Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 230

Onderwerp: Rainesh Audi A3 8V FL Limo Showroom Topic *Retrofit Front Camera*

  1. #41
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Ja sinds @Leon ze bij mij heeft geinstalleerd ( ook ruit los) ben ik erg content met mijn spiegels 👍

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Met welke instellingen heb je comfortknipper naar 4x aangepast (in een FL)?
    Ik heb die van gerritspeek en stemei geprobeerd, maar de benaming in VCDS 16 is anders dan wat ik op beide sites tegenkom.

    Alvast bedankt!

  3. #43
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickstah Bekijk Berichten
    Met welke instellingen heb je comfortknipper naar 4x aangepast (in een FL)?
    Ik heb die van gerritspeek en stemei geprobeerd, maar de benaming in VCDS 16 is anders dan wat ik op beide sites tegenkom.

    Alvast bedankt!
    Module 09 (anders 17) dacht ik en dan adaptions en dan "blinken" intikken. Soms moet je even je lichtinstellingen resetten in je MMI om de verandering door te voeren.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #44
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    IMG_0493.jpg

    IMG_0494.jpg

    Bij mij zijn het deze instellingen.

  5. #45
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.358
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Nu staat er alleen een langere nr voor.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Module 09 (anders 17) dacht ik en dan adaptions en dan "blinken" intikken. Soms moet je even je lichtinstellingen resetten in je MMI om de verandering door te voeren.
    Bedoel je een MMI reset? Ik kom geen reset optie tegen voor lichtinstellingen.

  7. #47
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *eerste retrofits*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickstah Bekijk Berichten
    Bedoel je een MMI reset? Ik kom geen reset optie tegen voor lichtinstellingen.
    Ja als ie het niet direct doet, dan even een reset. Maar ik ga ervan uit dat er geen reset nodig is.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
  9. #48
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Vandaag alle deuren gedempt!







    Als dempingsmateriaal hebben we het merk Silent Coat gebruikt. Totaal iets van 12 sheets gebruikt.
    Hoi @Rainesh, ik volg dit met grote belangstelling en hoop dat je iets meer kunt aangeven over die 12 sheets van Silent Coat. Volgens mij zie ik dat je drie sorten spul gebruikt hebt. Op het metaal, achter de grote speaker en op het plastic van het binnen front. Ikzelf heb cabrio deuren die dus iets groter zijn dan jouw twee voordeurenvan de limo. Heb jij een advies over wat ik zou moeten bestellen ong?


    Ik kwam devolgene site tegen met wat soorten setjes.


    https://www.hifimotive.nl/product/on.../68/demping/5/

    Alvast bedankt,

    Stefan
    Laatst gewijzigd door svkaster; 07-03-17 om 11:13.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  10. #49
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Hoi @Rainesh, ik volg dit met grote belangstelling en hoop dat je iets meer kunt aangeven over die 12 sheets van Silent Coat. Volgens mij zie ik dat je drie sorten spul gebruikt hebt. Op het metaal, achter de grote speaker en op het plastic van het binnen front. Ikzelf heb cabrio deuren die dus iets groter zijn dan jouw twee voordeurenvan de limo. Heb jij een advies over wat ik zou moeten bestellen ong?


    Ik kwam devolgene site tegen met wat soorten setjes.


    https://www.hifimotive.nl/product/on.../68/demping/5/

    Alvast bedankt,

    Stefan
    Hey Stefan,

    ik heb alleen de Silent Coat (dat zilveren) gebruikt en Sound absorber.

    https://www.pijlaudio.nl/Webwinkel-P...15-Formed.html

    https://www.pijlaudio.nl/Webwinkel-P...-8-sheets.html

    Ik heb 12 sheets voor 4 deuren gebruikt, dus ik denk dat je het met 8 wel moet redden.

    Ik had alleen geen noise isolator gekocht, was ik vergeten. Dus heb toen Sound Absorber achter de speakers geplakt. Ik zou wel noise isolator doen als je toch bezig bent.

    https://www.pijlaudio.nl/Silent-Coat...solator-6.html
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #50
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Thanks, is besteld bij pijlaudio.nl
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  12. #51
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Thanks, is besteld bij pijlaudio.nl
    Top! Maak je wel wat mooie foto's ervan.



    Vandaag het juiste spiegelverstelknopje binnengekregen. Met korting 34 euro! Ik kon niet wachten.....dus voor de dealer gewoon deurpaneel eraf getrokken, knopje vervangen en alles weer netjes erop Een aantal voorbijgangers keken me heel raar aan omdat ik een deurpaneel in mijn handen had haha.

    Alle knopjes geven nu weer mooi wit licht
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 07-03-17 om 18:05.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Ik kon niet wachten.....dus voor de dealer gewoon deurpaneel eraf getrokken, knopje vervangen en alles weer netjes erop
    Het gaat allemaal wel makkelijk zo, spiegelkappen, deurpanelen.... haha
    Laatst gewijzigd door PeetBg; 07-03-17 om 18:56.

  14. #53
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Top! Maak je wel wat mooie foto's ervan?
    Dat ga ik zeker doen
    Als ik de deur toch open heb, ga ik dan nog speakers wisselen? Ik bedoel moet ik nog nieuwe speakers kopen (ik wil geen versterkers etc kopen.
    De vraag is of het dus zin heeft om de standard speakers te vervangen voor andere in de deur. Mocht dit zin hebben wat moet ik dan bestellen?

    Ben benieuwd naar jullie advies. Note: ik heb de PFL en ASS.
    Laatst gewijzigd door svkaster; 07-03-17 om 20:15.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  15. #54
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Dat ga ik zeker doen
    Als ik de deur toch open heb, ga ik dan nog speakers wisselen? Ik bedoel moet ik nog nieuwe speakers kopen (ik wil geen versterkers etc kopen.
    De vraag is of het dus zin heeft om de standard speakers te vervangen voor andere in de deur. Mocht dit zin hebben wat moet ik dan bestellen?

    Ben benieuwd naar jullie advies. Note: ik heb de PFL.
    Ik zou eerst dempen en dan luisteren. Is het nog niet naar je zin, dan andere speakers. Deur paneel is er zo van af
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  16. #55

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Heb je schuim in je deur geplakt naast onder de anti dreun mat/plaat bij de woofer? Is dit schuim dat niet zoals een spons juist water vast blijft houden? Dat gedeelte van de deur, binnenkant wordt volgens mij aardig nat bij een regenbui of wasstraat, houdt het dan niet juist heel veel vocht vast in plaats van dat het via de afwatergaten naar buiten kan stromen? Het valt mij overigens ook op dat de huidige generatie auto's veel minder gedempt / stil is, zal te maken hebben met kosten reductie en gewochtsbesparing, immers niks dempt geluiden beter dan flinke massa, een dikker deurpaneel al houdt geluiden beter buiten en als men dan ook spaarzaam omspringt met akoestische dempingsmaterialen wordt het allemaal wel wat rumoeriger. Ik denk er ook aan om zelf maar eens aan de slag te gaan.
    Laatst gewijzigd door JINXED; 12-03-17 om 06:35.

  17. #56
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *bagagehaak rechts en maphouder geretrofit*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Heb je schuim in je deur geplakt naast onder de anti dreun mat/plaat bij de woofer? Is dit schuim dat niet zoals een spons juist water vast blijft houden? Dat gedeelte van de deur, binnenkant wordt volgens mij aardig nat bij een regenbui of wasstraat, houdt het dan niet juist heel veel vocht vast in plaats van dat het via de afwatergaten naar buiten kan stromen? Het valt mij overigens ook op dat de huidige generatie auto's veel minder gedempt / stil is, zal te maken hebben met kosten reductie en gewochtsbesparing, immers niks dempt geluiden beter dan flinke massa, een dikker deurpaneel al houdt geluiden beter buiten en als men dan ook spaarzaam omspringt met akoestische dempingsmaterialen wordt het allemaal wel wat rumoeriger. Ik denk er ook aan om zelf maar eens aan de slag te gaan.
    Ik had geen Noise Isolator liggen, dus heb dit maar gebruikt. Maar het is maar een klein stukje, enkel achter de speaker is het. Dus hoop dat het mee zal vallen qua water. Volgens mij is Sound Absorber ook water afstotend.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    @ Rainesh ...mooie car kerel. 👌

    Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

  19. #58
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord of the Rings Bekijk Berichten
    @ Rainesh ...mooie car kerel. 👌

    Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    Thnx!
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  20. #59
    DjurreT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Lekkere bak hoor!

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    57
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: Rainesh Audi Showroom Topic *elektrisch inklapbare zijspiegels geretrofit + deuren dempen*

    Ziet er goed uit allemaal en mooie A3 hoor.

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •