Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: even opnieuw voorstellen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard even opnieuw voorstellen

    Ik ben Jeroen uit voorne putten al geruime tijd op het forum, alleen erg weinig actief deelnemend.
    Voorheen in het bezit van een A4 1.8T in de tussenheid aardig wat Amerikanen en jappen gehad en sinds vandaag
    een A6 C6 3.2 avant aangeschaft. ik meen multitronic bak (mogelijkheid tot zelf schakelen) welke 60k km geleden er nieuw onder is gegaan.
    Blok loopt super clean, geen geratel gewoon zeer netjes. blok is mooi droog op wat kleine spoortjes aan de linkerzijde na, waarvan ik vermoed dat dit door het vullen komt.
    Dealer onderhouden. Mogelijk een bekende van hier?

    enige wat ik eraan wil doen is een trekhaak laten monteren, motorkapje bij laten werken ivm steenslag en ik wil van die 19'' velgen af en daarvoor 17 of 18 in de plaats
    dus als iemand wilt ruilen oid en de achterraampjes laten blinderen, dit omdat de hond af en toe achterin zit.

    Onderhoud zal ik gedeeltelijk zelf doen en gedeeltelijk door de dealer (stealer)
    Even het instructieboekje doorspittend kwam ik een pagina tegen over de sleutels. Ik heb er twee sleutels bij, echter niet de kunstof sleutel met bijhorende label met code.
    Is deze via de dealer te verkrijgen?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door jeroen83; 12-01-19 om 01:17.

  2. #2
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: even opnieuw voorstellen

    Mooie kleur interieur en veel plezier met je A6.
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: even opnieuw voorstellen

    Dank, tot nu toe bevalt die goed. Interieur vind ik bij deze kleur van de auto wel mooi. Wel even wennen normaliter heb ik een zwart interieur.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •