Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 420 van de 521

Onderwerp: ketelapper - Audi A6 Limousine 40 TDI [4K/C8, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

  1. #401
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Radar etc. van ACC en wie weet welke systemen nog meer inderdaad.
    Niet zomaar weg te werken dus!

    Blauw knipperende lampjes er naast dan maar, kan je lekker doorrijden

    Die grijze lijstjes had je ook zwart kunnen laten spuiten of wrappen eventueel, duurder maar nog origineel.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #402
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    De A6 C8/4K heeft voor mij een paar designmissers. Niets groots tegenover alle pracht en praal, maar áls ik iets kan aanpassen op deze punten, aarzel ik niet.

    1. De nep-uitlaten: niet structureel aangepast, maar met de 'Blende' die er optisch 2 van maakt iets minder inkijk naar de nep-afdichting.

    2. De politie-puisten in de grille ... (nog niets; ben benieuwd naar de facelift, maar dit zal constructief niet snel te wijzigen zijn op mijn auto)

    3. Freaky detail - grijze strips naast zwarte roosters in de S line voorbumper
    En daar vond ik op aliexpress een oplossing voor!



    Ik had veel eerder ook origineel Audi S6 onderdelen kunnen bestellen, maar die prijzen had ik niet over voor klein detail. Nu twee tientjes wel
    Die nieuwe bumper blades is zeker een vooruitgang

    Verder zie ik in mijn oude Volvo S60 van 2009 met een 2.4 5 cyl D5 diesel ook regelmatig 1380km op 1 tank met 78L verschijnen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #403
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Dit weekend het hele wagenpark naar de zomersloffen gewisseld. Heerlijke aanblik nu weer (exclusief S4 op de foto, die stond alweer terug in de garage)

    En in de A6 is de knop voor parkeerassistent ingebouwd. Verder pionierklusje met vagcom etc. door @Carpediem om het ook aan de praat te krijgen. Maar als dat lukt - en diverse internationale fora bieden 99,9% hoop - voor € 100 een optie van af fabriek € 1.170.
    waarvan de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik 'm waarschijnlijk toch nooit durf te gebruiken uit voorzichtigheid met mijn velgen...







    Laatst gewijzigd door ketelapper; 22-03-21 om 22:52.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #404
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Je bent er maar druk mee.
    Zien er weer top uit.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #405
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Elke optie die erbij komt is er weer 1.

    En heb je hem al aangedurfd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)



  6. #406
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Afgelopen weekend wel tijd gehad voor autohobby Achtereenvolgens gekleurde gordels in de A6 laten maken, alle twaalf winterwielen van de drie bolides hier gewassen, de vitrine met modelwagentjes netjes gemaakt en… plagiaat-lego Lamborghini bouwdoos afgemaakt.


    De gekleurde gordels
    Bij het samenstellen van mijn A6 in najaar 2018 speelde ik al met deze gedachte. Via Audi Exclusiv kun je gordels in kleur af fabriek bestellen. Die optie heb ik lang in mijn configuratie gehad, maar uiteindelijk toch laten afvallen. € 1.500 au; die heb ik aan andere uitrusting uitgegeven.

    Het idee bleef broeien. Kwam regelmatig ook ter spraken bij mede-autogekken. Begin dit jaar besloten de A6 een jaar langer te rijden in verband met achterblijvende kilometerstand. Dat was perfecte ‘smoesje’ voor mezelf om nu dan eindelijk toch in actie te komen. Rondgevraagd, rondgebeld en gekozen voor autogordel.nl . Fijn contact, redelijk dichtbij, snelle service met kleurstalen thuisbezorgd.

    Zaterdag 10 april afgesproken. Paar uurtjes wachten en lekker blij weer naar huis!

    Blik op de achterbank nog met de standaard zwarte gordels



    En dan na montage. Gekozen voor de donkere variant in de blauwtinten. Voor mij hele goede match op Arablauw kristaleffect lak.



    Bewust de middelste gordel achter niet gedaan. Dat zou ik net iets ‘té’ vinden, mede omdat bovenste stukje in beeld in de binnenspiegel zit.






    Winterwielen wasdag bij bandenhotel ketelapper

    Paar weken geleden de winter-zomer-wielenwissel van alle drie de auto’s in het huishouden gedaan. Die dag geen tijd meer gehad om de winterwielen ook schoon te maken. Afgelopen weekend wel. Lekker even bezig op de oprit, prima weertje daarvoor en fijn idee dat alles schoon is opgeborgen tot december a.s.
    Op twaalf wielen heb ik stappenplannetje met prewash schuim, TarX, IronX, wassen, drogen en wax toegepast.



    Nu weer drie stapels in hoezen in de garage opgeborgen op de velgenbomen. Setjes van de A6 en S4 liggen hier nog uit te wasemen en te drogen. A3 set later op derde velgenboom en klaar!





    Autohistorie 1:43 in vitrine

    Eerder al gedeeld dat ik mijn hele autohistorie in schaal 1:43 bij elkaar heb verzameld. Voorzien van de nummerbordjes die ik heb gehad. Foto’s laten afdrukken. Die foto’s hebben een tijdje los gestaan en ze waren per stuk ‘hoger’ dan de ruimte tussen de glasplankjes.

    Nu heb ik de foto’s bijgesneden en met dubbelzijdig tape tegen de achterwand geplakt. De expositie nu dus wel gefixeerd en het oogt veel netter. Projectje klaar… tot ik weer eens een nieuwe auto koop. Op foto komt het niet helemaal lekker over, omdat je met glazen plankjes en perspectief teveel ineens ziet. Dus een foto in totaal zónder de modelletjes. Daarna ook per twee plankjes foto’s gemaakt mét de modelletjes.










    Plagiaat-lego Lamborghini

    Mijn mrs. speelde afgelopen december voor Sinterklaas met de Lego Land Rover Defender. Wow, superleuk! Mijn aloude Lego-hobby was meteen helemaal terug! Voor de Kerstvakantie heb ik toen zelf de Bugatti Chiron gekocht en gebouwd. En rondneuzen naar volgend projectje. Dat werd opnieuw een cadeautje. Voor mijn verjaardag kwam mijn mrs. met een Lamborghini Centenario voor de dag. Die is nu klaar:



    (en inderdaad… als neuroot heb ik van alle drie de Lego-modellen óók modelletje erbij geshopt inmiddels )
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #407
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    @ketelapper

    Gaaf die gordels, ze vervangen het "band" aan de gordel? Of zijn het echt geheel nieuwe gordels incl unit? En rollen die voorste goed op nu, ze hebben nogal eens de neiging om sloom op te rollen bij audi.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #408
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    @ketelapper
    Omdat we Nederlanders blijven. Was je met de aftermarket blauwe gordels nu beduidend voordeliger uit dan de oorspronkelijke 1.500 pietermannen? (ook als ik nu rekening houd met 4 ipv 5 exemplaren op kleur)

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  10. #409
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    @Rol-Co
    De band is vervangen. Oprollen prima Ik merk geen enkel verschil met origineel oorspronkelijk - ik heb nog nooit in 20 jaar Audi rijden de gordels 'sloom' gevonden.

    @robasto
    De prijzen staan 'openbaar' op autogordel.nl . Laat ik zeggen dat ik voor fabrieksgeld nu ook nog de S4 en de A3 van gekleurde gordels zou kunnen voorzien.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #410
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @Rol-Co
    De band is vervangen. Oprollen prima Ik merk geen enkel verschil met origineel oorspronkelijk - ik heb nog nooit in 20 jaar Audi rijden de gordels 'sloom' gevonden.
    Ok duidelijk, nou die in de S4 heb ik wel moeten reanimeren hoor, ging moeizaam terug. Wel heb ik ze al in de kleur van de auto, dat wel.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #411
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Gordels zijn best gaaf, eigenlijk.
    Nou is de 6 nog aparter.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #412
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Een rijtje updates in het wagenpark A6 op 100.000km, A3 vertroeteld en S4 chiquer onderkomen gegeven.

    In dit topic dus de A6. Na twee jaar, twee maanden en 21 dagen heb ik daarmee 100.000km op de klok bereikt. In de 'oude wereld' zou dat al na zo'n 17 maanden het geval zijn geweest, in plaats van bijna 27 maanden.



    Verder alleen maar 'geen nieuws is goed nieuws'. Heerlijke wagen die rustig zijn kilometertjes snort wanneer ik onderweg kan en mag zijn. Het verbruik op basis van tankbonnetjes is 5,9 liter per 100km. Boordcomputer spiegelt het dus net wat positiever voor. Maar 1 op 17 vind ik nog altijd heel erg netjes voor zo'n forse wagen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #413
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Hele ruime drie maanden verder heeft de A6 ruim 12.000km mogen draaien. Daarvan ruime 3.700 aan vakantiekilometers afgelopen drie weken. Een kort verslagje van de ‘auto-aspecten’ uit de zomervakantie

    De voorbereidingen op woensdagavond: A3 van binnen en buiten schoongemaakt en A6 van binnen gezogen, ramen gelapt, leer in de crème. Op donderdagavond de A6 van buiten goed gewassen, banden op spanning, tank afgevuld en Oostenrijk-vignet geplakt. Vreemde tic van ik autogek… met schone auto willen vertrekken!

    Vrijdag 6 augustus: rit van huis naar Königsleiten (Oostenrijk). Heerlijk half door de nacht heen. 900km in 8:22u. Lekker op tijd bij de supermarkt in het dal boodschappen gedaan en keurig 10.15u aan de koffie met vrienden bovenop de berg.


    Andere tic die ik heb: onderaan de afrit van de A12 in Oostenrijk gaat de apres-ski muziek aan Ook in de zomer.


    Stilleven in hemelsblauw en arablauw, gescheiden door weidegroen.

    In KL waren ook paar dagen tegelijk met mijn vrienden die de ex-A4 van @Fast Jaren geleden hebben overgenomen. FASt is alweer (bijna) drie auto’s verder, maar zij rijden nog met veel plezier in die A4.



    Vrijdag 13 augustus volgende etappe: naar Levico Therme (Italië) waar mrs. en ik voor het zesde jaar op rij (en ik zelf zonder de mrs. meegerekend voor 9e jaar) @poetsertje hebben opgezocht. Wederom fijne rit over rustige Brennerpas die vrijdagochtend. Gemiddelde snelheid lager door groter deel berg- en binnendoorroute; erg knap verbruik voor dit traject.




    Eén van de vaste activiteiten met poetsertje samen is wijnhuizen zoeken. In deze regio waren we al eerder, dus stop bij Grigoletti stond al vast! Geweldig mooi familiebedrijf met gepassioneerde mensen. En lekkere wijnen, dus kofferbakjes vol gewinkeld.



    Dinsdag 17 september doorreis naar Cesenatico (Italië). Hele rustige Autostrada deze dag dus snelle reis met veel constante snelheid. Wederom observatie dat het rijgedrag van de gemiddelde Italiaan al vele jaren lang beschaafder aan het worden is. Prima voor ontspannen verkeersbeeld.



    Cesenatico is een badplaats aan de Adriatische kust waar mrs. vroeger met het gezin vele jaren is geweest. Jeugdsentiment ophalen dus. Grappig dat de eigenaar van hun vroegere vaste ‘Bagno’ haar gewoon nog herkende na meer dan twintig jaar. Een blik, korte denkpauze en “Ciao Ollandesi”. Nu is het ook een plek waar buitenlanders erg zeldzaam zijn, dus twaalf jaar lang een NL gezin over de vloer, is wel blijven hangen.

    Vanuit Cesenatico uitstapjes gemaakt naar San Marino, Bologna en Circuit Imola.

    San Marino: goede smaak bij de regering van dit kleine stadstaatje. Twee 4K’s voor de deur van het regeringsgebouw met mooie nummerborden!





    Bologna: prachtige oude stad met veel rijkdom van vroeger. Lekker lopen onder de zogenaamde ‘portico’s’: overdekte trottoirs waarin je altijd schaduw hebt.



    Circuit Imola: gaaf!!! Ik zag onderweg ‘IMOLA’ op de borden staan, niet al te ver voordat we in Cesenatico aankwamen. Toen ben ik gaan googlen of er een museumpje o.i.d. zou zijn. En jawel, niet alleen dat maar óók regelmatig een zondag-openstelling voor een ‘track walk’. Toevalligerwijs ook op zondag 22 augustus. Dus mrs. naar het strand, ik naar Imola! Heel simpel: poort staat open, vriendelijke man bij de poort zegt ‘Buon giorno’ en je loopt het asfalt op. Rondje van 5 kilometer in 55 minuten en 55 seconden. Op het heetst van de dag (tsja, timing…) inclusief drinkpauzes en fotostops. Als freak vond ik dit erg leuk om te lopen. Beroemde bochten, herinneringen aan Ratzenberger en Senna (1994). Indruk hoe stroef en smal het asfalt is. Beleving van de hoogteverschillen en invloed van de wind die je dan ook zelf voelt. Ik had ook net het boek van Olav Mol gelezen (zijn eerste, ‘Een leven met Formule 1’ uit 2016), waarin dat memorabele weekend ook aan bod komt.















    In een park aan de ‘binnenkant’ van de Tamburello-bocht staat een monument voor Ayrton Senna. Indrukwekkend voor mij. Ik herinner me nog goed dat ik met paar vrienden de race in 1994 zat te kijken. Het commentaar van Olav Mol, de indringende beelden. En tegenwoordig nog wat ‘extra’ omdat mijn overleden buurman groot fan van Senna was en we samen onze racehobby hebben gedeeld. Dus even moment van stille gedachte aan hem.



    Tenslotte, dinsdag 24 augustus eerste deel van de terugreis, naar ‘stop-over’ in München. Traject ging behoorlijk vlot… tot aan de ring van München zelf. 650km in minder dan 6 uur, 45km in meer dan één uur.



    En dan helemaal tenslotte, de laatste etappe weer vanuit München naar huis. All good things come to an end. Op een vrijdag, met regen, aan einde van vakantieseizoen= drukte onderweg. Tussenstop Keulen betekende volle bak file in het stadsverkeer daar. Na die stop beter weer en veel rustigere A57. Mijn persoonlijke ‘piepje’ van de snelheidswaarschuwing op 200km/u toch nog even mogen horen. Dus uiteindelijk nog best prima reistijd geboekt.



    Onderweg dus tussenstop bij Bentley Köln (kleurtje kijken ). Dealership blijkt te zijn gevestigd in ‘MOTORWORLD’. Een leuk complex in autothema. Ik moest erg denken aan Meilenwerke Berlijn: paar klassieke autohandelaren, werkplaatsjes, ‘transparante’ stallingsplekken wat winkeltjes, horeca erbij. En een permanente tentoonstelling van de F1-auto’s van Michael Schumacher; die verdieping wordt beheerd door zijn fanclub. Tot en met de toiletten is de sfeer gaaf doorgevoerd. Dus onverwacht nog extra leuke stop daar.











    Al met al drie hele fijne weken gehad. Stapel tijdschriften gelezen, boeken gelezen, films gekeken, mooie dingen bezocht, uitgerust, genoten van elkaar, van omgeving, van vrienden. Ruim 3.700km afgelegd en opnieuw kunnen vaststellen dat de A6 een heerlijke auto is voor lange reizen. Stil, zuinig, comfortabel. Rustgevend voortzweven en zonder vermoeidheid uitstappen na lange rukken van 8 uur+ zitten. Goed stevig in de luchtkussens van de stoelen, fris en fruitig door de stoelventilatie. In een lekkere cocon van 21 graden zoeven door landschappen en klimaten. Overall verbruik van 233 liter over 3.730 kilometer = 1 op 16.

    En dan is de vakantie écht voorbij, wanneer de reisbolide weer spic en span op de oprit staat. Dus zaterdag jl. gewassen, gezogen en gewaxt. Plus de ‘Ali-tuning’ van de nep-uitlaten vernieuwd; het China-plastic was door beetje pekel in de winter meteen verweerd.





    Morgen weer aan het werk. Ondanks heerlijke vakantie, toch zeker ook weer zin in
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #414

    Standaard ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Jij kan zo redacteur worden van de ANWB kampioen .
    Mooi verhaal weer Vincent, met schitterende plaatjes.
    Lijkt me ook geweldige ervaring, die track walk, ga hem noteren.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #415

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Mooi verhaal en leuk de A4 weer eens te zien bij gelukkige eigenaren.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #416

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Alsof ik erbij was! Prachtige update weer...

  18. #417
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Leuk om te lezen! ... nu wil ik ook op vakantie ..
    One liter, driver's licence eater...


  19. #418
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Ik ook.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #419
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    Prachtig verwoord met mooie plaatjes. Hebben we ook een beetje vakantie gehad dankzij jou
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  21. #420
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - Audi A6 [4K, 02/2019] 'werkpaard' voor intensief gebruik

    zeg V, heb jij al eens eerder zo lang met een auto gedaan ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •