Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Resultaten 241 tot 253 van de 253

Onderwerp: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

  1. #241
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Aha, dat is duidelijk.
    Jammer dat je dan even geen ringen onder de kont hebt maar zeker begrijpelijk, iig wel een vagbak

    Wie weet over twee jaar een mooie lease Audi of in de tussentijd een leuke A3 oid.

    Succes met de verkoop.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  2. #242

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Aha, dat is duidelijk.
    Jammer dat je dan even geen ringen onder de kont hebt maar zeker begrijpelijk, iig wel een vagbak

    Wie weet over twee jaar een mooie lease Audi of in de tussentijd een leuke A3 oid.

    Succes met de verkoop.
    Zoiets ja. En laten we wel wezen; De Passat is bepaald geen straf hoor, érg fijne wagen!
    Tijdelijke auto kijken we hopelijk richting einde jaar weer rustig naar, tot die tijd even andere prio's met de centjes
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #243
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Dus even geen Audi Bob! Ooit zei ik nog dat ik nooit meer auto wilde dan een Passat. In 2001 kreeg ik een 1.8t, geweldig. Maar jij en ik weten dat een C6 wel een stapje luxer is. Succes met de keuzes tzt!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #244

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Nou, idd. Gisteren weer ruim 200km gereden in de A6, dat blijft toch wel een genot hoor, nét een stapje beter dan de passat qua rijbeleving, lekker automaat cruisen en natuurlijk dubbele power.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #245

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Crisis averted! Het waren even een paar lastige maandjes (zal jullie de details besparen) maar alle problemen zijn opgelost. Het mooiste nieuws daarbij is dat de A6 gelukkig niet het veld hoeft te ruimen, dus ik rijd nog lekker een paar jaartjes verder met 'm. Om het te vieren, mag'ie zondag mee naar de poetsmeeting
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #246
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Crisis averted! Het waren even een paar lastige maandjes (zal jullie de details besparen) maar alle problemen zijn opgelost. Het mooiste nieuws daarbij is dat de A6 gelukkig niet het veld hoeft te ruimen, dus ik rijd nog lekker een paar jaartjes verder met 'm. Om het te vieren, mag'ie zondag mee naar de poetsmeeting
    haha goed nieuws Bob en bespaar me idd de details
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  7. #247

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Vandaag is de A6 weer eens op bezoek bij Hartog Tuning, voor zijn jaarlijkse APK en weer een 10k km beurt.
    (En ik stond alweer met afgeslagen motor bij het stoplicht in de handgeschakelde leenauto #automaatrijder )

    Helaas wel wat puntjes bij de A6, maar die zijn allemaal overkomelijk
    - Parkeersensor die soms hapert, zal op het punt van overlijden staan, dus wellicht vervangen.
    - CD wisselaar is kapot (al jaren). Ik mis 'm niet, want ik gebruik alleen de SD-kaartjes, maar hij ratelt bij contact maken, misschien loskoppelen ofzo.
    - Helaas wat "spoken" in de stuurkolom; Is al eerder naar gekeken, maar hij vertoont toch weer wat kuren af en toe; Wel contact, maar niet starten en soms ook wat kuurtjes vanuit de stuurbedieningsknoppen. Bekend probleem bij deze modellen helaas, maar gelukkig tot op heden overkomelijk.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #248
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Dan krijgt de A6 weer zijn verdiende TLC! Goed te lezen dat er slechts kleine dingen spelen. Hoeveel km staat er inmiddels op Bob? Mijn diesel staat nu op 252K en ik vrees voor slijtende injectoren en kettingperikelen maar alles lijkt super te gaan. Ook bij mij een parkeersensor en een bluetoothmodule die ik moet vervangen maar overige spoken zijn er niet.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  10. #249

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Inmiddels weer goedgekeurd huiswaarts met de A6. Helaas nog wel een lekkende pomp, die is gerepareerd, maar zal op termijn vervangen moeten worden.
    Parkeersensor is weer gemaakt, stuurkolom blijft een dingetje, maar is niet heel storend gelukkig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Hoeveel km staat er inmiddels op Bob?
    Oh, dat gaat niet meer zo hard bij mij de laatste tijd: Slecht 168.000 nu, ik rijd nog maar weinig.


    Voorlopig blijft de A6 nog een tijdje, maar over een klein jaartje is ook de leaseauto aan vervanging toe. Dan gaan we eens kijken wat de mogelijkheden zijn; Een leuke lease auto die ik ook privé ga rijden, of een alleen zakelijke leaser en een Audi voor privé. Of de A6 dan blijft weet ik nog niet, ik begin met mijn weinige kilometrage toch ook wel met een scheef oog naar een A3 E-tron te kijken ... maar dat is allemaal nog ver weg.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #250

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Zo, ik ben er ook weer eens Was een tijdje terug, had even een en ander te doen de laatste pak 'm beet 2 jaar
    Verhuisd, druk met werk en meer van dat.

    Ondertussen nog steeds Audi-rijder, maar ik ben bang dat het einde in zicht gaat komen, dat had ik natuurlijk al een beetje aangekondigd:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Voorlopig blijft de A6 nog een tijdje, maar over een klein jaartje is ook de leaseauto aan vervanging toe. Dan gaan we eens kijken wat de mogelijkheden zijn; Een leuke lease auto die ik ook privé ga rijden, of een alleen zakelijke leaser en een Audi voor privé. Of de A6 dan blijft weet ik nog niet, ik begin met mijn weinige kilometrage toch ook wel met een scheef oog naar een A3 E-tron te kijken ... maar dat is allemaal nog ver weg.
    De melding van de leasemaatschappij is inmiddels binnen, de Passat (hij staat al een jaar lang nagenoeg stil...) gaat het veld ruimen aankomende zomer en ik mag op zoek naar wat nieuws. Omdat ik de Audi nog maar héél weinig gebruik (volgens mij nog geen 5k afgelopen jaar, tegenwoordig tuffen we het meeste rond in de Hyundai i10 van mn vriendin) gaat die dus weg en wil ik een normale leaseauto die ik ook privé ga rijden. (Wel zo handig met de kids en voor de langere ritten)

    Eerst stappen zijn gezet, maar helaas is de spoeling érg dun; Met mijn 32u contract is mijn leasebudget ook maar 80%, dus ik shop in het segment VW-Up, Toyota Aygo en Kia Picanto. Degenen die mij kennen weten dat dat een uitdaging wordt, want ik tik qua lengte de 2 meter nét niet aan
    Nu in contact met de 2 "preferred suppliers" van de zaak, die zijn voor mij aan het kijken wat er kan.
    1 ding is me helaas wel duidelijk; Een Audi gaat het niet meer worden, qua prijs is dat al niet haalbaar, en ook onze "preferred suppliers" leveren geen Audi.

    Dus nu maar kijken wat er op het pad komt, hopelijk toch wat leuks.
    Een Audi-wens zal er zeker wel blijven, maar voorlopig heeft dat dus even geen prio.

    Ik zal jullie - in een ander topic tegen die tijd dan maar, want geen Audi meer - proberen op de hoogte te houden!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #251
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Vaak fijn als er een leaseauto mag komen maar zaligmakend hoeft het niet te zijn.
    Dat klinkt toch niet heel aantrekkelijk Bob. Je schrijft "wil ik een normale leaseauto die ik ook privé ga rijden" en jullie hebben al een i10. Dan is nog een kleine auto toch nooit handig voor de kids en met langere ritten? i10 eruit is geen optie?
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  13. #252

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    Soms kan het snel gaan! Ik had natuurlijk al aangekondigd dat de Audi weg zou gaan, maar heb daar bewust nog mee gewacht tot deze maand i.v.m. beurt en APK (verkoopt altijd net even beter natuurlijk)

    Die dus afgelopen donderdag laten doen bij Hartog Tuning, en de dag erna de auto op autoscout gezet.
    En toen ging het snel!

    Vrijdagavond al bericht, zaterdag in de loop van de dag telefonisch contact en zaterdagavond reeds opgehaald.
    Da's lekker snel!

    Iets gezakt ten opzichte van mijn richtprijs, maar aangezien het snel afgehandeld kon worden, bespaart mij dat ook een flinke slok aan vaste lasten, dus die concessie wilde ik wel doen.

    Dus zo had ik begin deze maand 2 auto's, en nu slechts nog deze Audi

    20210522_205910.jpg
    Laatst gewijzigd door Bob; 27-05-21 om 09:10.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #253
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant FL 2.8 V6 Quattro 220PK

    @Bob; The end of an era.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •