Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Opnieuw een Audi - nu een Cabrio

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    52
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Opnieuw een Audi - nu een Cabrio

    Goedendag,

    Ik ben eerder lid geweest van dit forum, moet in 2008-2012 geweest zijn toen ik een Audi A4 Avant reed. Daarna overgestapt naar een BMW3 en nu inmiddels een Volvo V60 Plugin Hybrid. Allemaal leaseauto's en de volvo is ook deels door de 7% regeling, maar ik ben wel heel bewust electrisch gaan rijden en dat lukt heel aardig de laatste jaren ....

    Maarja....vorige week toch weer gezwicht voor een Audi, een gebruikte A4 Cabriolet uit 2003.....Zeg maar als 2e auto erbij voor mijn vriendin, zodat we wat mobieler zijn. Ik moet zeggen, het rijdt toch wel weer heel lekker zo'n Audi, en wat een tijdloos model voor een auto uit 2003. Niet alleen van buiten maar ook de de cockpit binnen is dik in orde en oogt nog steeds modern. Ik hoop hier heel wat te weten te komen voor de A4 Cabrio serie en ik zal mijn ervaringen hier met jullie delen.

    Eerst de garage maar eens opruimen zodat deze bolide ook naar binnenkan als t echt slecht wordt buiten.

    IMG_8961.jpg

    IMG_8943.jpg

    Fijn weekend, groet
    vdvelden

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Opnieuw een Audi - nu een Cabrio

    Nice one !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •