Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647
Resultaten 921 tot 932 van de 932

Onderwerp: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

  1. #921
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ja jammer
    Hoopte op die andere uit de vag familie
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #922
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Kan alleen een R8 zijn met een V10.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    Dat sluit ik niet geheel uit
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #923
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBlackPanther Bekijk Berichten
    Momenteel zit ik dan ook in de bedenk periode of ik daadwerkelijk deze aankoop echt ga doen…..
    Wanneer je om 03.15u 's nachts zoiets post... heb je er een onrustige nacht van En dat is goed, kriebels van plezier en voorpret!

    Ik was wel even verrast over uitzwaaien van de RS6. Maar gelukkig blijft het plezierplekje op de oprit niet leeg. Ik had je nog klein beetje kunnen inspireren naar 'mijn' uitstapje binnen VAG maar snerpende V10 en Schwarzoptik past wel meer bij jou
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #924
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ik dacht eerst meer zoiets als dit, gezien de uitstap toertjes van dennis. Zelfde motortje.

    https://link.marktplaats.nl/m1847887198
    https://link.marktplaats.nl/m1856167437

    https://www.autoscout24.nl/auto/lamb...hini-gallardo/
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 19-07-22 om 16:29.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #925
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ook leuk speelgoed.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #926
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik dacht eerst meer zoiets als dit, gezien de uitstap toertjes van dennis. Zelfde motortje.

    https://link.marktplaats.nl/m1847887198
    https://link.marktplaats.nl/m1856167437

    https://www.autoscout24.nl/auto/lamb...hini-gallardo/
    Leuk speelgoed maar de Galardo trekt me helemaal niet


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #927
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Wanneer je om 03.15u 's nachts zoiets post... heb je er een onrustige nacht van En dat is goed, kriebels van plezier en voorpret!

    Ik was wel even verrast over uitzwaaien van de RS6. Maar gelukkig blijft het plezierplekje op de oprit niet leeg. Ik had je nog klein beetje kunnen inspireren naar 'mijn' uitstapje binnen VAG maar snerpende V10 en Schwarzoptik past wel meer bij jou
    Whaha tja ik zou kunnen zeggen dat het erg warm was vannacht maar met de airco’s hier in huis zou dat niet geloofwaardig zijn natuurlijk

    Ja ik had stiekem en deels onbewust toch al de afgelopen maanden afscheid genomen van de RS6 sinds ik de GT loaner voor de deur had staan.

    Als je eenmaal aan instant pedaal respons en reactie van elektrisch gewend raakt gaat de RS6 ineens heel traag voelen op zijn reactie snelheid. Alleen wanneer je de juiste versnelling en toerental klaar gezet hebt is de RS6 direct in reageren maar in de praktijk is dat tijdens iedere rit 9 van de 10x niet het geval.

    Ook de enorme stuur precisie van de RS GT is zo bizar accuraat en precies dat daarna de RS6 incl Dynamic stuurhuis toch gek genoeg veel minder precies voelt.

    Ook als je met de RS GT rijd en je wilt in een klein gaatje een baan op schuiven hoef je eigenlijk ook niet eens na te denken of je het wel gaat halen want je haalt het gewoon altijd (zonder ook maar iemand te snijden) Met de RS6 heb je dan toch weer een kleine seconde reactie vertraging door met name de Turbo’s die eerst moeten opspoelen. Dan moet je toch eerst nadenken van ja ga je dit halen of niet.

    Grappig is wel dat de vrouw hier nog een vergelijkbare cabrio van jouw uitstapje toe stuurde vorige week


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  8. Ad
  9. #928
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    glimt wel idioot mooi he
    En dan was hij nog niet eens schoon want hij moest nodig weer gewassen worden maar daar had ik geen kans meer toe door de plotselinge verkoop die ineens veel sneller kwam dan verwacht.

    En idd de diepe glans is nog altijd door de dubbellaags glascoating van ruim 4 jaar geleden dankzij @Jurgh


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 19-07-22 om 17:31.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #929

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ik vind het bijzonder om te lezen dat je met een RS GT nog behoefte hebt aan een weekend speeltje. Ik bedoel serieus?
    Tenzij je er rondjes op de Nordschleife mee gaat rijden of circuit racing in het weekend mee gaat doen, dan begrijp ik een weekend/circuit speeltje.
    Ik krijg een beetje het gevoel of het nooit genoeg is……
    Maar misschien heb ik het helemaal mis Dennis. Het is geen jaloezie, want ik gun iedereen zijn/haar/het succes, maar waarom nog een extra weekend speeltje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #930
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Ik vind het bijzonder om te lezen dat je met een RS GT nog behoefte hebt aan een weekend speeltje. Ik bedoel serieus?
    Tenzij je er rondjes op de Nordschleife mee gaat rijden of circuit racing in het weekend mee gaat doen, dan begrijp ik een weekend/circuit speeltje.
    Ik krijg een beetje het gevoel of het nooit genoeg is……
    Maar misschien heb ik het helemaal mis Dennis. Het is geen jaloezie, want ik gun iedereen zijn/haar/het succes, maar waarom nog een extra weekend speeltje?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Omdat ik voor de fun ritjes en ritjes met StreetGasm en idd een weekendje circuit een hardcore benzine monster erbij wil hebben maar dan wel 1 met directe respons op het pedaal. Dat betekent dus dat ik niet meer voor een Turbo motor zal kiezen.

    Het is niet een gevoel van of het wel of nooit genoeg is…… ik ben echt een liefhebber in hart en nieren. De RS6 was al dik 2 jaar alleen nog als weekend speeltje in gebruik. Dus in dat opzicht veranderd er dan niet zoveel buiten dat ik het weekend speeltje nu zo goed heb kunnen verkopen dat deze plaats gaat maken voor de overtreffende trap (denk ik) en gaan we daar weer jaren plezier mee maken naast de daily km-ers in de bizar fijne RS GT. Best of both worlds…. Om het zomaar te zeggen.

    Ik heb net letterlijk een kwartier geleden dan ook echt m’n handtekening geplaatst onder de opdracht tot levering van de opvolger van de RS6……..deze zal ik naar verwachting volgende week ergens mogen gaan ophalen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 19-07-22 om 20:21.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #931

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBlackPanther Bekijk Berichten
    Omdat ik voor de fun ritjes en ritjes met StreetGasm en idd een weekendje circuit een hardcore benzine monster erbij wil hebben maar dan wel 1 met directe respons op het pedaal. Dat betekent dus dat ik niet meer voor een Turbo motor zal kiezen.

    Het is niet een gevoel van of het wel of nooit genoeg is…… ik ben echt een liefhebber in hart en nieren. De RS6 was al dik 2 jaar alleen nog als weekend speeltje in gebruik. Dus in dat opzicht veranderd er dan niet zoveel buiten dat ik het weekend speeltje nu zo goed heb kunnen verkopen dat deze plaats gaat maken voor de overtreffende trap (denk ik) en gaan we daar weer jaren plezier mee maken naast de daily km-ers in de bizar fijne RS GT. Best of both worlds…. Om het zomaar te zeggen.

    Ik heb net letterlijk een kwartier geleden dan ook echt m’n handtekening geplaatst onder de opdracht tot levering van de opvolger van de RS6……..deze zal ik naar verwachting volgende week ergens mogen gaan ophalen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Gefeliciteerd met de aankoop! Ik zou dan denk ik voor een Porsche GT3 gaan ofzo. Denk dat de R8 die het waarschijnlijk is geworden te goed rijdt. Denk dat een auto als een GT3 Spartaanser is.
    Ik zie de mooie foto’s natuurlijk graag tegemoet!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #932
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    The story continues on a new topic.

    Mag ik jullie voorstellen aan de waardige opvolger van de RS6BlackPanther:

    https://www.audiforum.nl/forum/audiforum-boulevard/showroom/125129-meet-r8banana-audi-r8-4s-5-2-v10-plus.html
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 21-07-22 om 21:09.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •