Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 63

Onderwerp: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

  1. #41

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Dank weer voor alle complimenten. Ik heb de afgelopen weken bijna elke dag wel open kunnen rijden, dus ik heb geluk gehad.

    @Peeet: hartelijk dank voor de links!

  2. #42
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Morgen zie ik je dikke bak in het echt. Ben benieuwd! Hoorde van de vorige eigenaar al goede verhalen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #43

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    @Rainesh: Inderdaad is het vandaag zo ver. Ik ben benieuwd, heb er zin in! Leuk dat je de vorige eigenaar onlangs gezien hebt. Zijn nieuwe aanwinst is ook erg fraai volgens mij.

  4. #44

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Gisterenavond bij @Rainesh langsgeweest voor diverse VAG-COM opties. Erg tevreden over zijn kennis, service en de snelheid waarmee hij de werkzaamheden uitvoert. Dank hiervoor Rainesh!

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    33
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Mooie Audi@Nels , mooie kleur Gisteren aanpassingen gedaan dus, ik ga vanavond langs bij @Rainesh. Kan je vertellen wat je allemaal hebt gedaan?


  6. #46

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Thanks! (;

    Ik weet niet alle aangezette opties uit mijn hoofd, maar in ieder geval:

    - Achterlichten branden als alleen dagrijverlichting aan staat (dus eigenlijk altijd)
    - Snelwegverlichting
    - Bochtverlichting (met mistlampen)
    - Drive select
    - Diverse menu's toegevoegd, waaronder laptimer, weergave van accuspanning en olietemperatuur
    - Automatisch kantelen rechter zijspiegel als versnelling in achteruit wordt gezet
    - Sfeerverlichting in de auto
    - Stembediening telefoon en navigatie
    - DVD vrijgeschakeld tijdens rijden

    Succes vanavond, maar dat komt ongetwijfeld goed met Rainesh!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivantrog Bekijk Berichten
    Mooie Audi@Nels , mooie kleur Gisteren aanpassingen gedaan dus, ik ga vanavond langs bij @Rainesh. Kan je vertellen wat je allemaal hebt gedaan?

  7. #47

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Een kleine update. Ik rijd nog steeds met veel plezier in de cabrio, helaas alleen niet open met dit weer.

    Vandaag heb ik een nieuwe set Rotor velgen in 20 inch met Michelin Pilot Supersport in de maat 265/30/20 onder de auto laten monteren. Ben erg tevreden met het resultaat.

    IMG_5184.jpg

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    70
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    hallo ik heb uw reactie gezien over spraakbediening Ik heb ook een cabrio maar mijn spraakbediening aan het stuur werkt niet ,kan ik die aanleggen???
    het bellen gaat wel met de joystick moet ik in mijn telefoonboek gaan
    grtjs

  10. #49
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.286
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Staat standaard niet aan bij een cabrio.

    Verzonden met Tapatalk Pro.

    In bezit van Vagcom & VCP.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #50
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diemas Bekijk Berichten
    hallo ik heb uw reactie gezien over spraakbediening Ik heb ook een cabrio maar mijn spraakbediening aan het stuur werkt niet ,kan ik die aanleggen???
    het bellen gaat wel met de joystick moet ik in mijn telefoonboek gaan
    grtjs
    Die heb ik voor Nels aangezet, standaard staat het nooit aan op een cabrio. Ik kan het doen voor je, ligt er ook beetje aan waar je vandaan komt.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #51

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    @kilometervreter

    We hebben binnenkort een afspraak staan om mijn A5 te poetsen, alleen lukt het me niet om je een PB te sturen (ik krijg de melding dat je mailbox vol zit). Omdat ik verder nog geen gegevens van je heb (mailadres of telefoonnummer) probeer ik het even op deze manier. (;

  13. #52
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Ik regel het vanavond, komt goed

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  14. #53

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    @kilometervreter

    Hartelijk dank!

  15. #54

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Weer even een update.

    Vandaag heb ik een geweldige poetsdag gehad met @kilometervreter . Hij heeft de A5 goed onder handen genomen en ik ben zeer tevreden met het resultaat! Hoewel de auto er (op het eerste oog) best netjes uitzag is hij vandaag bijna als nieuw geworden. Er zaten veel kleine krasjes op de lak en die zijn voor het grootste deel weg gepolijst. Op de achterbumper zaten een paar vieze vlekken en die zijn ook helemaal weg. Verder veel hardnekkige harsplekjes die nu ook weg zijn. Ook heeft Kilometervreter het dak voorzien van een bescherming, de velgen gesealed, de ramen gedaan, de uitlaten gepoetst en de lak voorzien van een glascoating en een sealant. De auto glimt nu als een malle, voor zover dat op een witte zichtbaar is. (;

    Ik vond het erg leuk en leerzaam om eens mee te maken. Ik heb een beetje mogen assisteren en dat was erg leuk en interessant om te doen. Uiteraard hieronder een aantal foto's van het eindresultaat. Ik ben helaas niet zo'n goede fotograaf, dus ik ben bang dat de plaatjes het verzette werk onvoldoende eer aan doen.

    Al met al een enorme aanrader om eens te doen met je auto. Ik ben er zeer tevreden mee.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  16. #55
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Top dag gehad en je toch al zeer fraaie A5 naar een hoger plan kunnen trekken!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  17. #56

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Thanks! Vond het ook erg leuk en leerzaam.

  18. #57
    vdBerg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Leeftijd
    36
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nels Bekijk Berichten
    Een kleine update. Ik rijd nog steeds met veel plezier in de cabrio, helaas alleen niet open met dit weer.

    Vandaag heb ik een nieuwe set Rotor velgen in 20 inch met Michelin Pilot Supersport in de maat 265/30/20 onder de auto laten monteren. Ben erg tevreden met het resultaat.

    IMG_5184.jpg
    Mooie set! Staat goed en volle wielkasten.
    Audi A4 Avant
    1.8 TFSI - ABT Power

  19. #58

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Hartelijk dank! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee.

  20. #59

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Onlangs heb ik in de grill en op de kofferklep de chromen ringen laten vervangen door zwarte exemplaren. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  21. #60

    Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition Glacier White

    Een update. Ik heb de A5 vorige week verkocht. Na ruim 2,5 jaar met veel plezier en zonder noemenswaardige problemen in deze auto gereden te hebben begon het te kriebelen en wilde ik weer heel iets anders.

    Het wordt een Mini John Cooper Works F56 die uit Duitsland geïmporteerd wordt in de kleur Rebel Green met een rood dak. Als alles goed gaat wordt de auto morgen naar Nederland getransporteerd en dan staat de auto hopelijk na een week op Nederlands kenteken.

    Ik heb eerder ook al eens een Mini gehad (een John Cooper Works GP uit 2006) en na een paar jaar met een zwaardere cabrio heb ik wel weer behoefte aan iets lichtvoetigers. Dit keer dus geen auto met vier ringen, maar in de toekomst zal er vast wel weer een keer een Audi komen en ondertussen zal ik dit forum zeker blijven bezoeken.

    Voor de geïnteresseerden zal ik wel even wat foto's plaatsen als ik de Mini in mijn bezit heb.
    Laatst gewijzigd door Nels; 17-02-20 om 12:33.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •