Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    lekker klussen - ik ben benieuwd of je veel verschil merkt t.o.v. van dual mass qua aanpakken en trillingen.

  2. #22
    brolli21's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    37
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Ik denk dat Lucas zich het gevoel zonder klapperend DMF zich niet meer voor de geest kan halen,en dat dit dus per definitie beter rijd.
    Ding klapperde echt als een malle met rijden,zelf ook even ervaren tijdens een korte proefrit,was écht niet te harden.

    Lucas had trouwens een How-to voor het vervangen van de koppeling gevonden,daar stond benodigde tijd 12-14 uur
    Wij hadden in 1,5 uur de bak ernaast liggen,wel voor een deel met zn 2en gesleuteld,voor zover dat ging kwa ruimte en wat betreft kracht zetten met mijn tenniselleboog.
    Laatst gewijzigd door brolli21; 09-04-18 om 21:16.
    There is a fine line between Brilliant and Insane
    Alfa 75 Imola-TB '92 - Skoda Fabia Monte Carlo '13 - Mercedes C230 S204 '08 - Vw Kever '63 - Ducati 848 '09 - Ducati Monster S4 Senna '02

  3. #23
    loekaaz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Ja maar het demonteren van de oude koppeling, vliegwiel, geleide lager en krukaskeering + montage van het nieuwe spul + alles weer terug monteren heb je er niet bij gerekend, ouwe pannekoek

  4. #24

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Gefeliciteerd met je mooie aankoop alleen jammer dat je er gelijk zoveel pech mee had. Goed om te horen dat de wagen nog steeds smetteloos is. Voor M.D. is de wagen 9 jaar in mijn bezit geweest en ik heb hen dan ook erg vertroeteld!!
    Veel plezier ervan.

    Groet Marc.

  5. #25
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    WOW Prachtige B6. Is echt een tijdloos mooi model met hele 'cleane' lijnen. En dan ook nog in perfecte uitvoering + kleur + wielen. Schitterend origineel.
    Heb even warme herinneringen aan mijn eigen B6 S-line (2003). Nog altijd het meest strakke interieur dat ik ooit in een Audi heb gehad. Een auto om te koesteren!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #26
    loekaaz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edition Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met je mooie aankoop alleen jammer dat je er gelijk zoveel pech mee had. Goed om te horen dat de wagen nog steeds smetteloos is. Voor M.D. is de wagen 9 jaar in mijn bezit geweest en ik heb hen dan ook erg vertroeteld!!
    Veel plezier ervan.

    Groet Marc.

    Oh gaaf! Ik merkte al op in de boekjes dat ie voor een tijdje in regio Heiloo heeft rondgereden? Hij is nu in ieder geval weer terug in Noord-Holland.
    En ja, de auto is in prima staat. Natuurlijk zie je wel de 230dkm terug aan dingen zoals het ietwat gladde stuur, afbladderende lak van de velgen en moet bijvoorbeeld de bagage rollo-inhaak-uitsparingen gerepareerd worden. Dat soort kleine dingetjes. Dat zal ik tzt allemaal aanpakken. De koppeling was wel iets wat ik al enigszins verwachtte, maar niet zo snel na aanschaf. Ach ja. Nu ben ik er in ieder geval zeker van dat hij 't weer 230dkm volhoudt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    WOW Prachtige B6. Is echt een tijdloos mooi model met hele 'cleane' lijnen. En dan ook nog in perfecte uitvoering + kleur + wielen. Schitterend origineel.
    Heb even warme herinneringen aan mijn eigen B6 S-line (2003). Nog altijd het meest strakke interieur dat ik ooit in een Audi heb gehad. Een auto om te koesteren!
    Dank! Ik deel zeker die mening. En ik ben niet alleen: Ik stond laatst voor een stoplicht naast een rode 2018 Skoda Octavia Combi in een luxe uitvoering. Chromen dakrails, raamlijsten, vorm van de achterlichten.... Nét mijn auto! Maar dan met een 2018 sausje. M.a.w: bij Skoda hebben ze goed naar de B6 gekeken!

    skoda.jpg
    Screenshot_20180316-225642.jpg
    Laatst gewijzigd door loekaaz; 15-06-18 om 09:28.

  7. #27
    brolli21's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    37
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Wanneer ga je em nou verlagen Lucas???

    There is a fine line between Brilliant and Insane
    Alfa 75 Imola-TB '92 - Skoda Fabia Monte Carlo '13 - Mercedes C230 S204 '08 - Vw Kever '63 - Ducati 848 '09 - Ducati Monster S4 Senna '02

  8. Ad
  9. #28
    loekaaz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Gewoon niet. Ik denk dat ik die AP set van jou maar lekker laat verstoffen. Net als die KW set voor de A1

  10. #29
    loekaaz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Post Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Ik was in de veronderstelling dat ik de enige in NL was met een 2x S-line B6 Avant in Misano-rood.
    Blijkbaar was dit een onjuiste aanname en bestaat er een tweeling broertje!!

    https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...Page=mympBuyer

    mp adv.jpg

    Iemand interesse? Ik vind het een koopje!
    Laatst gewijzigd door loekaaz; 03-07-18 om 16:49.

  11. #30
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    't is dat ik al een 1.8tq heb maar anders zou ik deze wel zeker in aanmerking laten komen ja, zéker in de wetenschap dat het een bijna-youngtimer is. nice find!
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    48
    Posts
    680
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Wat een mooie uitvoering, ik kwam hem laatst tegen op autoweek.nl. Daar stond in dat je eventueel van plan was om hem weg te doen, heb je hem nog?

  13. #32
    brolli21's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    37
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Ja,lucas heeft em nog.
    Mocht je interesse hebben kan ik je eventueel wel in contact brengen met hem.
    There is a fine line between Brilliant and Insane
    Alfa 75 Imola-TB '92 - Skoda Fabia Monte Carlo '13 - Mercedes C230 S204 '08 - Vw Kever '63 - Ducati 848 '09 - Ducati Monster S4 Senna '02

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    48
    Posts
    680
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lucas z'n Misano-rode A4 B6 1.8T Avant Quattro S-line

    Als hij inderdaad van plan is om hem weg te doen, dan heb ik daar zeker interesse in.

    ik heb zelf een B6 Quattro avant 1.9 tdi gehad. Was een geweldige auto. Ik rijdt nu dagelijks in een 1 serie, een fantastische auto, maar niet erg groot. Ik ben op zoek naar een liefhebbers auto voor erbij. Eentje waar we niet veel kilometers mee rijden maar elke kilometer die je er wel in rijdt moet met een dikke smile zijn. Zeg maar de ultieme vakantie auto.
    Laatst gewijzigd door mxxl; 20-05-19 om 17:39.
    Audi A4 B6 1.9 TDI quattro avant S-line
    Solardak | Audi Navi-plus | Xenon | Michelin Pilot Sport 235-40-18 | EPS custom downpipe RVS | KKK BV43 turbo | Custom JD tuning 201pk 408Nm | Goodridge brakelines red | ATE 312-255 | Ferodo DS2000

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •