Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 78 van de 78

Onderwerp: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Gisteren teruggekomen van 3 dagen Luxemburg met de A5.
    Ik was er al vaker met de motor geweest, ik dacht nu eens wat anders. Wat ik wel heb gedaan is de motor navigatie meenemen, de functie spannende route is goud waard, 90% van de tijd heb ik deze aangehad om leuke routes te vinden.

    De auto bevalt nog steeds super!

    Natuurlijk nog even gestopt om wat plaatjes te schieten en de drone erbij te pakken. Zie hieronder

    Het drone filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=RTTzCXbjebI







    De drone


  2. #62

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Mooie foto's!

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Ik heb de a5 inmiddels 1 jaar in bezit.
    We zijn nu 14.000km verder en hij heeft gisteren de APK feilloos doorlopen, de boordcomputer gaf aan dat het oliepeil nog op max stond dus als ik dat moet geloven was er vrijwel geen olieverbruik.

    Echter wel een probleempje, na een stukje 240 knallen is het rechter spiegelglas los gekomen, hij zit aan de bovenkant nog net vast.
    Ik krijg dit niet meer fatsoenlijk vast, iemand een idee hoe dit te fixen?

    In de tussentijd wat kleine aanpassingen gedaan.
    De binnenverlichting vervangen voor led verlichting van hypercolor.be, prima te doen en een mooi resultaat.
    De lichtopbrengst is een stuk beter (nog net niet te fel), vooral in de kofferbak was dit nodig aangezien daar maar 1 lampje zit.
    Ik zag op de website echter niet de kentekenverlichting staan dus deze moet nog gedaan worden. Ik weet ook niet precies welke daar nou in kan en of dit plug and play is zoals de binnenverlichting (volgens mij voor het 2010 model nog wel?)




    Het verschil is duidelijk te zien


    Ook nog wat carbonlook aangebracht, op de motor heb ik alleen echt carbon wat een stuk mooier is natuurlijk, maar de prijzen voor een klein stukje carbon in de audi gaan nergens over. Een carbon achterspatbord van akrapovic voor de motor kost de helft van een stukje carbon voor de audi, jammer.




  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Vandaag naar een uitlaat bouwer gegaan om mijn uitlaat te laten vermaken, helaas kreeg ik deze er net niet netjes onder dus opnieuw laten slijpen en lassen.
    Daarnaast stonden de kleppen in mijn einddempers open maar dat zorgde voor een amper sportiever geluid, daarom ervoor gekozen om 1 van de 2 middendempers weg te laten halen. Het resultaat is een heerlijk sportief, zwaarder geluid en onder de 2000 toeren is hij gelukkig nog stil genoeg.

    Nu nog aan het twijfelen of ik de diffuser opnieuw donkergrijs laat spuiten of dat ik hem carbon laat wrappen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #65
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    ook een geluidsfragment ? zit zelf ook aan te denken om er een demper tussen uit te halen

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Ik zal eens kijken of ik een keer een filmpje kan maken 1 middendemper er uit maakt een behoorlijk verschil, meer dan de einddemper heb ik het idee.

  7. #67

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Het heeft veel te lang geduurd maar eindelijk is de diffuser carbon gewrapt.

    IMG_20200208_102443.jpg

    IMG_20200208_104343.jpg

    IMG_20200208_114146.jpg

    Ik wilde ook eens kijken hoe een S-line logo in de voorgrill staat.
    Maar hoe zet je dat ding eigenlijk fatsoenlijk vast?

    Het gaat om dit type
    IMG_20200209_175708.jpg

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    OEM quattro houder logo kopen en daar het S-Line loge op plakken.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #69

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Dit zul je altijd zien, de achterkant is eindelijk af. Rijdt nog geen week later iemand op de parkeerplaats met zijn trekhaak tegen mijn achterbumper.

    Gevolg is een paar krasjes en helaas een verbogen/gescheurde diffuser

    IMG_20200214_165025.jpg

  11. #70
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo660 Bekijk Berichten
    Dit zul je altijd zien, de achterkant is eindelijk af. Rijdt nog geen week later iemand op de parkeerplaats met zijn trekhaak tegen mijn achterbumper.
    Gevolg is een paar krasjes en helaas een verbogen/gescheurde diffuser
    Dit is met recht balen. Want de veroorzaker is natuurlijk niet zo sportief om even een berichtje tussen bijv. de ruitenwisser te stoppen.
    Stond gisteren op straat de auto van robasto jr onder handen te nemen. Hoor plots iets en kijk op. Komt een fietser, volwassen man met een krat lege bierflesjes achterop, de hoek om en rijdt zomaar pardoes tegen de achterkant van de ca 7-8m van de hoek geparkeerd staande auto aan. Kijkt nog een beetje knullig naar zijn fiets en wil gewoon doorrijden. Sprak de man op het gebeurde aan en kreeg een grote bek waarna hij vertrok. Snel foto van hem gemaakt en die aan de eigenaar van de auto (woont een paar huizen verderop) later gegeven. Benieuwd hoe het verder uitpakt. Maar de verontwaardiging die je over je uitgestort krijgt van iemand die zelf fout zit zeg, niet te geloven.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 16-02-20 om 11:50.
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #71
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Top actie Robbie!
    Ja aan de attitude van de mens vandaag de dag schort wel het 1 en ander .....
    Wil niet zeggen dat alles vroeger beter was
    Ik had vroeger ook een grote........
    Ook tegen mijn toen malige buren (pubertijd)
    Ben wel van mening dat het in de loop der jaren erger is geworden...
    Of ben ik juist ouder geworden
    Enfin
    Top actie van je......volgende x gewoon een bezemsteel in zijn voorwiel steken....
    Zeg maar tegen hem dat het van mij mocht

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  13. #72

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Bizar af en toe inderdaad..

    Ik had nog het geluk dat ik het zag gebeuren aangezien mijn vriendin net aan het instappen was. Het is dan wel weer jammer dat de andere man eerst zelf heel erg geschrokken was maar na een paar minuten durfde te beweren dat ik ook achteruit reed. Gelukkig kwam hij hier al snel op terug en heb ik een schadeformulier ingevuld. Helaas was de getuige al weg voor ik het door had dus nu maar hopen dat hij eerlijk is tegen de verzekering en niet weer gaat beweren dat we tegelijkertijd achteruit reden..

  14. #73
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Succes!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Ik zou nog een keer een filmpje plaatsen van het uitlaatsysteem.
    Was er helaas niet van gekomen maar afgelopen zomer tijdens de vakantie in Frankrijk toch even een filmpje gemaakt.
    Wederom een paar dagen met de auto op vakantie gegaan, ook dit keer de binnenwegen opgezocht om lekker te kunnen sturen



    Meteen een foto erbij, de lijnen blijven mooi!
    PSX_20200927_201358.jpg

    Ik heb hem nu ruim twee jaar in bezit en de auto bevalt nog steeds top. Het vermogen en de wegligging zijn echt top.
    Ik zit nog te twijfelen of ik er wat aan wil doen. Zoals alle chroom lijsten incl de logo's zwart, of een afgevlakt sportstuur

    De voorbanden zijn bijna op dus er komt een nieuw setje Michelin pilot sport 4 op.
    Ik heb nu nog de pilot sport 3 en die bevallen prima, iemand die goede ervaringen heeft met andere banden op de A5?

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Nice


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  17. #76
    AbuDhabiJB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    heel mooi! qua banden, Ik heb er Pirelli P Zero's opzitten, wil nooit meer iets anders. Stil en ontzettend goede grip.

  18. #77

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Na lange tijd weer iets aan de A5 gedaan.
    De type aanduiding achter verwijderd en de remklauwen rood gemaakt, zo donker mogelijk en mat. Het moet niet te veel opvallen, gelukkig springt het er niet te veel uit en vindt ik het een sportieve aanvulling.

    Voor;
    IMG_20210507_140328.jpg

    Tijdens;
    IMG_20210507_160319.jpg

    Na;
    IMG_20210507_192919.jpg
    IMG_20210508_195740.jpg

    Ik twijfel nog om er in het klein een Audi-Sport of S-Line sticker op te doen. Iemand hier een goed adres voor?

    De foto's zijn BTW gedraaid, geen idee waarom

  19. #78
    MisterJRF's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    136
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn eerste auto: Audi A5 coupé.. Milltek's & Hartog Tuning p. 3

    Blijft toch 1 van mijn favoriete Audi's qua lijnen en uitstraling. Mooie wagen!

    (Edit) 2-3cm verlagen zal hem goed staan denk ik!
    Laatst gewijzigd door MisterJRF; 11-05-21 om 09:23.
    Audi Q7 4L 4.2 FSI V8
    Audi A6 4F 3.0TDI

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •