Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Ik zoek een 80 b3

  1. #41

    Standaard

    Klopt. Je kunt de boel wat strakker maken door aan de witte tandwieltjes te draaien.
    Wat ook nog wel eens wil gebeuren, is dat 1 van de 4 staalkabeltjes losschiet in de spiegel of in de stelknop.
    Dit merk je als je de spiegel bijvoorbeeld wel naar rechts kan draaien en niet naar links, of wel naar boven en niet naar beneden.
    Kwestie van weer terug drukken en het werkt weer.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  2. #42

    Standaard

    Help!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ging vanavond een eindje rijden en toen deed de dashboard verlichting het niet :idea: :cry: (tellers en knoppen voor verwarming). Gisteren was alles nog goed. Ik denk dat het aan de zekering ligt. Ik hoop het in ieder geval wel. Weet iemand welke zekering ik moet hebben? Ik heb al aan de verstelling van de verlichting gedraaid, dus dat is het niet.

    Trouwens, ik kan de knoppen van de spiegelverstelling er niet heel makkelijk afhalen, maar wel heel ver heen en weer draaien zonder dat er wat gebeurt. Het kabeltje zal dus inderdaad wel even opgespant moeten worden. Bedankt voor de adviezen.

    Harmen

  3. #43

    Standaard

    Ik heb zekering 14 vervangen en alles doet het weer!

    Echt super handig dit forum. (Toen ik wat was gekalmeerd heb ik even gezocht en bleek er al een forumpje over te bestaan).

    Harmen

  4. #44
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    hahahah nou begint al goed maar ja de bekende "kinderziektes" zeg maar veel plezier met den audi en het is inderdaad een lekker kleurtje..






    "never drive faster than your guardian angel can fly"

  5. #45

    Standaard

    Golf met een Audi, dat zijn goede berichten jongens, niet dan? :P

    Maar een erg mooie bak met een zeer lage km-stand, is er geen NAP gepleegd? Verder een hele mooie kleur...

    En dat ie beter rijdt dan een Focus had ik je wel kunnen vertellen.. M.u.v. de ZX3 dan.. :P

    Welkom op het forum b.t.w.!

    Gr., dEX
    S6


  6. #46

    Standaard

    Mooie wagen, top kleur!

    Enne, volgens mij zitten er wel opties op. Ik zie een lampje branden voor de handrem, dat was toen toch niet standaard? :wink:

    Veel plezier met je eerste Audi. Overigens, de mijne was ook een optieloze B4, een witte :?

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    is er geen NAP gepleegd?
    Geen NAP, wel origineel service boekje met alle stempels. :P

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •