Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Onderwerp: audi s3 limo

  1. #1

    Standaard audi s3 limo

    all,
    zoals jullie al hebben kunnen lezen, heb ik de sq5 ingeruild en hiervoor een s3 uit 2014 gekozen.
    waarom?

    de sq5 reed ik zakelijk en door de hoge bijtelling was het helemaal niet erg dat er ook hoge kosten aan de auto zitten. deze zijn namelijk weer aftrekbaar, waardoor je in verhouding minder bijtelling betaald.

    maar ik kwam er toch wel achter dat de sq5 een handenbindertje is, maar ik wilde toch weer iets leuks rijden en vooral privé rijden, dus niet meer zakelijk en zeker niet meer nieuw.

    een aantal s3 limo's gevonden in het land. ik wilde eerst persé de supersportstoelen.... alleen hier zit een grote maar aan.... analoge verstelling! dit anno 2016 met een auto uit dat prijssegment! dus het werden toch de gewone sportstoelen en wat voor! namelijk met de rode accenten......staat supermooi!

    de enige optie die ik wil retrofitten zijn de inklapbare spiegels. de rest zit er wel op geloof ik.... confort-sleutel heeft tie ook niet en daar ben ik juist blij mee.... minder kans op diefstal.

    maar plaatjes zeggen meer....

    IMG_1793.JPGIMG_1792.JPGIMG_1786.JPG

    IMG_1794.jpgIMG_1795.jpg
    Laatst gewijzigd door HJR; 26-03-16 om 18:51.

  2. #2

    Standaard Re: audi s3 limo

    vandaag de s3 maar eens volledig gepolijst.... man wat had de aflever-poetser geprutst zeg! marring over de gehele auto... even snel het tolletje... klaar....
    dat viel al op tijdens de proefrit in de volle zon.

    dat moest dus anders.... auto mocht niet gepoetst worden voor aflevering... dat doe ik zelf wel...
    vanmorgen om 8:30 gestart met het leer in de colourlock.... mocht ook wel want het leer heeft in die 2 jaar geen vet gekregen... gisteren verzegeling erop en vanochtend de protector van colourlock.... wat een mooie producten zijn dat zeg!

    9:30 begonnen met wassen, kleien, afplakken.
    daarna gepolijst en voorzien van old-school: black-hole, exp, en dojo juice purple! hahaha het werkt nog prima!

    staat er weer super bij... was alleen precies om 17:30 klaar.... en kapot nu... ben ook geen 18 meer

  3. #3
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Mooie S3 zeg! Velgen staan hem ook goed, zal 19" zijn zo te zien. Proficiat ermee. Gaat er nog een chip in?
    RS4 B9

  4. #4

    Standaard Re: audi s3 limo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ries Bekijk Berichten
    Mooie S3 zeg! Velgen staan hem ook goed, zal 19" zijn zo te zien. Proficiat ermee. Gaat er nog een chip in?
    ja zijn 19" velgen... en er gaat tzt een chip in. denk met de dsg aanpassingen en andere downpipe+sportkat. dan zou hij 390pk moeten halen.

  5. #5
    BoltYes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    470
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: audi s3 limo

    Strak karretje. Hoe komt de S power over op een auto die iets lichtvoetiger is?
    Audi A6 Avant S-line
    3.0 TDI Quattro


  6. #6
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.699
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: audi s3 limo

    Wow, wat een mooi ding !
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  7. #7

    Standaard Re: audi s3 limo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoltYes Bekijk Berichten
    Strak karretje. Hoe komt de S power over op een auto die iets lichtvoetiger is?
    vooral in bochten doet een s3 het veel beter.... de s3 stuurt heel goed. ze hebben de elektronische stuurbekrachtiging veel beter gemaakt op de s3 dan de a4/a5/q5 facelift... geen vaag gedrag meer en vage middenstand.

  8. Ad
  9. #8
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Super dikke bak zo, eigenlijk een van de mooiste Audi's die de laatste jaren is uitgebracht.

    Wel opmerkelijk dat een electrische verstelling zwaarder weegt dan een mooie stoel. Vind dit persoonlijk niet S3 waardig, ogen wat vlak. Maar kan ook aan de foto's liggen.

    Veel plezier ermee

  10. #9

    Standaard Re: audi s3 limo

    Schitterende wagen!! Met @FalleN eens dat dit een van de mooiste Audi modellen van de laatste jaren is. En vooral als S3 heerlijk natuurlijk..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  11. #10

    Standaard Re: audi s3 limo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalleN Bekijk Berichten
    Super dikke bak zo, eigenlijk een van de mooiste Audi's die de laatste jaren is uitgebracht.

    Wel opmerkelijk dat een electrische verstelling zwaarder weegt dan een mooie stoel. Vind dit persoonlijk niet S3 waardig, ogen wat vlak. Maar kan ook aan de foto's liggen.

    Veel plezier ermee
    de supersport stoelen zitten niet veel beter hoor. bijna dezelfde zijdelinkse steun. alleen optisch mooier door de geintegreerde hoofdsreun en stiksels... zal wel aan de foto liggen dan. dit zit hetzelfde als de stoelen in de sq5 en daar vond ik ook niks mis mee...

  12. #11
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.391
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Mooie S3 sedan, veel plezier ermee.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #12
    Marcel1976's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    48
    Posts
    278
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Damn... waarom kijk ik toch altijd weer naar de foto's? Wordt er alleen maar jaloers van.

    HEEL veel plezier ermee!
    A3 Sportback 1.4 TFSi Attraction
    A4 Avant 2.0 TFSi Quattro Sport

  14. #13
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Vette bak man 👍
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    41
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Mooie wagen,moet wel leuk speelgoed zijn

  16. #15

    Standaard Re: audi s3 limo

    Gefeliciteerd, gave uitvoering


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  17. #16
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Pracht exemplaar, en inderdaad is de A3 limo één van de mooiste sedans die er is.
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel


  18. #17
    JeroenR32's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: audi s3 limo

    Heel mooi, chapeau!
    S4 Avant 3.0TFSI quattro s-tronic // Stage II 440pk-600nm

  19. #18

    Standaard Re: audi s3 limo

    Nice. En die rode accenten brengen om mooi leven in het interieur.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: audi s3 limo

    Goede keuze ! Schitterende uitvoering, vooral die rode stiksels waar ik erg jaloers op ben. Mocht je gaan editten, dan raad ik je zeker een Milltek + evt downpipe aan.
    Ik heb alleen de Milltek catback + Hartog tuning en ik haal op een vBox al 3,9 tot 4,25 sec naar de 100, laat staan als je voor een downpipe gaat!

    Veel rij plezier en veilige km's toegewenst!

  21. #20
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: audi s3 limo

    Mooie S3! Een hele verbetering naar mijn mening, maar ik vind alle Q-modellen dan ook niet om aan te zien

    De rode accenten op de stoelen maken het gemis van de supersportstoelen wel goed.

    Ik zou er zilveren/aluminium velgen onder doen. Deze vallen nu een beetje weg door al het zwart.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    door de hoge bijtelling was het helemaal niet erg dat er ook hoge kosten aan de auto zitten. deze zijn namelijk weer aftrekbaar, waardoor je in verhouding minder bijtelling betaald.
    Hier maak je wel een denkfout. De kosten verlagen de winst en dus betaal je minder belasting (maar hou je ook minder over), maar de bijtelling blijft hetzelfde. Hoge kosten en hoge bijtelling verlagen beide je netto inkomen, maar dat is natuurlijk niet relevant als je een dikke Audi rijdt
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •