Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 97

Onderwerp: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Koppeling vervangen Sachs Performance)

  1. #21

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T

    De bodykit is inmiddels geplaatst. Die bestaat nu uit een RDX voorbumper met rubber EZ-lip, Votex zij- en achterskirts, S4 doorblades en RS4 dakspoiler.

    De Votex achterskirt had ik niet vooraf gepast omdat het OEM was en ik niet verwachtte dat de maat niet goed zou zijn. Helaas bleek het anders te zijn. Ik had eerst al het gaas en ABS plastic eruit gehaald omdat ik vermoede dat de dikte hiervan de skirt belemmerde om om de bumper heen te komen. Echter bleek de skirt nog niet te passen. Als oplossing heb ik nu het onderste bumperdeel eraf gezaagd en alleen het "vlees"wat ik nodig had om te lijmen laten zitten.

    Updates die er nog aankomen zijn 2 andere sierstukken rond 100mm (al besteld) en een koplamp project ala Bastet.

    IMG_20180823_201654.jpgIMG-20180823-WA0014.jpgIMG_20180823_164043.jpgIMG_20180823_164050.jpgIMG_20180824_135725.jpgIMG_20180824_135742.jpgIMG_20180824_135752.jpgIMG_20180824_135804.jpgIMG_20180824_133731.jpg
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 30-08-18 om 20:57.

  2. #22
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Updates 30-08 bodykit geplaatst)

    Ziet er goed uit, zo had de RS4 B6 er dus uitgezien


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #23
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Updates 30-08 bodykit geplaatst)

    Vet. Mooi gedaan. Wielen zijn zelfs wat braaf nu, icm de rest.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  4. #24

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Updates 30-08 bodykit geplaatst)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Vet. Mooi gedaan. Wielen zijn zelfs wat braaf nu, icm de rest.
    Ja ik snap wat je bedoeld. Misschien had het toch 19" moeten zijn. Misschien dat ik ze allemaal nog 5mm naar buiten ga zetten. De auto lager leggen heb ik ook nog als optie staan maar aangezien het een poly voorbumper is is het bij het eerste tikje gelijk afgelopen natuurlijk, daar zit ik ook niet echt op te wachten. En om nou weer een andere set aan te schaffen, voorlopig accepteren zoals het is.

  5. #25

    Standaard Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Vandaag weer een update te melden die ik een aantal dagen geleden heb uitgevoerd.

    Nadat de Votex diffuser was geplaatst vond ik de originele uitlaatpijpjes niet helemaal mooi uitkomen meer. Dus bij FOX exhaust 2 sierstukken besteld rond 100mm slash cut. De binnenkanten zwart gespoten en een gaatje erin geboord tegen het water dat erin blijft staan.

    Oud
    9.jpg3.jpg

    Nieuw (eerste foto's nog gemonteerd zonder zwart gespoten binnenkant)
    10.jpg2.jpg5.jpg11.jpg4.jpg6.jpg

    Ondertussen ben ik ook nog met een koplamp project begonnen. Al het chroom wordt satin black gespoten. In het grootlicht gedeelte komt een lens te zitten waardoor de grootlichtspiegel ook satin black gespoten kan worden (nog niet op de foto). Verder komt er nog een DRL + knipperlicht strook onderin. De nieuw toegevoegde lens heeft een beweegbare spiegel voor dim-/grootlicht. Ik ga hem alleen als grootlicht aansluiten maar in theorie zou je dus in combinatie met de originele dimlicht lens een dubbel dimlicht kunnen maken (quad dimlicht op de hele auto). Persoonlijk was ik bang voor overkill vandaar mijn keuze het niet te doen.
    1.jpg7.jpg8.jpg

    Hiernaast heb ik nog op ebay een complete set auto folding spiegels gekocht inclusief de MAX raammotoren en dimmend spiegelglas. Dit zal tzt samen met een dimmende binnenspiegel geinstalleerd gaan worden op mijn wagen.
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 15-09-18 om 08:42.


  6. #26
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Update 15-09 Uitlaat sierstukken & koplamp project)

    Goed bezig!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  7. #27

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelvandenBerg Bekijk Berichten
    Vandaag weer een update te melden die ik een aantal dagen geleden heb uitgevoerd.

    Nadat de Votex diffuser was geplaatst vond ik de originele uitlaatpijpjes niet helemaal mooi uitkomen meer. Dus bij FOX exhaust 2 sierstukken besteld rond 100mm slash cut. De binnenkanten zwart gespoten en een gaatje erin geboord tegen het water dat erin blijft staan.

    Oud
    9.jpg3.jpg

    Nieuw (eerste foto's nog gemonteerd zonder zwart gespoten binnenkant)
    10.jpg2.jpg5.jpg11.jpg4.jpg6.jpg

    Ondertussen ben ik ook nog met een koplamp project begonnen. Al het chroom wordt satin black gespoten. In het grootlicht gedeelte komt een lens te zitten waardoor de grootlichtspiegel ook satin black gespoten kan worden (nog niet op de foto). Verder komt er nog een DRL + knipperlicht strook onderin. De nieuw toegevoegde lens heeft een beweegbare spiegel voor dim-/grootlicht. Ik ga hem alleen als grootlicht aansluiten maar in theorie zou je dus in combinatie met de originele dimlicht lens een dubbel dimlicht kunnen maken (quad dimlicht op de hele auto). Persoonlijk was ik bang voor overkill vandaar mijn keuze het niet te doen.
    1.jpg7.jpg8.jpg

    Hiernaast heb ik nog op ebay een complete set auto folding spiegels gekocht inclusief de MAX raammotoren en dimmend spiegelglas. Dit zal tzt samen met een dimmende binnenspiegel geinstalleerd gaan worden op mijn wagen.
    Ik ben benieuwd naar je DRL en groot licht oplossing. Ik heb exact hetzelfde liggen qua ideeën, en ook al het een en ander uitgevoerd, maar uiteindelijk is dat flink lastiger dan het lijkt. Sowieso groot licht - de enige manier om dat netjes te doen is middels een grote LED. Xenon heeft opwarmtijd, en een gloeilamp is dan ook maar weer zo.. Toegegeven, het kan ook.

    De DRL en knippersliet zijn lastiger. DRL kost relatief veel ruimte (en die heb je niet in de B6 lamp aan de buitenzijdes), knipperlicht idem (25W halogeen = >10W LED), en je moet alsnog met weerstanden aan de gang om de computer te faken.

    Hoe heb jij je koplampen open gemaakt?

    DRL met een reeks 0,5W LEDs:
    http://rulweb.nl/static/archive/cars...0408_drl_1.jpg


    http://rulweb.nl/static/archive/cars...0408_drl_2.jpg


    Issues: uitval enkele LEDs, ongelijke kleurverdeling, dimming-controller werkte soms niet (Arduino).

    Tweede serieuze poging: A6 4F LED housings, ondersteboven gemonteerd, custom bovenplaatje, afgesneden lensunits voor de knipperlichten, alles zwart gespoten behalve de chroom U-vorm voorop. LEDs vervangen door 10W LEDs (per stuk), en op ca 3W/each aangestuurd (dus 18W per kant).

    http://rulweb.nl/static/archive/cars...ed_preview.jpg


    http://rulweb.nl/static/archive/cars...l/151005_1.jpg


    http://rulweb.nl/static/archive/cars...l/151005_4.jpg


    De chroom U-shape geeft een leuker effect dan alleen een streepje.


    Full on:
    http://rulweb.nl/static/archive/cars.../151007_02.jpg


    http://rulweb.nl/static/archive/cars.../151007_03.jpg


    Gedimd:
    http://rulweb.nl/static/archive/cars.../151007_04.jpg


    Alles op basis van de (veel te dure) S4 lampen, vanwege de grotere 3" lens.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    "Ik ben benieuwd naar je DRL en groot licht oplossing" "Hoe heb jij je koplampen open gemaakt?"
    Ik heb je topic aandachtig doorgelezen inderdaad, jij hebt er helemaal een (kostbare) studie van gemaakt.

    Voor het grootlicht heb ik nu van die powerleds besteld, eens kijken of dat wat doet. In deze lenzen gaan trouwens H1 lampjes ipv H7. Voor het dimlicht ga ik nog xenon steken.
    Capture.PNG

    Voor de DRL heb ik nu een kant en klare strip besteld, eens kijken wat de opbrengst is. Als ik niet tevreden ben wordt het waarschijnlijk ook een bestaande unit pas zien te krijgen.
    Capture1.PNG

    OEM S6 Bumper DRL ziet er goed uit om pas te maken, prijzig wel. Of gewoon de LED's uit een universele DRL unit slopen.
    s-l300.jpg
    9200000063048901.jpg

    De koplamp heb ik open gemaakt met een verffohn, onderkant helemaal open gewrikt en met de verkregen ruimte de rest open getrokken.
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 15-09-18 om 12:55.

  10. #29
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Update 15-09 Uitlaat sierstukken & koplamp project)

    Lekker bezig man 🤙🏼


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #30

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    LEDs vervangen door 10W LEDs (per stuk), en op ca 3W/each aangestuurd (dus 18W per kant).
    Waarom heb je er voor gekozen trouwens om de 10W LEDs terug te zetten naar 3W per stuk? Was het anders overkill?

    Als alternatief zag ik ook nog deze reflectors waarin je de LEDs kan zetten. Ik neem aan dat onderstaande LED's zijn wat jij gebruikt hebt? Het lijk mij dat je met een aantal van deze reflectors naast elkaar wel een mooi effect krijgt.

    YPV-35-Hoge-kwaliteit-Led-Reflector-Cup-Size-35X25X13-5mm-graden-30-60-reflectiviteit-98-schoon..jpgKnipsel.JPG
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 15-09-18 om 21:28.

  12. #31

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Inderdaad vanwege overkill (je hebt niks aan 60W DRL per kant, dat is overdag zelfs verblindend). De OEM A6 LEDs zijn 1W per stuk, even ter vergelijk . Maar, ook vanwege hitte. Ondanks dat LEDs veel efficiënter zijn (lumen per watt) dan gloeilampen (1-3%, halogeen 4-8%), zijn LEDs nog altijd extreem inefficiënt. Ze zetten nog altijd maar 15-20% van de energie om in licht. Dat betekent dus ook dat er 80% naar hitte verloren gaat.

    Bovenstaande in acht nemend: een 10W LED op 100% power doet dus zo'n 8W verstoken aan hitte. Doe dat 6 keer, en je hebt een koellichaam nodig dat in een gesloten kleine ruimte zo'n 36W pure hitte (continu) moet kunnen afvoeren, op zo'n manier dat het bronpunt (de LED) niet meer dan ca 50 graden warm wordt. In real-world praat: je hebt dan een joekel van een koellichaam nodig. Je processorkoeler moet 65W afvoeren, en doet dat met zo'n 350 gram koper/aluminum en een 80mm fan (en zelfs dan wordt het ding nog 50 graden).

    Die LED sliert die je hebt gekozen zal denk ik niet fel genoeg zijn om echt te kunnen werken. Veel van die specs kan je ook al wel terug vinden in de (eBay/Ali) advertenties. De meesten specificeren zo'n 8W, maar dat is 9 van de 10 keer per 2 strips (4W per kant dus), en dat gaat niet genoeg zijn voor echt DRL gebruik. Maar, ik ben oprecht benieuwd!

    In de UK is er een gozer bezig geweest om z'n richting aanwijzer om te bouwen naar LED in de groot licht reflector, middels angel eye ringen (LED ringen in de juiste diameter). Dat zag er ook wel gaaf uit. Hij heeft ook een poging gedaan met A5 DRL buizen. Dat project is volgens mij helaas nooit afgemaakt.



    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #32

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Inderdaad vanwege overkill (je hebt niks aan 60W DRL per kant, dat is overdag zelfs verblindend). De OEM A6 LEDs zijn 1W per stuk, even ter vergelijk . Maar, ook vanwege hitte. Ondanks dat LEDs veel efficiënter zijn (lumen per watt) dan gloeilampen (1-3%, halogeen 4-8%), zijn LEDs nog altijd extreem inefficiënt. Ze zetten nog altijd maar 15-20% van de energie om in licht. Dat betekent dus ook dat er 80% naar hitte verloren gaat.

    Bovenstaande in acht nemend: een 10W LED op 100% power doet dus zo'n 8W verstoken aan hitte. Doe dat 6 keer, en je hebt een koellichaam nodig dat in een gesloten kleine ruimte zo'n 36W pure hitte (continu) moet kunnen afvoeren, op zo'n manier dat het bronpunt (de LED) niet meer dan ca 50 graden warm wordt. In real-world praat: je hebt dan een joekel van een koellichaam nodig. Je processorkoeler moet 65W afvoeren, en doet dat met zo'n 350 gram koper/aluminum en een 80mm fan (en zelfs dan wordt het ding nog 50 graden).

    Die LED sliert die je hebt gekozen zal denk ik niet fel genoeg zijn om echt te kunnen werken. Veel van die specs kan je ook al wel terug vinden in de (eBay/Ali) advertenties. De meesten specificeren zo'n 8W, maar dat is 9 van de 10 keer per 2 strips (4W per kant dus), en dat gaat niet genoeg zijn voor echt DRL gebruik. Maar, ik ben oprecht benieuwd!

    In de UK is er een gozer bezig geweest om z'n richting aanwijzer om te bouwen naar LED in de groot licht reflector, middels angel eye ringen (LED ringen in de juiste diameter). Dat zag er ook wel gaaf uit. Hij heeft ook een poging gedaan met A5 DRL buizen. Dat project is volgens mij helaas nooit afgemaakt.



    Dat ziet er veelbelovend uit inderdaad. Leuk om te zien dat hij ook die lenzen in het groot licht heeft gezet. Ik was het nog niet tegen gekomen.

    Dat zou dus betekenen als ik custom DRL maak ik voldoende weg zou komen met 3W LEDs opgesteld in 5 a 6 van die reflectortjes als voorbeeld.

    Sent from my Alpha using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 15-09-18 om 22:58.

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  14. #33

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Je moet uit m'n hoofd rekenen op 700 tot 1000 lumen per kant, en aangezien de helft ongeveer verdwijnt na een paar meter is dat effectief 400-700 lumen op afstand. Uitgaande van 100 lumen per watt is een watt of 7-10 per kant voldoende, uitgaande van een juiste reflector.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #34

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Je moet uit m'n hoofd rekenen op 700 tot 1000 lumen per kant, en aangezien de helft ongeveer verdwijnt na een paar meter is dat effectief 400-700 lumen op afstand. Uitgaande van 100 lumen per watt is een watt of 7-10 per kant voldoende, uitgaande van een juiste reflector.
    Ik ben bang dat de strips niet voldoende zijn dan. Wat ik zag zijn die 250 lumen per strip.

  16. #35

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Weer wat cosmetische en onderhouds updates te melden over mijn A4.

    Omdat de onderhoudshistorie niet helemaal bekend was heb ik besloten de oliezeef preventief te vervangen. Omdat de boel toch open lag ook de oliepomp direct vernieuwd. Uiteraard afgetopt met een nieuw oliefilter en verse castrol olie. Een aardig rotklus met het droppen van het subframe, al met al z'n 9 uurtjes bezig geweest.
    IMG_20181027_094200.jpgIMG_20181027_110250.jpgIMG_20181027_125935.jpg

    Dan had ik een tijdje terug een complete set elektrisch inklapbare spiegels gekocht met dimfunctie waarbij ik de kappen nog heb vervangen voor geborsteld alu exemplaren. De hele boel gemonteerd waarna ik erachter kwam dat een RHD set niet werkt op een LHD auto. De motoren zorgen ervoor dat de knoppen voor raambediening en spiegelverstelling andersom werken. En het glas is niet goed af te stellen omdat de hoek van de spiegelunit ten opzichte van de auto verschilt tussen links en rechts en dus ook omgedraaid zit bij een RHD auto. Al met al zitten ze er nu op met het glas op de maximale stand afgesteld maar een LHD set is onderweg.
    IMG_20181103_143348.jpgIMG_20181103_143358.jpg

    Zoals in Kevin z'n topic al vermeld wat Audi sport deurleds laten maken aangezien de originele schreeuwend duur zijn.
    IMG_20181102_204038.jpgIMG_20181102_204105.jpg

    En last but not least het kofferklep logo vervangen voor een hoogglans zwart exemplaartje.
    IMG_20181021_130908.jpg
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 04-11-18 om 21:27.

  17. #36
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Well done. Spiegelkappen in ‘t matzwart ook overwogen?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  18. #37

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T Sierstukken, koplampproject

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Well done. Spiegelkappen in ‘t matzwart ook overwogen?
    Nee niet overwogen eigenlijk maar dan lijkt het net alsof ik nieuwe kappen moest maar geen geld had om ze te spuiten

    Sent from my Alpha using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  19. #38

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Update 04-11 Subtiele updates en onderhoud)

    Vandaag weer eens een kleine update te melden. Getinte achterlichten geplaatst. De tweede foto is wel wat donkerder dan in het echt. Al met al ben ik tevreden over het resultaat en past het mooi bij de look met de zwarte Audi ringen.

    Sent from my Alpha using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  20. #39

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Update 02-01 Clima control opgefrist, DAB+ geplaatst, dimmende binnenspiegel)

    Afgelopen dagen weer wat vrij gehad rond de feestdagen. Deze gelijk maar even gebruikt om wat werk aan de A4 te doen.

    Ik had laatst al een set inklapbare, dimmende buitenspiegels geplaatst waarvoor ik uiteraard nog een dimmende binnenspiegel had liggen.

    Inmiddels heb ik de dimmende binnenspiegel geplaatst in combinatie met een schakelaar inclusief coming/leaving home schakelaar en bordnetz met eindletter "F". De CH/LH bleek heeel lastig te vinden maar dankzij het scherpe oog van @Kevin1980 is deze toch gevonden evenals de bordnetz welke hij nog had liggen, dank dank! De lichtschakelaar met AUTO functie is helaas nog onderweg (door de feestdagen vertraging opgelopen). Alles is aangesloten met een kufatec kabel. Dit was niet zo plug and play als ik dacht waardoor daar nog wat pinnen aan gesoldeerd moesten worden. Ook was het nog nodig een kabelboompje te maken die vanaf beide lichtschakelaars naar de bordnetz lopen. Alles is vanmorgen gecodeerd door @Rainesh dus ik hoop dat alles werkt zodra de lichtschakelaar binnen is.

    Nu de hemel en A-stijl los was gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een DAB+ antennen voor m'n headunit aan te leggen.

    Last but not least ook nog een nieuw front op m'n klima paneel gezet na een mislukte opfrisbeurt met de reparatiestickers.

    Rest nu alleen nog de dimmende buitenspiegels aan te sluiten op de binnenspiegel maar dat is weer een klusje voor later met beter weer.

    IMG_20181228_173423.jpgIMG_20190102_141527.jpgIMG_20190102_143517.jpgIMG_20190102_143504.jpg
    Laatst gewijzigd door MichaelvandenBerg; 02-01-19 om 15:02.

  21. #40
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Michael's Audi A4 B6 Avant 1.8T (Update 02-01 Retrofit, Clima)

    Graag gedaan

    Zie dat je ook nog geen 2din asbak hebt
    Die heb ik ook nog wel over

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •