Pagina 11 van 47 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 932

Onderwerp: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

  1. #201
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Komt niet geheel onverwacht uit de lucht vallen na het geposte filmpje lijkt me
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  2. #202
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    Zullen we gewoon weer ff back on topic gaan i.p.v. mijn showroom te vervuilen met deze zinloze discussie over die slecht afgewerkte stekkerdozen.....

    Dank u
    Dennis,

    Het is jammer dat jij niet erg aan zelf reflectie doet!
    Je hebt echt een schitterende auto maar ik vind dat jij met je haantjes gedrag en neerbuigend over een Tesla jezelf en je topic geen goed doet.
    Mijn tip laat in de toekomst al die flauwe kul over een ander automerk en flinke filmpjes lekker thuis. Iedereen weet dat jouw auto met 700+ pk zeer snel is.
    Ik ben het met Bastet eens dat het hier anders een hoog sjonnie gehalte wordt.
    Groet,
    Jan
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  3. #203
    StefA5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    77
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Een P100D wint het op de sprint van 0-250 ook niet van een S63... In het begin is de Tesla een stuk sneller, wat betekend dat de S63 het goed maakt vanaf 120.. zo onlogisch is het allemaal niet.

    P.S. Een mening geven over een Tesla mag toch wel?

    https://youtu.be/2wC82tSvp3g
    Laatst gewijzigd door StefA5; 03-06-18 om 17:59.
    Audi A5 3.0 TDI Quattro Avus Silver

  4. #204
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    Dennis,

    Het is jammer dat jij niet erg aan zelf reflectie doet!
    Je hebt echt een schitterende auto maar ik vind dat jij met je haantjes gedrag en neerbuigend over een Tesla jezelf en je topic geen goed doet.
    Mijn tip laat in de toekomst al die flauwe kul over een ander automerk en flinke filmpjes lekker thuis. Iedereen weet dat jouw auto met 700+ pk zeer snel is.
    Ik ben het met Bastet eens dat het hier anders een hoog sjonnie gehalte wordt.
    Groet,
    Jan
    Is niets haantjes gedrag aan. Men heeft hier meermalig om filmpjes gevraagd dus heb ik nu wat gepost. Niks meer niks minder. Dat dat nu toevallig een tesla is tja..... die was echt de allereerste die mij uitdaagde voor dit sprintje....
    Met mijn BiT werd ik nog net niet dagelijks uitgedaagd en met de RS was dit de eerste in dik 6 weken.

    Dat ik Tesla’s slecht afgewerkte stekkerhokken vind mag toch gewoon??? Is gewoon mijn mening.

    Tenslotte zijn ze ook echt slecht afgewerkt. Als je dat niet ziet als ze in detail gaat bekijken mankeert er echt iets aan je ogen en ik ben echt by far niet de enige die dat ziet.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #205
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    Is niets haantjes gedrag aan. Men heeft hier meermalig om filmpjes gevraagd dus heb ik nu wat gepost. Niks meer niks minder. Dat dat nu toevallig een tesla is tja..... die was echt de allereerste die mij uitdaagde voor dit sprintje....
    Met mijn BiT werd ik nog net niet dagelijks uitgedaagd en met de RS was dit de eerste in dik 6 weken.

    Dat ik Tesla’s slecht afgewerkte stekkerhokken vind mag toch gewoon??? Is gewoon mijn mening.

    Tenslotte zijn ze ook echt slecht afgewerkt. Als je dat niet ziet als ze in detail gaat bekijken mankeert er echt iets aan je ogen en ik ben echt by far niet de enige die dat ziet.

    Dat jij iets post als daarom gevraagd wordt siert je. Laat het filmpje voor zich spreken en heb het niet over bashen en zo. Ik vind dat kinderachtig zeker bij een volwassen man zoals jij die met zo'n prachtige RS6 rijdt. Je laat je toch niet uitdagen joh! Toevallig een Tesla daar kan ik niet over oordelen en doet er ook niet toe. Mij gaat het om de manier waarop vervolgens e.e.a. wordt toegelicht.
    Natuurlijk mag jij je mening geven over hoe jij vindt dat een Tesla in elkaar steekt, daar is een open forum voor alleen zou ik het wat ingetogener doen.
    Groet,
    Jan
    Audi S4 Avant 3.0TFSI


  6. #206
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    Dat jij iets post als daarom gevraagd wordt siert je. Laat het filmpje voor zich spreken en heb het niet over bashen en zo. Ik vind dat kinderachtig zeker bij een volwassen man zoals jij die met zo'n prachtige RS6 rijdt. Je laat je toch niet uitdagen joh! Toevallig een Tesla daar kan ik niet over oordelen en doet er ook niet toe. Mij gaat het om de manier waarop vervolgens e.e.a. wordt toegelicht.
    Natuurlijk mag jij je mening geven over hoe jij vindt dat een Tesla in elkaar steekt, daar is een open forum voor alleen zou ik het wat ingetogener doen.
    Groet,
    Jan
    Ach weet je wat het is. Een keertje zo’n sprintje doen is ook gewoon leuk op zijn tijd als het kan en er de ruimte voor is. Zeker als er na afloop nog een paar duimpjes volgen naar elkaar.

    Als ik eerlijk ben heb ik meeste tijd dat ik in de RS rijd gewoon heel veel lol ervan. Het is een lang gekoesterde droom die waar geworden is en ik geniet er elke seconden van en af en toe geniet ik ook van zo’n sprintje.

    Verder was de discussie over Tesla ook totaal niet het doel van het filmpje. Dat volgde later pas door de verschillende reacties erna.

    En ach soms daag ik ook een dikke snelle bak wel eens uit als de omstandigheden zich er toe laten. Zo had ik 3 weken terug een dikke Porsche uitgedaagd maar die wilde niet of durfde niet jammer genoeg.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #207
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Precies, de Golf 5 van 10 jaar terug is één grote plastic soep van binnen. Inclusief de bijbehorende krasjes en kraakjes. We zijn het er echt wel over eens dat een Tesla niet in de buurt komt van de A4/A6/A8, maar echt slecht is het niet. Het is niet Lexus-level qua panel gap, dat zie ik ook wel. Het kale middenstuk in het interieur is ook maar zo-zo, dat touch screen blijft gek.

    En toch vind ik de Tesla van m'n baas een gave bak. Ruikt van binnen gewoon naar nieuwe auto + leer, ziet er netjes uit, en komt heel prima mee qua rijgedrag. Welkom in 2020 zou ik zeggen, EV is de toekomst, en al dat kansloze verdedig van een benzine of diesel auto.. bah.

    Al dat fuck-eco geneuzel.. Modder gooien omdat je niet met argumenten kan komen.. Doet me schamen om Audiforummer te zijn. Dat klinkt namelijk echt als een sjonnie forum. Zonde jongens, ik had beter van jullie verwacht.
    Ach ja S ieder zijn ding, ik hou gewoon erg van knallende uitlaten en veel cilinders ook al rijden we nu een 1.0 3 pitter. Zelf twee keer een Tesla X mogen besturen, ik heb er gewoon niks mee.

    Sjonnie forum ? Wanneer ben je een Sjonnie ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  8. Ad
  9. #208
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monsierleloure Bekijk Berichten
    Oja , net of Audi altijd zo kwalitief zo goed bezig is, 2.0 tfsi ,multitronic etc blonken ook uit qua kwaliteit, laat mij niet lachen...
    Hoeveel modellen maakt Tesla eigenlijk... ohja... laat me niet lachen... pffff

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  10. #209
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.371
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc R Bekijk Berichten
    Hoeveel modellen maakt Tesla eigenlijk... ohja... laat me niet lachen... pffff
    Je kunt en mag er van alles van vinden, maar doet dat er iets toe? De mannen aan het roer van ons zo geliefde merk hebben maling aan alles en iedereen en al helemaal aan de klanten die heel veel geld voor dat zogenaamde premium merk betalen.
    Ze zijn vorig jaar op de vingers getikt over sjoemel software en vervolgens flikken ze het bij de 3.0 tdi dit jaar weer. Goed bezig daar in Ingolstad.

    En dan bouwen ze nog maar drie modellen bij Tesla waarvan de introductie iedere keer uitgesteld wordt. So what. Met de e-tron versies van ons geliefde merk kun je wel 50 hele kilometers op een acculading rijden. Poeh hey. En heeft Audi al een vol elektrisch model?? Dacht het niet. Hoezo Voorsprong durch techniek?? Pfff.... Laat me niet lachen.
    En dan hebben we het met z'n allen over de geweldige afwerking van onze Audi's. Ben je daarbij niet overgeleverd aan de locatie waar ze gebouwd worden? Er gaan genoeg berichten over het forum over krakende Audi's. Of voorruiten van A3 modellen met sterke vertekening waar Audi niets aan doet. Oh wacht. Dat doen ze wel. Vervangen met een nieuwe ruit die net zo slecht is.

    Let wel. Ik ben zeer tevreden over mijn Audi hoor, maar ik durf me wel af te vragen of het merk daadwerkelijk wel zo premium is en zo voortvarend als de lijfspreuk doet geloven. Ik neem aan dat Premium niet alleen maar zit in de belachelijke prijzen die je betaalt voor de onderdelen en het vervangen daarvan. Een kwalitatief goed setje remblokken van TRW of ATE dat in de reguliere handel ca. €85,00 kost moet bij de dealer €200,00 kosten omdat het Audi Partnumber en logo er op staan.

    Maar. Zoals @Reggy al zegt. Ieder zijn ding😝

    Succes allemaal met deze discussie👍 Misschien moeten we er een nieuw topic voor openen om zo niet Dennis zijn topic te vervuilen. Just a thought.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  11. #210
    AudiRS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    259
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    ...

    Als ik eerlijk ben heb ik meeste tijd dat ik in de RS rijd gewoon heel veel lol ervan. Het is een lang gekoesterde droom die waar geworden is en ik geniet er elke seconden van en af en toe geniet ik ook van zo’n sprintje.

    ...
    En dat kan ik me heel goed voorstellen! En.. Boys will be boys, what changes is the price of their toys
    Audi RS5

  12. #211
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.949
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Mannen laat hem toch....
    Ik plak achterop mijn S-line achterbumper een geborsteld Alu wrap
    Omdat ik niet 13 in een dozijn Audi wil hebben...
    En niet iedereen vindt dat mooi ....
    Maar ik doe wat ik mooi vindt

    Ik snap de aanleiding
    Maar om nu bijna 40berichten te gaan plaatsen over een "ozonvrije" wagen uit Amerika die waarschijnlijk in ons kikkerlandje wordt gebouwd
    Gaat wel heel ver....




    Verstuurd vanaf mijn SM-J530F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  13. #212
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    Deze Tesla rijder ging wel degelijk vol op het stroom. Hij zat me al een tijdje uit te dagen voor een sprintje.
    Wat deed hij dan precies wat jij als uitdagen interpreteerde?
    Af en toe iets harder dan normaal accelereren is niet gelijk uitdagen. Ik vind het ook leuk om af en toe even een beetje gas te geven met mijn dieseltje. Vooral als er een linksrijder eindelijk naar rechts gaat, zoals in het filmpje, of als ik vooraan sta bij het stoplicht en de weg voor me zich er voor leent. Dan gebeurt het wel eens dat er iemand naast of achter me zit die denkt dat ik een wedstrijdje wil doen en me, precies zoals jij in het filmpje, voorbij gaat.

    Het zou mij niet verbazen als de Tesla-rijder niet eens wist wat voor auto er achter hem reed. Voor veel mensen is het gewoon een zwarte stationwagen. Alleen autoliefhebbers (en die rijden over het algemeen geen Tesla ) herkennen een RS6 en weten hoe snel die is.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #213

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    105
    Kudos
    4
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    Is niets haantjes gedrag aan. Men heeft hier meermalig om filmpjes gevraagd dus heb ik nu wat gepost. Niks meer niks minder. Dat dat nu toevallig een tesla is tja..... die was echt de allereerste die mij uitdaagde voor dit sprintje....
    Met mijn BiT werd ik nog net niet dagelijks uitgedaagd en met de RS was dit de eerste in dik 6 weken.

    Dat ik Tesla’s slecht afgewerkte stekkerhokken vind mag toch gewoon??? Is gewoon mijn mening.

    Tenslotte zijn ze ook echt slecht afgewerkt. Als je dat niet ziet als ze in detail gaat bekijken mankeert er echt iets aan je ogen en ik ben echt by far niet de enige die dat ziet.
    Haha, het is een zwaar beladen topic geworden... Ik rijd tegenwoordig naast de RS zakelijk een Tesla (P100D), misschien een sprintje doen? Dan kunnen we gelijk de discussie beslechten, haha. Maar je kan inderdaad van alles vinden van de Tesla, maar de acceleratie is buitenaards; ik heb in elk geval nog nooit iets vergelijkbaars gevoeld (soort van turbo S plus gevoel)....

    Overigens is de facelift niet slecht in elkaar gezet hoor! Er zitten minder kraakjes in dan de Audi en naar mijn weten sluiten alle panelen netjes aan. Heb je ooit in een "oudere" gezeten? Deze waren inderdaad wel minder, dat klopt.

    Hou er wel rekening mee, dat wij over een aantal jaar ook in onze hybride audi's (RS'en) naar kantoor gaan. Porsche met de nieuwe panamera vind ik een goed voorbeeld, hoe performance auto's "verstekker'en".

  15. #214
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kipkarel Bekijk Berichten
    Haha, het is een zwaar beladen topic geworden... Ik rijd tegenwoordig naast de RS zakelijk een Tesla (P100D), misschien een sprintje doen? Dan kunnen we gelijk de discussie beslechten, haha. Maar je kan inderdaad van alles vinden van de Tesla, maar de acceleratie is buitenaards; ik heb in elk geval nog nooit iets vergelijkbaars gevoeld (soort van turbo S plus gevoel)....

    Overigens is de facelift niet slecht in elkaar gezet hoor! Er zitten minder kraakjes in dan de Audi en naar mijn weten sluiten alle panelen netjes aan. Heb je ooit in een "oudere" gezeten? Deze waren inderdaad wel minder, dat klopt.

    Hou er wel rekening mee, dat wij over een aantal jaar ook in onze hybride audi's (RS'en) naar kantoor gaan. Porsche met de nieuwe panamera vind ik een goed voorbeeld, hoe performance auto's "verstekker'en".
    Laatste keer was al weer 1,5 jaar terug ofzo. Sprintje kunnen we zeker doen. Lijkt me leuk om het verschil te kunnen zien.
    Heb je een Model S of een Model X ?

    Let wel dat er wel een flink verschil nog zit tussen een S3 en een RS6 kwa afwerking en materiaal keuze.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #215
    AudiRS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    259
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Panther Black Bekijk Berichten
    Laatste keer was al weer 1,5 jaar terug ofzo. Sprintje kunnen we zeker doen. Lijkt me leuk om het verschil te kunnen zien.
    Heb je een Model S of een Model X ?

    Let wel dat er wel een flink verschil nog zit tussen een S3 en een RS6 kwa afwerking en materiaal keuze.
    Op topsnelheid maakt de RS de Tesla sowieso in. Daarnaast, hoe lang houdt de Tesla zijn topsnelheid vol op de accu? Als je snel naar Oostenrijk wilt rijden ben je sowieso sneller met de RS. De Tesla moet om de havenklap laden. Laat staan het plezier wat je eruit haalt, maar dat is persoonlijk.
    Audi RS5

  17. #216
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Hoeveel mensen 'kopen' een tesla omdat ze op zoek zijn naar een premium high performance supersport GT? juiste antwoord is 0.

    Dat onderlinge sprintje is en gewoon dikke humor. niks meer, niks minder, we wachten met smart op de filmpjes

    Al het andere vergelijk gaat volkomen mank.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  18. #217

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Hoeveel mensen 'kopen' een tesla omdat ze op zoek zijn naar een premium high performance supersport GT? juiste antwoord is 0.

    Dat onderlinge sprintje is en gewoon dikke humor. niks meer, niks minder, we wachten met smart op de filmpjes

    Al het andere vergelijk gaat volkomen mank.
    Zo'n bovengenoemde Performance100D kost €160.000+ (o zo groen allemaal dus geen BPM...). Dan mag je wel wat premium & performance verwachten toch? Er zitten twee flinke 19e eeuwse elektromotoren in met meer dan 1000nm koppel dat direct beschikbaar is. Elke auto met ICE heeft het daar vanaf stilstand de eerste meters moeilijk mee, nog los van turbo lag. Eenmaal op toeren verliest de snelste Tesla Model S het van TS zijn RS6, zelfs als z'n batterij helemaal vol zit. Als die Model S in het filmpje de traagste 75D (€90.000+) was kan het best dat hij vol gas gaf. 100-200 doet de Model S 75D met volle batterij(!) in 16sec, TS z'n RS6 in ~6sec. Als de batterij van die auto ook nog eens bijna leeg was houdt het helemaal op.

  19. #218
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Zo'n bovengenoemde Performance100D kost €160.000+ (o zo groen allemaal dus geen BPM...). Dan mag je wel wat premium & performance verwachten toch? Er zitten twee flinke 19e eeuwse elektromotoren in met meer dan 1000nm koppel dat direct beschikbaar is. Elke auto met ICE heeft het daar vanaf stilstand de eerste meters moeilijk mee, nog los van turbo lag. Eenmaal op toeren verliest de snelste Tesla Model S het van TS zijn RS6, zelfs als z'n batterij helemaal vol zit. Als die Model S in het filmpje de traagste 75D (€90.000+) was kan het best dat hij vol gas gaf. 100-200 doet de Model S 75D met volle batterij(!) in 16sec, TS z'n RS6 in ~6sec. Als de batterij van die auto ook nog eens bijna leeg was houdt het helemaal op.
    Ik zag laatst een Model X P100D die met volle accu op temperatuur die 0-200 in 13 sec doet. Hier heb ik maar 9,5 sec voor nodig.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #219
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Voorlopig mijn laatste reactie even op het Tesla/ RS6 vergelijk...

    0-100 Tesla
    Kwaliteit Audi RS6
    Verbruik Tesla
    Topsnelheid Audi RS6
    Actieradius Audi RS6
    Look en feel Audi RS6
    Reputatie Audi RS6
    Tussenacceleratie boven 100 Audi RS6
    Tussenacceleratie beneden 100 Tesla

    Al met al zegt dit voor mij genoeg, dit is ook MIJN beeld van hoe het in elkaar steekt...

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  21. #220
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc R Bekijk Berichten
    Voorlopig mijn laatste reactie even op het Tesla/ RS6 vergelijk...

    0-100 Tesla
    Kwaliteit Audi RS6
    Verbruik Tesla
    Topsnelheid Audi RS6
    Actieradius Audi RS6
    Look en feel Audi RS6
    Reputatie Audi RS6
    Tussenacceleratie boven 100 Audi RS6
    Tussenacceleratie beneden 100 Tesla

    Al met al zegt dit voor mij genoeg, dit is ook MIJN beeld van hoe het in elkaar steekt...
    Mee eens !

    Alhoewel volgens mij de 0-100 nu wel aardig om het even ligt door de Stage 2 tuning.
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 05-06-18 om 14:57.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 11 van 47 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •