Pagina 38 van 47 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 760 van de 932

Onderwerp: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

  1. #741
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertok Bekijk Berichten
    Haha das wel een werkje.


    ^Robbert
    Sent using nuclear power..
    Valt wel mee. Half dagje voor de hardware en half dagje voor de software aldus Beek


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #742
    AudiRS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    259
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Leuk filmpje op Autoblog Dennis! Was hem aan het kijken en de RS6 kwam al heel bekend voor. Daarna heette de eigenaar ook nog eens Dennis én met de overtreffende trap bezit die Dennis ook nog een Mini. Toen moest het wel onze Dennis van het AudiForum zijn.
    Audi RS5

  3. #743
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Zo even stof afblazen hier.....

    De RS6 bevalt nog altijd enorm goed. Dikke fun nog altijd en nog heel veel lol en bekijks ermee. Nog altijd geen enkele seconde spijt van de inruil van de BiTurbo op deze top RS6.

    2 maanden terug nieuwste Audi AG software-update (RS6 Performance software) in de motor en bak laten plaatsen bij AudiParts en daarop JD mijn tuning weer laten aanpassen. Verschil is erg fijn. Trekt nog beter door en kan nu zelfs tot 7200rpm trekken ipv 6800rpm. Tevens ook de tellers laten updaten met de nieuwste software zodat de RPM limit in de tellers (rode ledjes) ook naar 7200rpm zijn gezakt. Heb nu ook een nieuwe uitlaatkleppen afstelling waardoor ze in D altijd permanent dicht zijn en in S altijd vol open zijn. Dit zorgt voor 2 totaal verschillende en unieke rijbelevingen. Erg fijn om deze zo middels D of S te kunnen oproepen/aanpassen.

    Binnenkort weer naar JD toe om dan ook de bak te laten tunen zodat met name de schakelmomenten worden aangepast in vooral D maar ook in S wat verder geoptimaliseerd worden zodat hij in het S programma ook de extra toeren die beschikbaar gekomen zijn optimaal gaat benutten.


    Echter heb ik momenteel het volgende probleem dat ik eerst moet oplossen: als mijn tank bijna leeg is (zeg 18L resterend) en ik neem een scherpe bocht volgas naar rechts dan houd de auto aan het einde van de bocht ineens in voor een kleine 1,5 sec wat zich oplost op binnen de 2 sec. Net of hij door schommelingen van de brandstof in de tank even kortstondig niet voldoende brandstof kan aanzuigen. Als ik vol gas ga en daarbij rechtuit of flauwe bochten neem is er niets aan de hand. Het doet zich alleen voor wanneer je een scherpe bocht op hogere snelheid volgas door gaat. Zeg maar circuitstijl door vliegt.

    In de software krijg ik, als dit gebeurt, een melding te zien van de Lagedrukbrandstofpomp (achter in de tank) dat hij te weinig druk levert. Bij een ritlog meting blijkt dat hij terugzakt naar 1 bar druk of net daarboven. Verder de gehele weg blijf ik zonder problemen tussen de 4 en 7 bar druk houden en zijn er totaal geen problemen te merken.

    Audi dealer heeft op dit moment nog niet echt een idee (zonder de pomp te demonteren) maar gaf aan dat het ook zou kunnen komen als de 2 compartimenten in de tank niet goed of voldoende gelevelt zijn tijdens het rijden in een dergelijke bocht.
    JD heb ik uiteraard ook even gecontact hierover en de ritlogs en foutmelding overhandigd en ze vermoeden dat de brandstofpomp/filter in de tank misschien een probleem heeft of wellicht een korfje bij de aanzuiging in de tank die misschien vuil is of een probleem heeft.

    Ik ga dit weekend ook dezelfde testen en ritlog maken met een volle tank brandstof om te kijken of dit probleem zich dan ook voordoet.

    Iemand enig idee of eerder iets dergelijks gehoord of meegemaakt?
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 08-05-20 om 10:46.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  4. #744
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Zojuist getankt en met een volle tank dezelfde bocht met dezelfde snelheid door getrokken en conclusie is dat er nu niets aan de hand was.

    Probleem is er dus alleen met een bijna lege (<20%) tank....

    Dat is stof tot nadenken en uitzoeken daar dit tot 2 weken terug nooit geweest is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #745
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Zojuist getankt en met een volle tank dezelfde bocht met dezelfde snelheid door getrokken en conclusie is dat er nu niets aan de hand was.

    Probleem is er dus alleen met een bijna lege (<20%) tank....

    Dat is stof tot nadenken en uitzoeken daar dit tot 2 weken terug nooit geweest is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hopelijk vind je er een oplossing voor. Ik zou me geen raad weten waardoor dit ontstaat anders had ik je graag geholpen.
    Wel apart dat die zijn druk in de tank kwijt raakt bij meer als een kwart tank. 70 liter tank ? Mocht ik het goed hebben.


  6. #746

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Zouden ze met het herstellen van de achterschade misschien ergens een vacuümslang of retour net niet helemaal lekker terug geplaatst hebben, er is destijds ook daar in de buurt e.e.a. los geweest, soms (ik zeg niet dat het zo is) kan er net iets niet helemaal lekker terug geplaatst zijn waarbij dan naar verloop van tijd er een slang knikt of valse lucht trekt waarbij mogelijk bij slinger bewegingen er ergens een brandstof tekort optreedt (tis maar een stomme gok maar kan even geen andere dingen verzinnen). Lastig om zoiets te diagnosticeren kost vaak een hoop tijd ik hoop dat je er snel achterkomt waar het hem op zit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Gisteren even gaan kijken bij de Audi dealer waar ze druk zijn met het DRC systeem. Momenteel zijn ze de druk cylinders en hoge druk leidingen aan het vervangen.

    Verwachting is dat ze pas maandag klaar zijn daarmee. Daarna terug naar de schadehersteller om de kofferklep te vervangen en ook het rechter achter scherm te spuiten en verder alles op te bouwen.




  7. #747
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 Black Panther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Zouden ze met het herstellen van de achterschade misschien ergens een vacuümslang of retour net niet helemaal lekker terug geplaatst hebben, er is destijds ook daar in de buurt e.e.a. los geweest, soms (ik zeg niet dat het zo is) kan er net iets niet helemaal lekker terug geplaatst zijn waarbij dan naar verloop van tijd er een slang knikt of valse lucht trekt waarbij mogelijk bij slinger bewegingen er ergens een brandstof tekort optreedt (tis maar een stomme gok maar kan even geen andere dingen verzinnen). Lastig om zoiets te diagnosticeren kost vaak een hoop tijd ik hoop dat je er snel achterkomt waar het hem op zit.
    Zover ik weet niet maar heb er bij de Audi Dealer over gesproken met 2 monteurs die aan dat herstel gewerkt hebben.

    Los daarvan is dat al weer bijna 2 jaar geleden inmiddels. Ga binnenkort de lagedrukpomp laten demonteren en deze laten controleren incl het korfje die voor de aanzuiging zit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  8. Ad
  9. #748
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DumanB8 Bekijk Berichten
    Hopelijk vind je er een oplossing voor. Ik zou me geen raad weten waardoor dit ontstaat anders had ik je graag geholpen.
    Wel apart dat die zijn druk in de tank kwijt raakt bij meer als een kwart tank. 70 liter tank ? Mocht ik het goed hebben.
    Bij minder dan een kwart tank

    Tank is 75 liter


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #749
    AudiRS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    259
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Ik had precies hetzelfde met mijn S1 (ook JD getuned). Alleen in bochten deed dit zich voor bij vol gas. Kwam wel sporadisch voor dus ben nooit op zoek gegaan naar waar dit vandaan kwam. Maar had het vermoeden dat het met de brandstofpomp te maken had.
    Laatst gewijzigd door AudiRS5; 10-05-20 om 08:10.

  11. #750
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Oei, even zoeken.
    Ik ken het niet van mijn A6'en. Maar ja... nu heeft een RS6 ook net even ietsie meer G-krachten dan mijn slome dieseltjes...
    En een RS6 heeft iets rapper nog maar een kwart-volle tank
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #751
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Oei, even zoeken.
    Ik ken het niet van mijn A6'en. Maar ja... nu heeft een RS6 ook net even ietsie meer G-krachten dan mijn slome dieseltjes...
    En een RS6 heeft iets rapper nog maar een kwart-volle tank
    Denk met wat spelen en een zware voet je heel snel onder een kwart zit inderdaad 🤣
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  13. #752
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Oei, even zoeken.
    Ik ken het niet van mijn A6'en. Maar ja... nu heeft een RS6 ook net even ietsie meer G-krachten dan mijn slome dieseltjes...
    En een RS6 heeft iets rapper nog maar een kwart-volle tank
    Hahaha ja zou je denken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DumanB8 Bekijk Berichten
    Denk met wat spelen en een zware voet je heel snel onder een kwart zit inderdaad 🤣
    Dat kost idd zeer weinig moeite.....
    Ik kan 1op10,5 halen met de RS maar 1op3 is veel makkelijker hahaha
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  14. #753
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Hahaha ja zou je denken



    Dat kost idd zeer weinig moeite.....
    Ik kan 1op10,5 halen met de RS maar 1op3 is veel makkelijker hahaha
    Ik geef je groot gelijk. Als ik een rs6 had dan was het verbruik waarschijnlijk in 90% van de gevallen ook 1 op 3 🤪
    Als je zuinig en rustig wilde rijden had je wel een 1.6tdi gehaald ahahah
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  15. #754
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Zo even afstoffen hier.

    De RS6 bevalt nog altijd gruwelijk goed. Wie mij volgt op insta of Fb ziet hem ook regelmatig voorbij komen.

    Laatste jaar zijn er nog een paar kleine upgrades gedaan. Te weten:

    - Apple Carplay
    - Navi update 2020 (buiten Audi om )
    - Afgevlakt stuur opnieuw laten bekleden met Alcantara en rode stiksels en rode 12u markering. Hierbij is nu een 100% match met de alcantara hemel en het rode stiksel in het interieur.

    Verder staan er ook weer een paar nieuwe plannen in de maak. Te weten:

    - Ritje naar JD voor het laten tunen van de versnellingsbak, dit n.a.v. de motor en bak updates die eerder dit jaar gedaan zijn.
    - Zwarte RS6 logo's op de achterbak en in de grill
    - MTM verlaging schroefverenset
    - Versnellingspook opnieuw laten bekleden met hetzelfde alcantara en stiksels zoals het stuur nu heeft











    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 26-10-20 om 11:51.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #755
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Gedverderrie lekker stuurtje..

    Tegenwoordig ook bij CVG ?
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  17. #756
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Gedverderrie lekker stuurtje..

    Tegenwoordig ook bij CVG ?
    Uhm help me even ...... CVG ??
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  18. #757
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Crewvolgas, of is het een ander RS6 blackpanter.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #758
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Crewvolgas, of is het een ander RS6 blackpanter.
    Haha nee dat ben ik niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #759
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |



    Kwam in de buurt
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  21. #760
    vinkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6BlackPanther | Audi RS6 C7 4G Facelift |

    Blijft een beestachtige RS6, mooie upgrades
    Audi SQ5 Competition 3.0TDI V6T BiT 326Pk 650Nm

Pagina 38 van 47 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •