nieuwe schijven+blokken en remolie gedaan) DONE
    -Klapperende poelie krukas: Dit bleek 2 weken later bijna uitgelopen te zijn op een ramp, de bouten van de poelie van de krukas waren afgebroken tijdens het wisselen van de riem. aan het werk kon je zien dat dit gedaan was door een giga beunhaas... nieuwe krukas poelie+keering+tandwiel+riem+waterpomp+spanners+v-snaar. alles nieuw gemonteerd, gezeik voor een paar honderd....liever niet!
    -Airco lekte op sensor keering, alles gelijk vervangen en afgevuld, koelt als een ijskast!

    Gelijk alles aangepakt dus! ik ben zelf monteur dus dat scheelde flink in de kosten.. waardoor het wel betaalbaar blijft..

    Inmiddels een maand later veel plezier van de (Waudi). verder heb ik nog een grote beurt gedaan, nieuwe uitlaatsierstukjes gemonteerd 80 mm. en een achterruitenwisser swap gedaan naar een van een Q5.

    TO DO:
    -RNS-E inbouwen, deze is bij vorige eigenaar er uit gestolen.. DONE
    -Sonnyboys monteren vanaf b-stijl DONE
    -S-line pook monteren (3-spaaks stuur gisteren gemonteerd) DONE
    -Nieuwe mattenset
    -Xenon koplampen S4 incl spiegelkappen DONE
    -4 x nieuwe 19 inch BBS wielen monteren DONE
    -S4 Pedalenset monteren
    -S-line dakhemel monteren DONE
    -RS4 handremgreep monteren DONE
    -Nieuw 3e remlicht monteren DONE
    -spatbord en bumper spuiten

    Al met al genoeg te doen, iedere keer wat want anders is het voor mij als 18 jarige monteur haast niet te doen. MAAAR.... hard werken loont!
    Ik hoop nog veel km's te maken met deze schitterende (mijn mening) audi!

    __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ______


    Zo.... na een lange tijd, lees 8,5 maand maar even een eigen update van de Audi. Er is inmiddels een hoop veranderd gesleuteld en gerepareerd aan de auto.
    Eerst wil ik even melden dat de auto mij nog steeds heel erg goed bevalt, een schoonheidsprijs qua zuinigheid wint hij niet.. En nee geen gemekker, dit wist ik natuurlijk al

    De afgelopen 8,5 maand heb ik het volgende aan de audi gedaan:

    -RNS-E navigatie gemonteerd. Een enkele conclusie: Wat een genot! Mooi helder scherm en duidelijke navi. Toen ik mijn oude radio eruit haalde kwam ik erachter dat er een fiscon bluetooth kastje achter lag. De vorige eigenaar vertelde dat de RNS-E die erin zat er uit gestolen was en dat ze alles hadden afgeknipt. Nou lekker dan! Inderdaad een enorme wirwar van allemaal aftermarket audio draden die er helemaal niet in thuis hoorden. Ze zaten overal, zelfs onder de middenconsole doorgetrokken.. Afin, alles eruit gehaald wat er niet in hoorde en op de enige juiste manier de RNS_E aangesloten. i.c.m de bose geluidsinstallatie die ik heb ingebouwd speelt het als een klok!

    -Bose sound system ingebouwd. Dit vond ik voor een mooi prijsje uit een franse sloop S4 in Rotterdam. Alles netjes gedemonteerd en overgezet in mijn A4. Dacht dat het verschil in geluid wel mee zou vallen, maar in tegendeel stond ik stomverbaasd! Nu alleen nog even een keer de Bose speakerroosters bestellen, deze waren gesneuveld tijdens het demonteren.

    -Zwarte S4 dakhemel gemonteerd. Ook deze supergave hemel vond ik in de S4 in Rotterdam. Netjes eruit gehaald en bij mij ingebouwd. WAT een wereld van verschil zo'n zwarte dakhemel. De eerste keer had ik gelijk het gevoel alsof ik in een sportwagen zat (Y). Alle stijlen, O-shit handels en de verlichting units zijn puntgaaf en met het rode ambiente verlichting. Er zat ook zo'n rare microfoon in origineel Audi. Iemand die weet hoe ik daarmee naar de RNS kan?

    -Originele S4 vol aluminum spiegels gemonteerd. Staat netjes. Valt niet teveel over te ouwehoeren. Inklapbaar/verwambaar en elektrisch verstelbaar.

    -Nieuw 3e remlicht gemonteerd. De oude was echt versleten poreus en lek. Nieuwe was iets van 3 tientjes en het geeft zijn kont een heel ander aanzicht.

    -Nieuwe handgreep+verlichtinghouder gemonteerd achterklep. Deze had de vorige eigenaar ook gemold helaas. Gelijk netjes originele led kenteken verlichting units er in gezet. Maakt hem een heel stuk moderner.

    -Stoelverwarming gemonteerd in de voorstoelen en in de achterbank. werkend op de originele schakelaars van de clima unit en de stelknopjes onder de asbak achter. (de achterkant werkt nog niet.. unit nog niet kunnen scoren.)

    -Sonnyboys gemonteerd. Ook weinig over te zeggen. Staat netjes sluit mooi aan. Gewoon TOP!

    -S-line pook/B7 stuur met MF/RS4 handgreep gemonteerd. Dit setje scoorde ik hier via het AF via Marc. Deze had zijn A4 helaas kortgeleden en uit elkaar geplukt voor onderdelen. Zit er nu bij mij netjes in. alles is geperforeerd en staat super goed.

    -S4 grille gemonteerd. Nothing to say.. Just perfect!

    -S4 B6 teller gemonteerd. Staat super zo met die witte naalden en een S4 logo. Sommige vinden het TE.. ik vind het mooi. Is netjes gebeurd met inleren en overzetten originele km stand. Als iemand nog een adres nodig heeft? Super kundige jongen en altijd behulpzaam. Het inbouwen inleren en diverse functies aanzetten kostte mij 3 tientjes. Nu zijn de tellernaalden verlicht tijdens dag ^^

    -Lichtschakelaar met 'auto' functie gemonteerd. Ook niks bijzonders, gewoon voor de fun.

    -S4 Bi-Xenon koplampen gemonteerd. Staat netjes, nieuwe ballasten erin.. Gisteren een RFL (RetroFitLab) setje besteld want dit kan echt niet zo....

    -PU Pianolak interieurlijsten gemonteerd. Staat superdik op dat zwarte interieur van leer en een zwarte hemel.. Jammer dat het asbakje achter en de lichtschakelaar steun er niet bij zaten. Deze heb ik moeten bestellen voor een luttele 130 euro :O..

    -Puntje APK: 20 december '15 moest de Audi gekeurd worden. Samen met een collega de auto even gekeurd en er kwam tot mijn verbazing toch best wat uit.
    -Remslangen voor afkeur, achter advies. Alle 4 vervangen.
    -Draagarmen voor speling advies en bovenste draagarmen afkeur (Daar voelt de kenner al nattigheid)
    -Stabistangen LV afkeur rechts voor Advies.

    Dus... die avond gelijk in de audi van pa gesprongen en een complete set MOOG draagarmen gehaald. Via MP voor een redelijk gunstige prijs. (Onderste draagarmen,2 bovenste draagarmen,Stuurkogels,Stabistangen en een complete set bouten.) Maarja.. ik riep al toen ik hem kocht: DAT DING MOET OMLAAG!! Dus wat doen we dan? Juist! gelijk doorgereden naar iemand die een nieuwe schroefset had liggen. Merk is Tiefftech. 4 jaar garantie en voor dat geld. Wie maakt me wat.. Vond een kw set ofzo echt te duur... Dit alles liep wel ff uit de klauwen want de bovenste bouten uit het fusee gingen niet los. Uiteindelijk 2 nieuwe fuseepoten besteld en gemonteerd met 2 nieuwe wiellagers voor de zekerheid. Daarna uitgelijnd en rijd weer als een nieuwe.

    Zo... heel bericht en geen foto's.... deze zal ik vandaag nog ff posten!

    Nu nog to do:

    -Nieuwe mattenset
    -S4 pedalenset
    -TTS stuur
    -Nieuwe gripschalen en raamschakelaars
    -Voorkant spuiten en monteren S4 bumper
    -Dakspoiler hinten
    -8000k mistlampjes
    -Nieuw setje zomerwielen, bbs ben ik zat.
    -Bigbrakes!!!!!!!!!!!
    -Chip?

    Tot zover weer ff een update, mochten jullie nog idee hebben dan hoor ik het maar al te graag. Dommer word ik er nooit van

    Greetz,
    Stefan
    Laatst gewijzigd door Stefandebruijn; 20-02-16 om 10:38.

  2. #2

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Welkom, is de ex van @coupe volgens mij: http://www.audiforum.nl/forum/audifo...te-pag9-9.html

    Qua mods: mooie zaken, wel duur! Zit zomaar aan €4K voor dat lijstje . Wel foto's blijven posten he, deze kleine dingen kunnen niet meer anno 2015 .

    Tip: S4 B5 (HP2) dubbelzuiger remmen (320mm); €350, of anders Audi/VW/Porsche 6-pot Brembo's met 330-350mm schijven voor €1400-1900.. lekker!


    http://rulweb.nl/static/archive/cars...012_2013_2.jpg

    S4 lampen zijn zeer gevoelig voor condens; de meesten lekken. Het beste kan je ook, voor montage, de lens/projector vervangen door een nieuwe van Retrofitlab.. de lichtopbrengst is na 10+ jaar abominabel omdat de interne reflector opgebrand is.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3
    paulusma's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Welkom ! Mooie bak zeg en goeie plannen zie ik wel. Ik ga je zeker volgen.

    Groeten

  4. #4
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Welkom en doe je goed veel modplezier en veilige km's ermee

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    @Bastet bedankt voor de reactie en het meedenken! De lampen die gevoelig zijn had ik al van gehoord. Ik zit een beetje te dubben of ik niet beter een paar centen meer uit kan geven en 2 nieuwe kan bestellen. De remmen heb ik al liggen.. Porsche cayenne remmen in zilverkleur. Zal even wat foto's posten deze week! Qua kosten voor de mods had ik precies zo iets in gedachten.. Liever een bomvolle b6 als een nieuwer type die kaal is.. Verder trouwens nog tips of leuke (goedkope mods) voor deze auto?


  6. #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefandebruijn Bekijk Berichten
    @Bastet bedankt voor de reactie en het meedenken! De lampen die gevoelig zijn had ik al van gehoord. Ik zit een beetje te dubben of ik niet beter een paar centen meer uit kan geven en 2 nieuwe kan bestellen. De remmen heb ik al liggen.. Porsche cayenne remmen in zilverkleur. Zal even wat foto's posten deze week! Qua kosten voor de mods had ik precies zo iets in gedachten.. Liever een bomvolle b6 als een nieuwer type die kaal is.. Verder trouwens nog tips of leuke (goedkope mods) voor deze auto?
    Er kan zo veel joh. Wat voor schijven ga je monteren? Schijven + blokken zijn >50% van de kosten van die mod, je bent al snel 400 piek de set kwijt, en 250-350 voor een set blokken. Montagemateriaal is ook zomaar 50+ euro! Welke heb je? 17Z of 18Z?

    Een paar centen extra voor nieuwe S4's? Forget it - die dingen kosten tweedehands al 500+ per set als je nette wil. Nieuw is véél te duur. Je kan beter een tweedehands setje ergens op de kop tikken en daar nieuwe lenzen in zetten; goedkoper en beter. Ook beter dan nieuwe OEM. Alternatief is, als het om de kleur gaat, een setje zwarte Depo's. Dat werkt ook prima, en kost maar 200 euro incl xenon.

    Andere mods:
    - zelfdimmende binnenspiegel: kan tevens zelfdimmende buitenspiegels aansturen (heerlijke optie!), maar stuurt ook het automatisch licht aan (lichtsensor voor dimlicht aan/uit in tunnels en als 't donker wordt), en coming/leaving home (mistlamp/achterlicht aan bij donker en CV bediening) (€250 spiegel, €60 kabel, €70 knopjes)

    - elektrisch verwarmde voorruit (dat ding gaat er vóór de winter op bij mij, ben reuze benieuwd) (€300-1000 ruit, €300 kleine delen + omvormer)

    - zelf openende kofferklep met stempelveren (topic op dit forum te vinden) (€75 dempers + €25 veren)

    - S4 grille (zwart maken!) (€45-100)

    - Grotere sierstukken (€40/stuk, Fox Typ 16 op eBay, 90-100mm)

    - Elektrisch inklapbare spiegels (€300, MAX raammotoren nodig vóór, beide kanten)

    - B7 stuurwiel (€200-400 stuurwiel, €100-150 airbag-esp-unit, €100 sleepring, op dit forum te vinden qua partnr's)

    - ambiente verlichting voor + achter (€5-10, zelf LEDs solderen; €40-130 voor OEM units v+a)

    - turbo upgrade (K03S/K04/EFS, etc.) (€3000; ~250pk - €5000; ~340pk)

    - als je toch gaat spuiten: S-Line front (€275 excl spuitwerk, vanuit DE; ahw shop)

    - vinnymod (lipje) onder S-Line (€35, tochtstrip, zie foto van m'n remklauw hierboven)

    - DRL strip in koplamp (DIY project van mij, WIP, €100-300, afhankelijk van wat je wil)
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    @Bastet

    Dus... Dat is een hele waslijst. Ik denk dat ik in deze korte periode al een flinke B6-fan 'aan de haak' heb geslagen. Super!

    Wat betreft de koplampen: een setje depo's had ik geeneens aan gedacht, echter bij google helaas niet in NL te koop. Ben een beetje huiverig met dat EBAY gebeuren. Waarom? Geen idee

    De S-line bumper komt er op, dat had ik inderdaad zelf ook op het lijstje staan. Gelijk doe ik dan ook de S4 grille en de andere roosters.

    De uitlaatsierstukjes heb ik gemonteerd vorige week, 80 mm er op vond ik persoonlijk groot zat!

    De spiegels inklapbaar is een mod waar ik gek op ben, tevens wil ik dat ook de S4 spiegelkappen gaan monteren, echter eerst maar eens een setje bemachtigen....

    De zelf opende kofferklep vind ik inderdaad ook iets wat moet, via de topics kom ik weinig te weten wat en waar te bestellen..

    Al met al zat mod's dus geld en tijd in overvloed nodig.. Morgen ga ik 'm uitlijnen, het stuur staat scheef en trekt naar rechts.

    Mocht iemand nog onderdelen (gunstig geprijsd) te koop hebben dan hoor ik het maar al te graag!

    @Bastet

    Sorry dat ik zoveel vragen stel hoor, maar heb je misschien voor mij een onderdeel nr van de geperforeerde s-line pook 5 bak r onder de 5. En van de skoda mistlampen? danku👌
    Laatst gewijzigd door Stefandebruijn; 21-07-15 om 22:19.

  8. Ad
  9. #8
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Zou die van mij in onderdelen kunnen verkopen (maar duurt mij te lang)
    Maar doe hem zo weg zoals hij is

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Haha! Je gaat zo'n mooie B6 toch niet in onderdelen verkopen😁

  11. #10

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    R204-408 (min. 3 sets bestelbedrag):
    https://www.amatec.nl/webshop/stempelveren/R204-408
    Gasdempers: OEM Febi of Inter-Stop. Johns werkt niet - te dikke kop. A6 = 690N, A4 = 550N. Na 13 jaar zijn de jouwe geen 550N meer - ik denk dat OEM B6 prima werkt.. geen garantie tho.

    80mm groot zat? OEM 1.8T / 3.0 V6 is 80mm, en dat is WAYYY too small.

    90mm op een 1.9TDIQ:


    100mm op een opengewerkte 2.5TDI:

    http://rulweb.nl/static/archive/cars...t/DSC_0036.JPG


    http://rulweb.nl/static/archive/cars...t/DSC_0038.JPG

    B7 4-spaaks + RNS-E:


    B7 3-spaaks (die mis ik echt):


    Inklapbare spiegels zijn wel handig, maar, alleen als je de 'Spiegel einklapp modul V2' hebt. Anders MOET je met het knopje werken. De modul kan op basis van een contact draad automatisch in- en uitklappen (en dat werkt hier perfect!).

    OZ-velgen (19"), met S-Line front met Vinny mod, en HP2 321mm remmen:


    Custom dash-trim (goedkope folie, eventueel met verf aanpassen, zoals hieronder.. kostte me maar €10 ):


    Overigens is eBay een prima en veilige bron voor dit soort onderdelen. Gewoon gaan doen! Staat veel op, en vaak tegen goede prijzen (niet altijd).
    http://www.sportuitlaatdemper.nl/kop...-04-zwart.html
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #11
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Welkom hier op het Forum, je hebt een mooi exemplaar en inderdaad leuke mods in het vooruitzicht.
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel


  13. #12

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Skoda mistlamp is meer werk dan het waard is, niet doen dus.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten


    Andere mods:
    - zelfdimmende binnenspiegel: kan tevens zelfdimmende buitenspiegels aansturen (heerlijke optie!), maar stuurt ook het automatisch licht aan (lichtsensor voor dimlicht aan/uit in tunnels en als 't donker wordt), en coming/leaving home (mistlamp/achterlicht aan bij donker en CV bediening) (€250 spiegel, €60 kabel, €70 knopjes)

    - elektrisch verwarmde voorruit (dat ding gaat er vóór de winter op bij mij, ben reuze benieuwd) (€300-1000 ruit, €300 kleine delen + omvormer)

    - Grotere sierstukken (€40/stuk, Fox Typ 16 op eBay, 90-100mm)

    - Elektrisch inklapbare spiegels (€300, MAX raammotoren nodig vóór, beide kanten)

    - B7 stuurwiel (€200-400 stuurwiel, €100-150 airbag-esp-unit, €100 sleepring, op dit forum te vinden qua partnr's)

    - ambiente verlichting voor + achter (€5-10, zelf LEDs solderen; €40-130 voor OEM units v+a)
    Dat elektrisch verwarmde voorraam komt zeker van een B7 af? het is iig iets wat ik zelf ook wil gaan installeren nadat ik je post las en zag dat het mogelijk is.
    Maar goed wellicht handig om te gaan combineren met de nieuwe zelf dimmende binnen & buiten spiegels + coming home/leave en auto knop binnen in de auto...

  15. #14

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daveizz Bekijk Berichten
    Dat elektrisch verwarmde voorraam komt zeker van een B7 af? het is iig iets wat ik zelf ook wil gaan installeren nadat ik je post las en zag dat het mogelijk is.
    Maar goed wellicht handig om te gaan combineren met de nieuwe zelf dimmende binnen & buiten spiegels + coming home/leave en auto knop binnen in de auto...
    Nee, is alleen geleverd op de B6. Werd te weinig besteld en is vervallen op de B7. Functie is ook maar marginaal: standkachels bieden meer resultaat (warme auto, dus ook geen condens meer). Ik heb 't gekocht "omdat het kan". Regelapparaat gescoord voor €100, en de voorruit voor €200 (nieuw!). Normale prijzen zijn niet leuk (>1000 voor de ruit!).

    Voor dat soort bedragen zou ik ook de standkachel kiezen.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    @Bastet, heb je nog wat te koop mbt de spiegelkappen deurlijsten of instaplijsten? Moet de hele zooi nog hebben dus hoor het graag!
    👍

    Misschien een lijstje met prijsjes?
    stempelveren besteld, gasveren besteld en de 90 mm eindtips besteld!

  17. #16

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Ik heb niks meer te koop. Straks misschien wel DRL oplossingen, maar dat is nog wel effe weg. Helaas .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    V-power vind ze behoorlijk lekker! Klokklokklok weer 55 liter. Achja, liever 1 op 9/10 als in een 1.4 sukkelen🙊

  19. #18
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefandebruijn Bekijk Berichten
    V-power vind ze behoorlijk lekker! Klokklokklok weer 55 liter. Achja, liever 1 op 9/10 als in een 1.4 sukkelen🙊
    1op 9/10 is knap rijd je alleen snelweg (180 en remmen en weer aantrappen?)
    bij mij gemiddeld 1 op 12 snelweg en stads rijder en hou ook wel een beetje van snel optrekken (euro 95) als ik anders wil tanken moet ik 5 km omrijden

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    @johnny boy ik weet het niet? Ik rij redelijk normaal, trek m (als ie warm is) wel goed op zn gat.. Rij ook veel binnendoor, boven de 1 op 10 kom ik niet..

  21. #20
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Audi A4 Avant 1.8 turbo Quattro 2002

    chippen miss is dat het ?
    ben van 163 naar 200 pk gegaan en eigenlijk andere benzine erin min euro98

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •