Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 176

Onderwerp: Audi RS6 Performance

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Schitterende auto....heb liever dat ze MIJN auto jatten dan dat er zo'n
    kansloze met een pistool naast m'n bedje staat te trappelen voor sleutels enzo...

    Wacht met smart op je foto's van dit pracht ding.
    "...waarom niet...."

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    1.078
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Zooow... meer "woorden" heb ik niet. Droomwagen!

  3. #43
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Erg mooie wagen met mooie specs; kudo's! Qua beveiliging zou ik met name track&trace (MI50 bijv.) doen welke door de verzekering wordt geaccepteerd en verder zorgen voor aanschafwaarde-dekking. Alle andere zaken als bearlock etc. zou ik, persoonlijk, alleen doen wanneer de auto niet bij jou op de oprit staat; auto jatten is qut, maar types die om de sleutels van de bearlock ed vragen zijn nog minder prettig. Want het is en blijft, hoewel een prachtexemplaar, 'maar' een auto..
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  4. #44
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Dat is een Tracking-system om de auto te laten uitpijlen als deze gestolen is. Werkt zeer goed en effectief.
    Precies zoals @JockJam vermeld op het moment van diefstal word het systeem op ("tot leven") gebracht en word zichtbaar track&trace..... Zoals ik reeds eerder aangaf word er niet geprutst aan de autoelectronica. Systeem word geplaatst (vergoed door de meeste verzekeraars) getest en in "slaap" gebracht dus niet zichtbaar/uit te pijlen door "dieven" Nee ik heb geen aandelen of belangen maar wel ervaringen van anderen....

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    159
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Schit-te-ren-de kleur! Kijk er naar uit om hem irl op de Nederlandse "snel"-wegen te zien. Top man!
    A6 Avant Allroad BiT on the road!
    En mijn andere is nog leuker!...


  6. #46

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Mooiste kerstcadeau wat je kan wensen lijkt me zo, haha (behalve dan gezondheid en wereldvrede enzo)
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Nou beste forummers, nog één nachtje slapen en dan mag ik hem ophalen. Eindelijk! Deze twee weken gingen bijzonder langzaam voorbij.
    Mijn ervaringen met Audi waren hiervoor louter positief. Mijn allereerste auto was zelfs een Audi. Een A3 van de 8P generatie. Driedeurs met een 1.9 TDI. Onverwoestbaar. Wat voelde ik me toch het mannetje daarin zeg. Heerlijke auto was het. Ik heb hier 3 jaar in gereden en daarna werd ik een beetje bevangen door het BMW virus. Heb toen een 123d gekocht (deze motor zie je bijna nooit en ook in heel weinig modellen verkocht, later bleek wel waarom). De auto reed heerlijk, achterwielaandrijving. 204 PK, en 400 NM koppel in een klein autootje. De motor gaf alleen behoorlijk wat problemen. Na veel kosten eindelijk kunnen verkopen tegen een bodemprijs. Hierna was het voor mij zeker. Ik moest en zou weer een Audi kopen. Ik was zelf heel lang aan het kijken voor weer een A3, maar dan een Sportback. Echter bij het rondstruinen op het internet ga je af en toe ook naar andere modellen kijken waarvan je niet denkt dat haalbaar is. Gelukkig heb ik dat gedaan want hierbij kwam ik een A5 Coupe tegen, met in mijn ogen de enige juiste motor erin, 3.0 TDI met quattro aandrijving. Even een kleine zijstap, de BMW en A5 heb ik net als de RS6 bij onze oosterburen gekocht. De keuze is daar reuze!

    Maar goed, de A5. Heb er maar 1 woord voor. GEWELDIG! Vanaf de dag van introductie van dit model was ik er al helemaal weg van. Het had geen S-Line pakket binnen of buiten maar de stoelen waar wel de leer/alcantara sportstoelen (dus toch wel een beetje S-Line), side assist, ACC, camera achter, etc etc en hij had de panoramadak. Ik dacht trouwens de eerste 2 dagen dat de pano kapot was, omdat het alleen maar een klein stukje naar boven openging en niet naar achteren. De vorige eigenaar was een consultant op leeftijd en had de auto altijd binnen staan en niet onbelangrijk, een complete en sluitende onderhoudshistorie.

    Alleen de jaartjes beginnen ook bij mij te tellen. Je gaat trouwen, krijgt kinderen. Dan wordt een 2-deurs al snel te krap. Als je de kleine in zijn kinderzitje moet krijgen op de achterbank en je dan 2 of 3 keer door je rug gaat heb je het al snel gehad. Dus helaas de A5 moest eruit en er moest wat groters in plaats voor terugkomen. Heb hiervoor altijd diesel gereden, vanwege de vele kilometers die ik ieder jaar moest afleggen maar dat wordt gelukkig ook steeds minder. Ben wat dichter bij me zaak gaan wonen. Daarom nu dus een RS6... Nog één nachtje slapen... Pfffffffff

  8. Ad
  9. #48
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Heel veel plezier morgen, en geniet van het moment. En laat ons een beetje mee genieten😀
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  10. #49

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiPolarBlue Bekijk Berichten
    Nou beste forummers, nog één nachtje slapen en dan mag ik hem ophalen. Eindelijk! Deze twee weken gingen bijzonder langzaam voorbij.
    Mijn ervaringen met Audi waren hiervoor louter positief. Mijn allereerste auto was zelfs een Audi. Een A3 van de 8P generatie. Driedeurs met een 1.9 TDI. Onverwoestbaar. Wat voelde ik me toch het mannetje daarin zeg. Heerlijke auto was het. Ik heb hier 3 jaar in gereden en daarna werd ik een beetje bevangen door het BMW virus. Heb toen een 123d gekocht (deze motor zie je bijna nooit en ook in heel weinig modellen verkocht, later bleek wel waarom). De auto reed heerlijk, achterwielaandrijving. 204 PK, en 400 NM koppel in een klein autootje. De motor gaf alleen behoorlijk wat problemen. Na veel kosten eindelijk kunnen verkopen tegen een bodemprijs. Hierna was het voor mij zeker. Ik moest en zou weer een Audi kopen. Ik was zelf heel lang aan het kijken voor weer een A3, maar dan een Sportback. Echter bij het rondstruinen op het internet ga je af en toe ook naar andere modellen kijken waarvan je niet denkt dat haalbaar is. Gelukkig heb ik dat gedaan want hierbij kwam ik een A5 Coupe tegen, met in mijn ogen de enige juiste motor erin, 3.0 TDI met quattro aandrijving. Even een kleine zijstap, de BMW en A5 heb ik net als de RS6 bij onze oosterburen gekocht. De keuze is daar reuze!

    Maar goed, de A5. Heb er maar 1 woord voor. GEWELDIG! Vanaf de dag van introductie van dit model was ik er al helemaal weg van. Het had geen S-Line pakket binnen of buiten maar de stoelen waar wel de leer/alcantara sportstoelen (dus toch wel een beetje S-Line), side assist, ACC, camera achter, etc etc en hij had de panoramadak. Ik dacht trouwens de eerste 2 dagen dat de pano kapot was, omdat het alleen maar een klein stukje naar boven openging en niet naar achteren. De vorige eigenaar was een consultant op leeftijd en had de auto altijd binnen staan en niet onbelangrijk, een complete en sluitende onderhoudshistorie.

    Alleen de jaartjes beginnen ook bij mij te tellen. Je gaat trouwen, krijgt kinderen. Dan wordt een 2-deurs al snel te krap. Als je de kleine in zijn kinderzitje moet krijgen op de achterbank en je dan 2 of 3 keer door je rug gaat heb je het al snel gehad. Dus helaas de A5 moest eruit en er moest wat groters in plaats voor terugkomen. Heb hiervoor altijd diesel gereden, vanwege de vele kilometers die ik ieder jaar moest afleggen maar dat wordt gelukkig ook steeds minder. Ben wat dichter bij me zaak gaan wonen. Daarom nu dus een RS6... Nog één nachtje slapen... Pfffffffff
    1.9 TDI was inderdaad een geweldig blok, heb een Toledo gehad en een Leon 1P, beide met hetzelfde 110pk motorblok, alleen de Leon had een chipje naar de 140pk. En die A5 is idd een prachtige auto, maar je hebt wel iets goed gedaan de laatste jaren als je nu die RS6 kan halen
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  11. #50
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Wat een prachtige wagen met een schitterende kleur!! Heel, heel veel plezier en veilige km's.
    Euhm "nog een nachtje slapen" ? Ik denk dat het woordje slapen weg gelaten kan worden :P
    Laatst gewijzigd door fcimen; 26-12-16 om 17:01.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  12. #51
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Ja dat is dus wel een superleuk dagje! Veel plezier met de wagen en maak veel foto's!

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  13. #52
    gijsv's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    42
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Ontzettend gave uitvoering! Kwa auto kan ik je uit ervaring zeggen: dit is echt hét summum van autorijden! Zó veel plezier iedere keer dat je er in stapt en de motor start
    Have fun!

  14. #53
    StefA5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    77
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Veel plezier vandaag! Maar dat gaat wel goed komen denk ik
    Audi A5 3.0 TDI Quattro Avus Silver

  15. #54
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.314
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Veel plezier met ophalen, gelijk een stukje omrijden via Duitsland.

    We zijn benieuwd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #55
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Veel plezier vandaag en tot donderdag. Je spullen zijn al binnen in elk geval
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  17. #56
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    en, en...???
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #57
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Nou, vooruit met de geit !
    of zit je al in t cachot vanwege grove overtreding ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #58

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Nou, vooruit met de geit !
    of zit je al in t cachot vanwege grove overtreding ?
    Gok dat Audiforum niet de eerste prioriteit heeft om deze wagen te laten zien
    Laatst gewijzigd door JDx; 27-12-16 om 16:40.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    JAAAA! Eindelijk!
    Kon de auto pas rond 17 uur gaan halen.
    Hierbij alvast wat hele vage telefoon fototjes. Ik zal morgen met daglicht wat betere foto's maken.

    IMG_1537.jpg

    IMG_1533.JPG

    En de eerste tankbeurt ook al gehad... Vind het trouwens schandalig dat je niet eens een volle tank meekrijgt...

    IMG_1539.jpg

    We kregen als cadeau wel een originele Audi kinderstoel mee. Vond ik wel heel attent van ze. En ook nog eens een extra set zwarte matten. De originele horen bij de interieur kleur en komen ook uit het Audi Exclusive magazijn. Deze wil ik graag dan ook zo schoon mogelijk houden. Ik ga denk ik voor dagelijks gebruik de zwarte erin zetten. Ik merk trouwens nu dat ik weer geen interieurfoto's heb. Die houden jullie dan nog van me tegoed.
    Laatst gewijzigd door AudiPolarBlue; 27-12-16 om 21:33.

  21. #60
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance

    Wat een verschrikkelijk mooie jaloursmakende wagen. Gefeliciteerd !!!
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •