Manne,

Ik moet iets bekennen:

Nadat ik ruim 2,5 jaar vreemd ben gegaan met een Mercedes C300 4-matic ben ik toch weer teruggekeerd naar mijn oude liefde AUDI.
Ik heb mijn tweede Duitser laten importeren: Een A5 F5 Sportback 2.0 TFSI 252 PK Quattro (F5BAY) uit mei 2017 met 45 k op de teller.

Kleur is W3W3 ArgusBraun Metallic en hij is lekker dik aangekleed:
S-line exterieur
City pakket
Tour Pakket
Winter pakket, met standkachel, verwarmd stuurwiel en verwarmbare voorruit
Pano
B&O
MMI+
AUDI Connect
Virtual Cockpit
Black Optic
Milano Leder stoelen kleur Nougat, elektrisch verstelbaar inc lendesteun
en nog allerlei goodies.

Velgen zijn nu de 19 inch AUDI 5-arm-Turbine PQW in 19" met conti's 5 & 6 mm, echter vind ik die spuuglelijk en ze ogen te klein, dus daar moet iets anders voor in de plaats.
Gezien het feit dat ik nog wat budget over heb en alles (behalve de logos) zwart is wil ik voor 20" gaan in hoogglans zwart.
Ik Twijfel nog tussen de 20" Gunners of de 20"V-Wheels V1 (van MM_Concepts uit Duitsland [https://v1-wheels.de/]).
Beide velgtypes zijn 20x9 en hebben een ET van 25.
Ik ben van plan om daar de 265/30/20 op te leggen, maar ook hier twijfel ik tussen Continental 5P, Michelin 4S of Hankook S1 EVO 3 K127.
Nu heb ik in Duitsland de ABE opgezocht van beide velgen en daar staat dat je achteraan van de binnenkant iets van de wielkastbekleding af moet halen en aan de buitenkant van het spatbord (onderaan achter het wiel) zowel voor als achter een kleine verbreding moet aanbrengen.

Dat laatste is niet zo'n punt, maar aan de binnenkant iets van het spatbordbekleding afhalen ben ik niet zo van.

Hebben jullie Raad voor mij vwb de velgen: Gaat dat lukken 20x9 ET25 icm het S-line onderstel?
En welke banden zouden jullie kiezen: Continental, Michelin of Hankook, gezien het prijsverschil tussen Hankook en Michelin wel iets om over na te denken.

Als hij voor de deur staat zal ik foto's posten, misschien al volgende week.

Ik ben benieuwd naar jullie inzichten.

En zoals gezegd: I'm back!

Jake