Pagina 27 van 47 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 932

Onderwerp: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

  1. #521

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Wat een genot om de Black Panther weer terug te hebben zeg. Wat had ik dat gemist.

    Gek genoeg voel ik nu pas hoe krankzinnig snel dit monster is na 1,5 maand in een 1.6 met 100pk te hebben gereden.

    De Milltek is echt bruut. Erg blij met deze keuze.
    https://youtu.be/Fq3vghbs-YI


    Heb vrijdagmiddag ook meteen de Dynamic spiegel blinkers ingebouwd. Deze lagen inmiddels een paar weken in de kast.

    https://youtu.be/b2YCK3BoaUw

    https://youtu.be/6P4WIyjksM4

    https://youtu.be/U-tCY4_sTKc


    Gisteren heb ik met @A4An en de kids een mooie Veluwe Tour gemaakt met CCrally om weer heerlijk te genieten van dit monster.



    https://youtu.be/T9gKenEpGHE

    waar heb je de Dynamic spiegel blinkers gekocht?

  2. #522
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ayrton d Bekijk Berichten
    waar heb je de Dynamic spiegel blinkers gekocht?
    Mail me even op info@vagcoding.nl
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #523
    Nik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    307
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Wat een enorm brute bak zeg! Ik heb veel gelezen en wat een ellende, maar prachtig om zo kennis te maken met deze mooie auto! De dynamische lampen in de spiegelkappen maken de lichtshow wel ‘af’. Veel plezier met je auto!

    Overigens, ik hoor verhalen over de dynamische lampen dat deze nu niet meer zichtbaar zijn vanaf de binnenzijde van de auto? Dat puntje in je spiegel zeg maar. Is dat zo? Daarnaast zou Audi dit standaard moeten maken. In het kader van lichtshow dan ook nog zo dat de leds doorlopen vanaf de koplampen (dus eerst de koplampen aan, en daarna pas de spiegels zodat het lijkt alsof de lijn helemaal door loopt!). Je zou er een soort vertraging op moeten kunnen zetten, dan ben je al zo ver (maar zal vast niet mogen).

  4. #524
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nik Bekijk Berichten
    Wat een enorm brute bak zeg! Ik heb veel gelezen en wat een ellende, maar prachtig om zo kennis te maken met deze mooie auto! De dynamische lampen in de spiegelkappen maken de lichtshow wel ‘af’. Veel plezier met je auto!

    Overigens, ik hoor verhalen over de dynamische lampen dat deze nu niet meer zichtbaar zijn vanaf de binnenzijde van de auto? Dat puntje in je spiegel zeg maar. Is dat zo? Daarnaast zou Audi dit standaard moeten maken. In het kader van lichtshow dan ook nog zo dat de leds doorlopen vanaf de koplampen (dus eerst de koplampen aan, en daarna pas de spiegels zodat het lijkt alsof de lijn helemaal door loopt!). Je zou er een soort vertraging op moeten kunnen zetten, dan ben je al zo ver (maar zal vast niet mogen).
    Thanks!

    Zijn wel zichtbaar vanaf binnen hoor. Vwb het loop karakter zou dat het allermooiste zijn maar dat is (nog) niet mogelijk.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #525
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Sinds ik mijn vorige A6 4G had en een leder telefoonconsole aan het dashboard heb gemonteerd met daarop een Brodit houder voor mijn smartphone heb ik verslechterde GPS ontvangst in de auto. Echter in mijn A6 4G PreFacelift (2014) was het nog acceptabel en eigenlijk geen groot probleem. (Dit probleem wordt grotendeel veroorzaakt door de hittecoating op de ruiten.)

    Nu ik de facelift RS6 (mj 2016) heb en de telefoonconsole ook daarin gemonteerd heb is het wel een groot probleem ineens. Flitsmeister en ook andere navigatie apps werken bijna niet hierdoor en dat is toch wel erg vervelend. Nu ben ik wat gaan testen met zilverfolie om te kijken of er storingsignalen zijn die dit ineens veroorzaken. Daarbij lijkt er niet echt verbetering op te treden helaas.
    Wanneer ik de smartphone (iPhone X) onder de armsteun op het telefoonpaneel leg is er uiteraard wel goede ontvangst maar dan kan ik het scherm niet zien tijdens het rijden. (echt wie dat heeft verzonden om dat daar te plaatsen..... zucht)



    Nu dus de vraag of er een oplossing hiervoor is om toch goede GPS ontvangst te krijgen op de plek waar de telefoonhouder nu zit. Na een tip van @monsierleloure heb ik de GNS GPS / GLONASS GNS 2000 BT for iPhone / iPad / iPod besteld. Deze heb ik gisteren binnen gekregen en gelijk geïnstalleerd. Eerst proefrit gisteravond was al veel belovend in elk geval.



    Vanmorgen de GPS repeater al goed kunnen testen. Dit werkt behoorlijk goed moet ik zeggen. Niet perfect maar goed genoeg zodat de GPS ontvangst meer dan prima bruikbaar is op de iPhone. Nu kijken of dat de komende tijd ook zo blijft. De hittebestendig coating die op alle ruiten zit is nu gelukkig geen belemmering meer voor telefoon.
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 17-08-18 om 09:28.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)



  6. #526
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Flitsmeister en ook andere navigatie apps werken bijna niet hierdoor en dat is toch wel erg vervelend.
    Een Stinger dus, als volgende upgrade ?
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  7. #527
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skylinemike Bekijk Berichten
    Een Stinger dus, als volgende upgrade ?
    Nu werkt flitsmeister weer prima :P
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  8. Ad
  9. #528
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Heeft Audi iets van carplay of iets dergelijks? Dat je dat scherm en meldingen via je MMI kan krijgen ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  10. #529
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witalik Bekijk Berichten
    Heeft Audi iets van carplay of iets dergelijks? Dat je dat scherm en meldingen via je MMI kan krijgen ?
    Heb ik nu niet omdat dat pas vanaf 2017 leverbaar was. Zou het wel erin kunnen bouwen maar dan moet ik de MMI unit voorin vervangen. Wordt een dure grap om enkel Apple CarPlay erin te krijgen.
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 17-08-18 om 22:41.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  11. #530

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Heb ik nu niet omdat dat pas vanaf 2017 leverbaar was. Zou het wel erin kunnen bouwen maar dan moet ik de MMI unit voorin vervangen. Wordt een dure grap om enkel Apple CarPlay erin te krijgen.
    mmi unit hoeft voor CarPlay niet vervangen te worden hoor


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #531

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ik begreep updates, coding en parameters om het werkend te krijgen

  13. #532
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Zover ik weet moet hij vanaf modeljaar 2017 zijn.

    Dit bevestigd het ook weer


    Als het met enkel codings etc kan dan hoor ik natuurlijk heel graag hoe haha
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 18-08-18 om 08:59.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  14. #533
    Jeroen330's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Hallo Dennis,

    Enorm gave auto en wat een verhaal van de aanrijding en de nasleep daarvan zeg.. dat is toch wel even schrikken en ook gewoon zonde dat zo'n bezit beschadigd wordt. De reparatie ziet er wel heel strak uit gelukkig.

    Betreft jezelf en de fysieke klachten:
    Heb je al contact met een letselschade advocaat?
    Persoonlijk letsel (mentaal/fysiek) en gevallen waarbij je blijvend last hebt van bepaalde zaken die te maken hebben met het ongeval zijn dan ook gedekt.

    Ook werken goede letselschade advocaten op no cure no pay basis dus je kunt vrijblijvend met hun in contact komen.

    Om een voorbeeld te geven, mijn vriendin is een paar jaar geleden met haar VW polo op de snelweg geschept door een vrachtwagen. Auto natuurlijk totallos maar mijn meisje ook. Naast lichamelijk ook psychisch een flinke klap gekregen (waar ze gelukkig weer helemaal bovenop is).

    Contact gezocht met een letselschade advocate die onze belangen behartigde. Alles waar jij recht op hebt (vergoeding van onkosten zo ook fysio etc) wordt vergoed. Je hoeft zelf ook geen papierwerk af te handelen etc. Het gaf ons een onbezorgd gevoel. Financieel was alles heel goed geregeld en zelfs smartengeld en de kosten die de letselschade advocaat zelf maakt worden vergoed.

    Je kunt tot 5 jaar na een dergelijk schade geval een letselschade advocaat inschakelen, mits je de klachten kunt onderbouwen (arts verklaring etc) maar als ik het zo lees is dat ook geen probleem.

    Wellicht heb je dit al gedaan, anders iets om te overwegen. Succes met het herstel en geniet weer van je RS!
    Audi TT mk1 Quattro Denim Blue

    Audi A8 8L 1.6 LPG

  15. #534

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Zover ik weet moet hij vanaf modeljaar 2017 zijn.

    Dit bevestigd het ook weer


    Als het met enkel codings etc kan dan hoor ik natuurlijk heel graag hoe haha
    Via de dealer moet dat wel inderdaad, maar het is ook te activeren bij eerdere FL modellen.

  16. #535
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen330 Bekijk Berichten
    Hallo Dennis,

    Enorm gave auto en wat een verhaal van de aanrijding en de nasleep daarvan zeg.. dat is toch wel even schrikken en ook gewoon zonde dat zo'n bezit beschadigd wordt. De reparatie ziet er wel heel strak uit gelukkig.

    Betreft jezelf en de fysieke klachten:
    Heb je al contact met een letselschade advocaat?
    Persoonlijk letsel (mentaal/fysiek) en gevallen waarbij je blijvend last hebt van bepaalde zaken die te maken hebben met het ongeval zijn dan ook gedekt.

    Ook werken goede letselschade advocaten op no cure no pay basis dus je kunt vrijblijvend met hun in contact komen.

    Om een voorbeeld te geven, mijn vriendin is een paar jaar geleden met haar VW polo op de snelweg geschept door een vrachtwagen. Auto natuurlijk totallos maar mijn meisje ook. Naast lichamelijk ook psychisch een flinke klap gekregen (waar ze gelukkig weer helemaal bovenop is).

    Contact gezocht met een letselschade advocate die onze belangen behartigde. Alles waar jij recht op hebt (vergoeding van onkosten zo ook fysio etc) wordt vergoed. Je hoeft zelf ook geen papierwerk af te handelen etc. Het gaf ons een onbezorgd gevoel. Financieel was alles heel goed geregeld en zelfs smartengeld en de kosten die de letselschade advocaat zelf maakt worden vergoed.

    Je kunt tot 5 jaar na een dergelijk schade geval een letselschade advocaat inschakelen, mits je de klachten kunt onderbouwen (arts verklaring etc) maar als ik het zo lees is dat ook geen probleem.

    Wellicht heb je dit al gedaan, anders iets om te overwegen. Succes met het herstel en geniet weer van je RS!
    Thanks voor bericht en ik ben idd reeds bezig met een Letselschade advocaat. Dus dat loopt allemaal.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  17. #536
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Via de dealer moet dat wel inderdaad, maar het is ook te activeren bij eerdere FL modellen.
    Ik was vandaag bij de dealer en ook dit even gevraagd maar helaas echt niet mogelijk op mijn Auto. Daarvoor moet je echt de MMI unit in het dashboard vervangen voor een 2017 model. Ze hebben het voor me uitgezocht op chassisnummer. Antwoord daar was ook vanaf modeljaar 2017 voor de A6 4G.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  18. #537

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Ik was vandaag bij de dealer en ook dit even gevraagd maar helaas echt niet mogelijk op mijn Auto. Daarvoor moet je echt de MMI unit in het dashboard vervangen voor een 2017 model. Ze hebben het voor me uitgezocht op chassisnummer. Antwoord daar was ook vanaf modeljaar 2017 voor de A6 4G.
    Ik bedoelde dat via de dealer wel moet dat je een >my2017 hebt. Dan zie je het grijs in je mmi menuutje staan, en dat kun je dan laten activeren. Maar er zijn manieren buiten de dealer om die wel werken voor eerdere FL modellen

  19. #538
    Jeroen330's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Thanks voor bericht en ik ben idd reeds bezig met een Letselschade advocaat. Dus dat loopt allemaal.
    Super.. sterkte er mee!
    Audi TT mk1 Quattro Denim Blue

    Audi A8 8L 1.6 LPG

  20. #539
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Ik bedoelde dat via de dealer wel moet dat je een >my2017 hebt. Dan zie je het grijs in je mmi menuutje staan, en dat kun je dan laten activeren. Maar er zijn manieren buiten de dealer om die wel werken voor eerdere FL modellen
    Wij gaan even mailen
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #540
    vinkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |



    Deze doen het ook

    http://www.vandeursen.be
    Audi SQ5 Competition 3.0TDI V6T BiT 326Pk 650Nm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •