Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 230

Onderwerp: Rainesh Audi A3 8V FL Limo Showroom Topic *Retrofit Front Camera*

  1. #21

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Nog even wat interieur foto's van het lichtpakket.
    Heb wel twee onderdeelnummers gevonden voor achterin, maar kan nergens vinden of deze ook geschikt zijn voor een sedan.
    8V4853557A links instaplijst
    8V4853558A rechts instaplijst
    Weet iemand dit?
    Die zijn voor de pre-facelift, officieel niet meer vanaf de facelift. Toen in ieder geval wel o.a. voor de sedan, dus ze zullen nu ook wel passen verwacht ik (not sure). Op de facelift inderdaad geen dorpellijsten achter meer.
    Maar ze bieden nog steeds wel de verlichte dorpellijsten met de tekst 'A3' of 'Quattro' als originele accessoires. Die hadden ze pre-facelift A3 8V ook al. Daarvan is de 'A3'-versie voor de achterdeuren van een sedan p/n 8V4071301A. Geen idee overigens hoe dat gemonteerd wordt, wat het kost en of het er een beetje uitziet.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 11-02-17 om 00:16.

  2. #22
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Rainesh Audi Showroom Topic

    Leuk topic!
    Dit model kan ik zeer waarderen.
    Valt me altijd zeer positief op als ik hem zie rijden. Van achteren op bepaalde afstand lijkt hij op een A6
    En goed dat je naar B&O gaat.
    Is dat niet een hele klus? Of is het geen volledige ombouw?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  3. #23
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Die zijn voor de pre-facelift, officieel niet meer vanaf de facelift. Toen in ieder geval wel o.a. voor de sedan, dus ze zullen nu ook wel passen verwacht ik (not sure). Op de facelift inderdaad geen dorpellijsten achter meer.
    Maar ze bieden nog steeds wel de verlichte dorpellijsten met de tekst 'A3' of 'Quattro' als originele accessoires. Die hadden ze pre-facelift A3 8V ook al. Daarvan is de 'A3'-versie voor de achterdeuren van een sedan p/n 8V4071301A. Geen idee overigens hoe dat gemonteerd wordt, wat het kost en of het er een beetje uitziet.
    Thnx!! De A3's waarin ik het had bekeken waren PFL's. Dus vond het heel vreemd. Maar achterin hoef ik geen verlichte instaplijsten...lijkt mij iets teveel werk. Of valt het mee @Leon ? Ik zag dat de onderdeelnummers die ik net gaf, ongeveer 22,50 ex btw per stuk kosten. Dus met korting etc zijn ze nog prima te doen. Ik verwacht zelf ook dat ze in de FL zullen passen, lijkt mij stug dat ze dorpels achterin een andere vorm gegeven hebben.

    @Quest Ik denk niet dat ik volledig naar B&O toe ga. Misschien ooit in de toekomst, maar op dit moment is ASS wel erg slecht. Veel en veel slechter dan in PFL, ze hebben denk ik softwarematig een en ander aangepast. Eerst deuren dempen etc en dan luisteren hoe het dan klinkt.
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 11-02-17 om 11:03.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #24
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Update:

    Eerste retrofit is binnen!

    - Elektrisch inklapbare, bedienbare, verwarmbare zijspiegels met links dimmend (inc glas) en side assist.

    488039.jpg

    488041.jpg

    Heb vandaag wat parts besteld, waaronder armsteun, lichtplaatje en lichtschakelaar.
    8V3959521B 6PS Armsteun geschikt met 5 gaten voor lichtschakelaar embleem
    8V0919173B Lichtschakelaar emblemen
    8V0959565E Lichtschakelaar voor links, rechts, 0, verwarmen en inklappen functie. Met alu knop.

    Als deze binnen zijn, dan kan het retrofitten beginnen. Side assist komt in de toekomst omdat ik eerst de regelapparaten die in de bumper horen nog moet vinden en de kappen moet laten spuiten.

    Daarnaast krijg ik deze week of volgende week mijn volgende retrofits/mods binnen:
    - Bagagehaak rechts
    - Maphouder voor onder bestuurdersstoel (Audi TT 8s onderdeel).

    Bakje bestuurdersstoel
    1x - 8S0882639 4PK
    2x - N90737101
    2x - N90088003

    Bagagehaak
    2x N10656902
    1x 6Y5867615C QTC
    2x 4G5867633

    Zodra alles binnen is, dan zal ik ook de foto's ervan posten.
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 23-02-17 om 20:47.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #25
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Lekker bezig @Rainesh
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--


  6. #26
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.289
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Houden we in de gaten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #27
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Bijna alle VCDS dingen gedaan, enkel 2 stuks blijven over maar die moet ik helaas door een ander laten doen. Mijn ACC menu kan ik helaas niet met VCDS bereiken, adaptions zijn nog "not available"

    Wat heb ik gedaan:
    - Needlesweep (ziet er nog steeds apart uit op VC)
    - Laptimer
    - Dagrijverlichting menu
    - Ruitenwisser service menu
    - Kantelen van rechterzijspiegelglas bij parkeren
    - Grootlicht assist reset uit (grootlicht assist werkt dus altijd, hoef het niet meer zelf aan te zetten)
    - Comfortknipperen naar 4x

    Wat moet ik laten doen:
    - VIM
    - ACC basisafstand menu
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
  9. #28
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.159
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Deze even gemist maar wat een schitterende uitvoering !!

    Overigens kan ik de VIM en ACC Basis instelling zo voor je coden. Gister toevallig nog beide op een gloednieuwe 8V FL gedaan.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #29
    Martin1988's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Blijft toch hele mooie lijnen hebben die A3 Sedan. Virtual Cockpit, helemaal weg van! Dit topic blijf ik even volgen.
    A4 (2012) 1.8 TFSI 170pk/125kW - Handgeschakeld - Limousine - Pro Line S - Daytonagrijs - Bang & Olufsen - MMI+

  11. #30
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Vandaag een bagagehaak rechts geplaatst en maphouder onder bestuurdersstoel.

    Bakje bestuurdersstoel
    1x - 8S0882639 4PK
    2x - N90737101
    2x - N90088003

    Bagagehaak
    2x N10656902
    1x 6Y5867615C QTC
    2x 4G5867633

    20170228_114312.jpg
    20170228_115613.jpg
    20170228_115740.jpg
    20170228_120000.jpg
    20170228_120443.jpg
    20170228_123511.jpg

    Let goed op dat je de lipjes van de klemmen voor de bagagehaak beide naar dezelfde richting toe plaatst. Ik had ze beide naar rechts toe geplaatst. Anders komt een schroefgat niet overeen.

    Totaal montagetijd van alles, 15min.

    Donderdag deuren dempen en inklapbare zijspiegels retrofitten.
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 28-02-17 om 12:03.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #31

    Standaard Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Leuk bakje
    En die haken, zijn hartstikke handig, had ze in mijn ex B8/8K sedan ook geretofit, gaar jammer genoeg niet in mijn huidige 8T Sportback en ook niet in een avant 8K.

    Wat gebruik jij voor spul voor de demping in je portieren ?

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  13. #32
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Leuk bakje
    En die haken, zijn hartstikke handig, had ze in mijn ex B8/8K sedan ook geretofit, gaar jammer genoeg niet in mijn huidige 8T Sportback en ook niet in een avant 8K.

    Wat gebruik jij voor spul voor de demping in je portieren ?

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zeker handig bakje, vooral omdat het dashboardkastje 3x zo klein is tov de a4.

    Ik ga Silent Coat gebruiken om mijn deuren te dempen. Ga het gewoon enkel laags doen en dan noise isolator achter de speaker. Binnenzijde van mijn deurpaneel ga ik bekleden met Sound Absorber. De A3 limo is best lawaaiierig tov de A4, ik denk dat er geen isolatiedeken tussen zit.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  14. #33
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Vandaag elektrisch inklapbare, verwarmbare, verstelbare en links dimmende zijspiegels geretrofit en alle deuren gedempt!

    Samen met @Leon en een vriend van me zijn we drie uurtjes bezig geweest om alles te doen. Samen met veel geklep en hard werken is alles netjes gelukt.







    Helaas een klein foutje van mijn kant.....heb de verkeerde spiegelschakelaar gekocht. Bij de facelift is het licht wit van kleur...ik heb dus nu rood licht Morgen even de juiste bestellen en dan zelf plaatsen als het binnen is.

    Spiegels klappen netjes in. Ruiten moesten er wel uit om kabel goed te geleiden. Links dimmend niet aangesloten omdat we geen Elsawin schema's van de FL hebben. Er is toch een en ander veranderd tov PFL.

    Als dempingsmateriaal hebben we het merk Silent Coat gebruikt. Totaal iets van 12 sheets gebruikt. Binnenkort alleen nog mijn hoedenplank, waar mijn subwoofer in zit, even dempen.

    Geluid is beter geworden, bas hoeft niet meer op 80% maar op 50%. Maar grootste verbetering is toch wel het rijgeluid, auto is veel stiller geworden. Morgen ga ik 250km rijden, dus dan kan ik het heel goed "testen".

    Next retrofit:

    Instaplijsten achteren:
    8V4853557A links instaplijst
    8V4853558A rechts instaplijst
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  15. #34
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.159
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Mooie mods kerel!!

    Vooral de verbeterde isolatie zal je enorm gaan bevallen denk ik zo
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #35
    Nelis72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Mooie bak. Die A3 in deze uitvoering is toch wel een mooie verschijning op de weg. Daar hebben ze een mooi gat mee opgevuld.

    Lekkere retrofit alweer achter de rug. Ik hoor menig klagen over het geluid momenteel uit de ass. Jammer want het systeem was altijd erg goed. Geen B&O of Bose maar zeker niet slecht.

    De kleur ja ik vind het een wereld kleur. Bij Daytona Grey draai ik toch altijd even mee. Ondanks dat je er veel ziet op menig model blijf ik het een van de mooiste kleuren vinden. Tijdloze kleur.

    Je lijstje met mods ziet er belovend uit. Ik ga dit draadje ook zeker volgen. Veel veilige km in deze heilige koe.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  17. #36
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Vandaag een bagagehaak rechts geplaatst en maphouder onder bestuurdersstoel.

    Bakje bestuurdersstoel
    1x - 8S0882639 4PK
    2x - N90737101
    2x - N90088003
    .
    Hoi @Rainesh past dit bakje gewoon onder de standard sportstoelen van de PFL cabrio? En zo ja waar kan ik dat spul bestellen?
    Mijn dashboard kastje is vol met dat boek en 1 zonnebril in het kastje

    Alvast bedankt,

    Stefan

  18. #37
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Hoi @Rainesh past dit bakje gewoon onder de standard sportstoelen van de PFL cabrio? En zo ja waar kan ik dat spul bestellen?
    Mijn dashboard kastje is vol met dat boek en 1 zonnebril in het kastje

    Alvast bedankt,

    Stefan
    Dat past gewoon onder een standaard sportstoel in een PFL. Ik heb alles bij de dealer gekocht.

    @Nelis72 bedankt voor je complimenten! ASS is inderdaad naarmate tijd minder geworden...maar dat maakt het weer een leuke uitdaging om het goed te krijgen

    Eerst de andere retrofits/mods
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 03-03-17 om 16:59.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  19. #38
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Bedankt @Rainesh dan ga ik morgen eens bij de dealer langs. Wat zijn de Kosten?

  20. #39
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Bedankt @Rainesh dan ga ik morgen eens bij de dealer langs. Wat zijn de Kosten?
    Kosten was volgens mij rond de 20 euro. Moet ik even nakijken, had meerdere dingen tegelijk gekocht. Vraag ook gewoon even naar wat korting
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ruiten moesten er wel uit om kabel goed te geleiden.
    Goed bezig man, inklapbare spiegels is toch echt een hele mooie retrofit!
    Daar kwamen @Leon en ik toen ook achter, je komt dan net overal even lekkerder bij!
    Zeker om die kabel door te voeren door al die kleine gaatjes.

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •