Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: ... en we zijn er weer!

  1. #1

    Standaard ... en we zijn er weer!

    Mijn in 2006 aangeschafte a4 b7 was aan vervanging toe. Na bijna 12 jaar moest ik er aan geloven, weer een Audi of... neh.
    Dit was mijn showroomtopic https://www.audiforum.nl/forum/audif...is-binnen.html

    12 jaar was eigenlijk net te lang, er zat 2 ton op, vorig jaar multitronic stuk, oliepomp stuk, turbo stuk, carterpan stuk... owja en de accu vervangen. De oliepomp ging stuk op de a58... ik heb nog de file-informatie op de radio gehaald, sorry van die file van 30 minuten.

    Ik was er wel klaar mee, geen zin meer om langs de kant te staan, dus een hernieuwde zoektocht gestart. Misschien wel het leukste van de aanschaf van een auto, die carconfig is werkelijk door mij afgeragd.
    En de bijgevoegde foto, dat is ze geworden. Manhattan grijs, 2.0tfsi s-tronic, s-line edition. Wat kleine gadgets als afgevlakt stuur, pdc voor/achter, frameloze binnenspiegel, andere zomervelgen, 18"wintervelgen en ik zal nog wat vergeten zijn.
    Als ze afgeleverd is zal ik wat actiefoto's plaatsen, voor nu wachten en dromen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: ... en we zijn er weer!

    Gefeliciteerd! Jammer dat de 2.0 TDI & MT uiteindelijk vorig jaar zijn beruchte imago heeft waargemaakt, velen kunnen hierover meepraten waaronder ikzelf.
    Persoonlijk moet ik nog erg wennen aan de nieuwe A4...overtuiging moet nog komen. Zonder S-line pakket vind ik hem eigenlijk wat wegvallen tussen de "grijze" massa. De gekozen uitvoering door jou is natuurlijk wel direct een stuk opvallender, mooi!
    Dit in tegenstelling tot de B6/B7/B8 waarbij ik het model zonder S-Line al super mooi vond, setje velgen en af was de wagen!
    Desalniettemin heel veel plezier en succes met de wachttijd.

  3. #3

    Standaard Re: ... en we zijn er weer!

    Toen ik de vorige auto kocht waren de problemen bekend, alleen ik dacht met de update(de extra lamellen) dat deze bedrijfszeker zou zijn. Alle reparaties hebben een flinke duit gekost en was eigenlijk ook wel een beetje klaar met het merk Audi. Het alternatief echter gaf mij ook geen goed gevoel, BMW, Mercedes, de problemen werden er niet minder op. Wat dat betreft is alle beschikbare info op internet wel een afschrikmiddel om überhaupt tot aanschaf over te gaan.

    Eens dat een standaarduitvoering tam oogt, het lijkt er op dat bij de merken de uitgebreide uitvoering pas echt spannend worden als je er nog een smak geld tegenaan moet gooien. Audi lijkt het een beetje te begrijpen, de standaard B9 heeft bv standaard al xenon, waar de b8 bijvoorbeeld nog halogeen had (oogde toch een beetje schraal). Wat ik bij mijn B9 vergeten ben is de elect. inklapbare spiegels, iets wat standaard op een volvo zit.... kom op zeg!
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  4. #4
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard ... en we zijn er weer!

    Mooie samenstelling!
    Gaat een groot verschil zijn met de B7 kan ik uit ervaring vertellen.
    Het verschil met de B8 is al groot.

    De Configurator uitwonen is mij niet onbekend. Doe het nu ook nog af en toe. Gewoon leuk om te kijken wat ik wil en daarna zien dat het voorlopig niet haalbaar is

    Die elektrische spiegels kunnen ook nog achteraf via bijv. Audiwereld.

    Succes met wachten en keep us posted!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #5

    Standaard Re: ... en we zijn er weer!

    Nog 2 foto's van Audi bij het aanpassingsbedrijf, vanwege handicap en aantekening op rijbewijs moesten er paar dingen aangepast worden.
    Net als bij de vorige Audi een traumatiserende ervaring om je baby zo uit elkaar te zien liggen

    IMG_2158.jpgIMG_2159.jpg
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •