Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

  1. #1
    fritsr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    51
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Na 9 jaar en 200.000 km verder mijn A4 diesel cabrio recentelijk ingeruild voor een A5, Gletsjerwit metallic.
    Nu benzine, 2.0T met quattro. Ligt als een blok op de weg maar mag ook wel met 1700 kg.

    Daarnaast S-line uitvoering met diverse fijne opties zoals adaptive cruise control, nek verwarming en zelfs stoelverwarming achter. Alleen geen achterrij camera (helaas).
    Automaat rijdt erg lekker in de Randstad files, schakelt alleen wel snel op naar hoogste versnelling dus toerental komt vaak niet boven de 1500-2000 RPM.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A5 cabrio 2.0TSI Quattro
    VW Passat Highline
    ( 2011 - 2019: Audi A4 cabrio 2.0TDI)

  2. #2
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    861
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    skoon!!
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Nette bak hoor.

    Camera kan je natuurlijk netjes laten retrofitten en heeft de bak geen S stand ? dan zit je iig iets hoger in z’n toeren

    Enjoy


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #4

    Standaard re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    En anders even je bak (en evt. motor) laten tunen bijv. bij Vagtechniek Dan kan het zo worden afgesteld dat de toeren iets hoger oplopen.

  5. #5
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Weer een mooie A5 cabrio op het forum!

    Heb je drive select, dan kan je ook instellen dat de bak minder snel doorschakelt (in de sportieve stand). Of wat Reggy zegt (S-stand). Maar je went er aan; ik rij gewoon in de D en geen aanpassing van de drive select.


  6. #6

    Standaard re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsr Bekijk Berichten
    Na 9 jaar en 200.000 km verder mijn A4 diesel cabrio recentelijk ingeruild voor een A5, Gletsjerwit metallic.
    Nu benzine, 2.0T met quattro. Ligt als een blok op de weg maar mag ook wel met 1700 kg.

    Daarnaast S-line uitvoering met diverse fijne opties zoals adaptive cruise control, nek verwarming en zelfs stoelverwarming achter. Alleen geen achterrij camera (helaas).
    Automaat rijdt erg lekker in de Randstad files, schakelt alleen wel snel op naar hoogste versnelling dus toerental komt vaak niet boven de 1500-2000 RPM.
    Gefeliciteerd, altijd gaaf wit op een cabrio

    Camera is zo geplaatst, zie DIY -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1720584

    Meer upgrade inspiratie zie mijn DIY topic voor de 8T & 8K https://www.audiforum.nl/forum/audif...-post-1-a.html


    Peeet

    PS is alleen de S-Line interieur versie, je mist de S skirts, en de andere S bumpers met inlay
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #7

    Standaard Re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Mooie A5 cabrio heb je gekocht (al ben ik niet geheel objectief)!

    Veel plezier ermee en inderdaad in de S-stand kun je meer toeren maken. Mocht je de flippers achter het stuur hebben dan is handmatig schakelen zo af en toe ook fijn. Je kunt de flippers ook gebruiken als je gewoon in de D rijdt, bijvoorbeeld om snel even terug te schakelen als je in wilt halen. Na een tijdje gaat de automaat dan vanzelf ook weer in de D-stand terug.

    Heel veel plezier met je cabriolet en hopelijk kun je snel lekker open rijden.

  8. Ad
  9. #8
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gletsjerwitte Audi A5 Quattro - Cabrio

    Fantastische wagen, gefeliciteerd. Ik zal de A4/12/13/16/20 files in de gaten houden.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •