Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 52 van de 52

Onderwerp: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Van 180 naar 350PK!

  1. #41

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Nieuwe wielen + mening rijhoogte gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marblehead Bekijk Berichten
    De oem tegenover de reps....

    Top

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  2. #42

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Nieuwe update Alpine X703D-A5 7-inch premium infotainment systeem

    Na jaren gereden te hebben met een Chorus radio werd het toch ook eens tijd om hier ook iets aan te doen, dit is dus de cheap ass radio van Audi waar je niets mee kan doen.
    Geen aux, geen mp3's

    Mijn bedoeling was om eerst een deftige high mmi 3G in te plaatsen maar daar kan je dan ook vrij weinig mee voor de prijs.

    Op een ander forum de raad gekregen om eens bij Alpine te kijken, de enige fabrikant volgens mij die een deftig aftermarket systeem voor de A5 kan leveren.
    Een week geleden zag ik op Amazon.nl een beestige deal voor de Alpine X703D-A5 en ik heb geen seconde getwijfeld.

    In totaal minstens een uur of 4 met bezig geweest maar deze radio is het zeker dubbel en dik waard, zelfs met de standaard papieren speakers is het geluid rijk, vol & prachtig?

    De unit zelf vind ik iets minder, het design scoort hier zeker geen hoge punten. De 2 vierkante blokken en de grote chrome draaiknop op de unit zijn gewoon lelijk.

    Maar wat een bangelijk stukje technologie, Android auto, DAB tuner, 7 inch haarscherp touchscreen, veel te veel instellingen, Waze om maar 1 van de gps systemen die je kan gebruiken op te noemen en een perfecte integratie van de aanwezige systemen zoals stuurbediening etc...

    Speakers worden met de tijd ook onder handen genomen maar zijn voorlopig wel voldoende.




    Laatst gewijzigd door Marblehead; 21-03-21 om 00:04.

  3. #43

    Standaard Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Avontuur gaat verder en we hebben een S5 uitlaat gekocht.



    Staat sowieso veel beter op de wagen alleen is de bijpassende s5 diffuser echt niet mooi in mijn ogen. Graag had ik hier een passende SLine diffuser voor gehad alleen bestaat deze niet......

    Dus op zoek naar iets anders en aangezien de wagen bijna rondom met een Rieger set is uitgevoerd, daar dan ook eens wezen kijken en het gaat de Rieger worden maar dan zwart glanzend.

    Origineel


    Rieger
    Laatst gewijzigd door Marblehead; 01-04-21 om 18:11.

  4. #44

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Nieuwe update Alpine X703D-A5 7-inch premium infotainment systeem

    Je plaatje van origineel is alleen van een S5 van de pre facelift generatie (2007-2012) en jij hebt een facelift achterbumper (model 2012-2017) die is weer net even anders maar zal je mening misschien niet doen veranderen. De facelift heeft een veel hoekiger ontwerp i.p.v. het ronde van de pre- facelift modellen de diffuser van een facelift en pre facelift zijn ook niet onderling uit te wisselen want de bumper is echt anders. Plaatje hier onder is van een facelift S5 (2012-2017)

    $_59.jpg
    Laatst gewijzigd door JINXED; 01-04-21 om 09:23.

  5. #45

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Je plaatje van origineel is alleen van een S5 van de pre facelift generatie (2007-2012) en jij hebt een facelift achterbumper (model 2012-2017) die is weer net even anders maar zal je mening misschien niet doen veranderen. De facelift heeft een veel hoekiger ontwerp i.p.v. het ronde van de pre- facelift modellen de diffuser van een facelift en pre facelift zijn ook niet onderling uit te wisselen want de bumper is echt anders. Plaatje hier onder is van een facelift S5 (2012-2017)
    Dag JINXED, inderdaad zie het ook net.
    De facelift diffuser oogt een pak beter maar nog wel te braaf in mijn ogen.

    De Rieger is besteld en gaat volgens mij beter passen bij de rest.


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Benieuwd ! Reiger is ig altijd goede kwaliteit

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    48
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    prachtige wagen
    prachtige mods
    :-)

    Dit topic ga ik volgen ;-)

  8. Ad
  9. #48

    Post Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Hello Boys,

    S5 uitlaat is geplaatst zonder enige laskunsten!

    Dank u aan iedereen die heeft geholpen om deze taak tot een goed einde te brengen!


    Ik ben helaaaaas wel veel minder te spreken over mijn keuze om de Rieger diffuser te nemen.....Vinnen zijn voor een vis denk ik dan.
    Op de originele foto met grijze diffuser lijkt het goed tot je hem geplaatst hebt.
    Dus, op zoek naar een S5 diffuser






    Laatst gewijzigd door Marblehead; 28-04-21 om 23:43.

  10. #49

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Begin het wel een beetje gewoon te worden, eigenlijk nog niet zo slecht.....ik ga mijn mening moeten herzien.

    Vandaag ook overal BREMBO schijven en blokken geplaatst



    Laatst gewijzigd door Marblehead; 22-05-21 om 23:38.

  11. #50

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - S5 uitlaat en Rieger diffuser

    Van 180PK naar 350PK, short story!


    Dankzij Pedro van Hartog Tuning heb ik een leuke en betrouwbare machine terug gekregen, de A5 was altijd al mijn droomwagen en we hebben hem alleen maar beter gemaakt









    Laatst gewijzigd door Marblehead; 22-05-21 om 23:38.

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Van 180 naar 350PK!

    Super zo ! Volledig naar mijn zin ! En hoe bevalt het vermogen ?

  13. #52

    Standaard Re: Marble's Audi A5 2.0 TFSI - Van 180 naar 350PK!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thuggie Bekijk Berichten
    Super zo ! Volledig naar mijn zin ! En hoe bevalt het vermogen ?
    Belachelijk snel, niet gedacht dat de downpipe en afstelling zo'n verschil ging maken.

    Als ik in de A5 stap...😊


    Meting vergeten toe te voegen, S5 speeds


    Laatst gewijzigd door Marblehead; 26-05-21 om 20:07.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •