Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 448

Onderwerp: Dweep - A5 SB V6 - P21 competition uitgevoerd!

  1. #341
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Ziet er nu al stukken beter uit, auto smeekt nu wel om een verlaging.
    Gaat wel erg dik worden als hij wat zakt!

  2. #342
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Veel beter, nu idd nog een stukje zakken 🤙🏼


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tim captein Bekijk Berichten
    Ziet er nu al stukken beter uit, auto smeekt nu wel om een verlaging.
    Gaat wel erg dik worden als hij wat zakt!
    Staat op de to-do list. Airride komt er waarschijnlijk weer op. Ligt nog in de kast en heeft me destijds een duit gekost. En heb geen zin om schroefset te kopen.

    Ben ook al aan informeren voor competition voorbumper. S-line sideskirts zal ik dan ook bestellen en even kijken voor spoiler achterop. Ding kost een vermogen nieuw, maar weet niet of er goede alternatieven bestaan. Dan laat ik alles tegelijk spuiten bij de spuiter.
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  3. #343
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Jezus 1500 voor 4 banden ! Naja , 5 dan door die schroef ? Maar het ziet er een stuk beter uit, maar ze lijken wel een beetje te groot voor de auto of komt dat door de foto ? En er zit wel echt een mega dikke velg beschermer op of niet? Mijn Pilot sport 4 zonder s zou ook velgrand beschermer hebben maar die is echt niet zo dik.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  4. #344
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witalik Bekijk Berichten
    Jezus 1500 voor 4 banden ! Naja , 5 dan door die schroef ? Maar het ziet er een stuk beter uit, maar ze lijken wel een beetje te groot voor de auto of komt dat door de foto ? En er zit wel echt een mega dikke velg beschermer op of niet? Mijn Pilot sport 4 zonder s zou ook velgrand beschermer hebben maar die is echt niet zo dik.
    Inderdaad een aardig bedrag, als ik ze zelf online had gekocht was ik 300 euro goedkoper uit geweest, maar dan moest ik weer iemand zoeken die ze me erop wilden leggen en heel veel bedrijven doen dat niet of vragen dan extra dure prijzen als je met eigen banden komt.

    De band heeft inderdaad een extra velg beschermer en de ps 4 s heeft deze nog wat extra inderdaad. Velgen vind ik zelf kwa grote perfect passen nu niet te groot en niet te klein. Comfort is na mijn gevoel precies hetzelfde als de originele 18" zomervelgen.

    Vandaag de airride uit de kast gehaald en afgestoft, even het setje compleet zoeken zodat deze binnenkort eronder kan. Ook een honingraat grill + quattro besteld, weet niet of ik deze erop ga zetten als ik dit niet doe verkoop ik hem of hou ik hem als decorstuk. Competition bumper is ook waarschijnlijk volgende week aangeschaft ben momenteel aan onderhandelen met een verkoper. Sideskirts koop ik nieuw bij dealer.

    Zit alleen met het spoilertje vind er nergens een tweedehands en heb geen zin om er 450€+ aan uit te geven nieuw. Een chinese namaak kan wel, maar weet niet kwaliteit hiervan en wil een die 100% identiek is kwa formaat aan de originele. Hou niet van picknicktafels achterop.
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  5. #345
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Zo vandaag een competition plus voorbumper gekocht. Zal hopelijk volgende week binnen komen.

    Zit nog te twijfelen over de kont. Zo ver ik begrepen heb is de s-line,s5 en competition achterbumper hetzelfde. Twijfel over de s5 diffuser erop dan of de rs rieger look diffuser
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!


  6. #346
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Zo de voorbumper moet onderweg zijn. Grilletje vanuit China ook. Nu nog een achterbumper, sideskirts (koop deze nieuw bij dealer) en de spoiler. Voor de spoiler zit ik te twijfelen of ik deze ook origineel bij dealer koop. Op internet vind ik wel her en der wat spoilers maar geen een die op de originele lijkt. Wil ook niet het probleem wat @Leon had met zijn spoiler dat lak na tijdje gaat afbladeren o.d. en je uiteindelijk dubbel geld aan het uitgeven bent.

    Dan nog wat anders. Hadden via de Audi Facebook pagina met een paar man eigenlijk geregeld dat er a.s. zondag een carbon clean meeting in mijn regio werd gehouden met carbon clean master. Las hier wel wat positieve verhalen over en wilde het wel eens proberen voor het geld vooral als hij in de buurt was. Extra wat belangrijke afspraken omgezet/afgezegd en nu krijg ik te horen dat carbon clean meneer niet wilt komen schijnbaar erg jammer...
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  7. #347
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Gisteren zat ik nog op Ebay te zoeken naar een s-line/s5 achterbumper. Had nog niet op Marktplaatst gekeken, omdat de prijzen daar altijd stuk hoger liggen als Duitsland. Toch maar eens een kijkje genomen op Marktplaats en zag een s-line achterbumper staan, net over de grens bij Weert. Klein uurtje rijden voor mij. Even gebeld met verkoper en bumper was er nog, onbeschadigd. Bumper was incl. parkeersensoren en s-line diffuser en was even duur als een beschadigde bumper uit Duitsland zonder diffuser.

    Meteen gister avond gaan kijken samen met @blackrem (handig een vriend met een avant, haha). Bumper verkeerde in goede staat, geen een krasje, deukje of beschadiging te herkennen. Meteen maar meegenomen. Dan kan ik deze binnenkort mee laten spuiten met de rest en kan ik hem direct erop zetten met de bijhorende diffuser. Achteraf wil ik dit nog aanpassen naar S5/RS5 (look) diffuser.

    Foto 12-07-18 22 28 49.jpg

    Foto 12-07-18 22 28 55.jpg
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  8. Ad
  9. #348

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Lekker

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #349
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dweep Bekijk Berichten
    Zo de voorbumper moet onderweg zijn. Grilletje vanuit China ook. Nu nog een achterbumper, sideskirts (koop deze nieuw bij dealer) en de spoiler. Voor de spoiler zit ik te twijfelen of ik deze ook origineel bij dealer koop. Op internet vind ik wel her en der wat spoilers maar geen een die op de originele lijkt. Wil ook niet het probleem wat @Leon had met zijn spoiler dat lak na tijdje gaat afbladeren o.d. en je uiteindelijk dubbel geld aan het uitgeven bent.

    Dan nog wat anders. Hadden via de Audi Facebook pagina met een paar man eigenlijk geregeld dat er a.s. zondag een carbon clean meeting in mijn regio werd gehouden met carbon clean master. Las hier wel wat positieve verhalen over en wilde het wel eens proberen voor het geld vooral als hij in de buurt was. Extra wat belangrijke afspraken omgezet/afgezegd en nu krijg ik te horen dat carbon clean meneer niet wilt komen schijnbaar erg jammer...
    Ik had deze cleaning ook gedaan, weet niet echt zeker of het nu veel gedaan heeft. Het zal wel iets schoner zijn maar heb het niet na gezien met camera ofzo. Als het goed is kan die ook voor je deur komen toch ? Ik had toen samen met de buurman gedaan en was toen 80 euro kwijt per auto. Misschien als je vrienden in de buurt heb die ook mee doen kan je een mooie prijs afspreken met Ron.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  11. #350
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witalik Bekijk Berichten
    Ik had deze cleaning ook gedaan, weet niet echt zeker of het nu veel gedaan heeft. Het zal wel iets schoner zijn maar heb het niet na gezien met camera ofzo. Als het goed is kan die ook voor je deur komen toch ? Ik had toen samen met de buurman gedaan en was toen 80 euro kwijt per auto. Misschien als je vrienden in de buurt heb die ook mee doen kan je een mooie prijs afspreken met Ron.
    Op Facebook was iemand die had een oproep gedaan in de buurt van mij. Hij had met die meneer afgesproken dat er minimaal 4 auto's moesten komen en dan zou hij vandaag afkomen. Had me aangemeld en kreeg enkel dagen later te horen dat er al 5 auto's waren en het dus door zou gaan. Begin deze week kreeg ik te horen dat die geen zin had om voor 5 auto's af te komen verdiende die niet genoeg mee. Dus voor mij hoeft het niet meer op die manier.
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  12. #351

    Standaard Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Doe eens een beroep op @kilometervreter , dan heb je een fantastische poets dag, je doet het dan samen met hem. Je leert dan veel van hem.

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  13. #352
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.089
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Doe eens een beroep op @kilometervreter , dan heb je een fantastische dag, je doet het dan samen met hem. Je leert dan veel van hem.

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Peeet, heb je het over carbon cleaning?
    Km-vreter is een poetsert, toch?

  14. #353
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Je plannen klinken goed.
    Ben wel benieuwd als je hem opgebouwd hebt tot s-line-competition en dan icm de airride, kan niet anders dan heel erg dik worden!

  15. #354

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    Peeet, heb je het over carbon cleaning?
    Km-vreter is een poetsert, toch?
    Klopt, ff te snel verkeerd lezen
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #355
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dweep Bekijk Berichten
    Op Facebook was iemand die had een oproep gedaan in de buurt van mij. Hij had met die meneer afgesproken dat er minimaal 4 auto's moesten komen en dan zou hij vandaag afkomen. Had me aangemeld en kreeg enkel dagen later te horen dat er al 5 auto's waren en het dus door zou gaan. Begin deze week kreeg ik te horen dat die geen zin had om voor 5 auto's af te komen verdiende die niet genoeg mee. Dus voor mij hoeft het niet meer op die manier.
    Aha, ja ik zag dat ie bij audi-freaks had gestaan als ik zo zijn facebook zag. Daar stonden wel 10 auto's geloof ik. Misschien dat ie daarom daar naar toe is gegaan. Kijk voor 80 euro(ish) kan je het testen. Maar als je serieus wilt cleanen zou ik walnut doen.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  17. #356
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Zo de voorbumper is gisteren aangekomen. Zitten wat krassen op dus moet opnieuw gespoten worden, maar is wel al in de kleur van mijn auto.

    Foto 17-07-18 20 29 20.jpg

    Foto 17-07-18 20 44 18.jpg

    Was gisteren nog even langs de dealer gegaan, maar de achterspoiler laat ik denk ik achterwegen deze kost namelijk 788€.

    Ik heb nog 2 vragen aan jullie. Ik heb contact gehad met een spuiter bij een schadeherstelbedrijf en deze kan de bumpers bijwerken, opschuren en spuiten samen met de sideskirts voor 700€ is dit een nette prijs of is dit te prijzig?

    Daarnaast heb ik nog wat onderdelen nodig voor de bumper compleet te krijgen. Ik moet nog een linker mistlamprooster en nog de onderste gril. Misschien dat @Leon me hierbij kan helpen welke onderdelen ik nu nodig heb om van mijn non s-line voorkant naar een competition voorkant te gaan.

    ondredleenbumper.jpg

    Enkel nr 20 en 22 of ook nr 24 en wat is 26?
    Laatst gewijzigd door dweep; 18-07-18 om 12:54.
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  18. #357
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.089
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dweep Bekijk Berichten
    Zo de voorbumper is gisteren aangekomen. Zitten wat krassen op dus moet opnieuw gespoten worden, maar is wel al in de kleur van mijn auto.

    Foto 17-07-18 20 29 20.jpg

    Foto 17-07-18 20 44 18.jpg

    Was gisteren nog even langs de dealer gegaan, maar de achterspoiler laat ik denk ik achterwegen deze kost namelijk 788€.

    Ik heb nog 2 vragen aan jullie. Ik heb contact gehad met een spuiter bij een schadeherstelbedrijf en deze kan de bumpers bijwerken, opschuren en spuiten samen met de sideskirts voor 700€ is dit een nette prijs of is dit te prijzig?

    Daarnaast heb ik nog wat onderdelen nodig voor de bumper compleet te krijgen. Ik moet nog een linker mistlamprooster en nog de onderste gril. Misschien dat @Leon me hierbij kan helpen welke onderdelen ik nu nodig heb om van mijn non s-line voorkant naar een competition voorkant te gaan.

    ondredleenbumper.jpg

    Enkel nr 20 en 22 of ook nr 24 en wat is 26?
    Super bumpers!

  19. #358

    Standaard Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Ziet er goed uit.

    Prijs voor het spuiten is niet verkeerd, misschien kun je nog opperen om het zwart te doen (en dan bedoel ik niet de kleur )



    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #359
    dweep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit.

    Prijs voor het spuiten is niet verkeerd, misschien kun je nog opperen om het zwart te doen (en dan bedoel ik niet de kleur )

    Peeet
    De prijs is voor zwart haha die spuiter doet dan alles buiten werktijd op het werk. Heb daar destijds ook de A4 bumpers laten spuiten enkel toen via de spuiterij op papier.

    Jij weet zeker niet hoe het zit met die onderlip/plastic delen die ik nog moet aanschaffen?
    Audi A5 B8 Sportback (current car)
    Audi A4 B8 Sedan Monza Zilver
    Rijden op lucht - AirRide system | See my showroom topic!

  21. #360

    Standaard Dweep - A5 SB V6 - P14 Ispiri velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dweep Bekijk Berichten
    De prijs is voor zwart haha die spuiter doet dan alles buiten werktijd op het werk. Heb daar destijds ook de A4 bumpers laten spuiten enkel toen via de spuiterij op papier.

    Jij weet zeker niet hoe het zit met die onderlip/plastic delen die ik nog moet aanschaffen?
    Niet op mijn thuis PC nu, kan aankomend weekend ff in EKTA voor je kijken

    Peeet

    Nog wel ff een OEM zwart/allu Quattro logo, ipv allu/zwart


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •