Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Marcel stelt zich voor met de A4

  1. #1

    Standaard Marcel stelt zich voor met de A4

    Hallo allemaal, ik ben Marcel, 34 jaar en woon in Rotterdam.
    Een jaar of 10 geleden was ik hier ook lid met volgens mij de gebruikersnaam ''2.3''
    Ik had toen een Audi 80 B4 2.3

    Daarna heb ik een 27 jaar oude E-serie gereden, een Alfa 166, en een BMW 750 5.4 V12 full option.
    De laatste 2 jaar in een redelijk nieuwe maar saaie Corsa.
    Wegen gezinsuitbreiding aan het rond kijken voor een grotere auto, en per toeval verkocht mijn buurman zijn 2de auto, hij wilde er slecht 300 euro voor hebben.

    Audi A4 1.8 20V 125PK
    Bouwjaar 2000
    Handbak.
    Elektrische ramen voor, ECC, CC.
    Voor de rest niets bijzonders maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs.

    Even een paar donkere foto's:

    2018-02-16 23.05.13.jpg2018-02-16 23.05.52.jpg

    Het enige wat er mee is dat de koppeling wat hoog aangrijpt maar nog zeker niet slipt, en de uitlaat is gescheurd voor de kat (open ik een ander topic over)
    Goed onderhouden, pas nog een beurtje gehad en nog goede remmen en banden.
    KM stand 235K

    Ga de auto waarschijnlijnlijk tijdelijk rijden, sowieso tot de volgende APK en dan kijken we weer verder.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Marcel stelt zich voor met de A4

    Leuke bak Marcel! Enne... uitlaatje is prima te fixen, toch?
    Koppeling is wat meer werk, maar als ik 'm zo zie zou ik denken dat dat ook nog wel de moeite is?

  3. #3

    Standaard Re: Marcel stelt zich voor met de A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tdt Bekijk Berichten
    Leuke bak Marcel! Enne... uitlaatje is prima te fixen, toch?
    Koppeling is wat meer werk, maar als ik 'm zo zie zou ik denken dat dat ook nog wel de moeite is?
    Jazeker moet lukken, als is de uitlaat een beetje een uitdaging zonder brug maar daar heb ik een apart topic voor geopend.
    Koppeling is in principe nu nog goed, alleen wat hoog dus het zal geen 100k meer duren denk ik.
    Op het moment dat het nodig gaat zijn kan ik daar over beslissen, durf ik zelf ook wel aan maar dan huur ik wel een brug.

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Marcel stelt zich voor met de A4

    Welkom terug


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #5

    Thumbs up Re: Marcel stelt zich voor met de A4

    Gisteren de katalysator vervangen, het is weer lekker stil

    De temperatuur van de motor blijft rond 60 graden steken, bij een koude motor kon ik de Viscofan niet tegen houden met een krant,
    deze is dus kapot.
    Ga een nieuwe bestellen, weinig ruimte daar dus ik denk dat het front eraf moet.
    Opzicht geen probleem natuurlijk maar wel jammer voor zo'n kleine reparatie.
    Ben er ook achter dat ik origineel alarm heb, op de B stijl zit de schakelaar om de interieurdetectie uit te schakelen.,

    Ik dacht niet dat ik het omdat ik geen sensoren zag, maar ik zie ze nu wel, deze zijn door Audi heel netjes ingebouwd.

    Verder gaat de achterklep erg zwaar open, zal de gasveren eens los halen en kijken of het daar aan ligt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •