Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Het beloofde land bleek toch Duitsland te zijn. Na lang zoeken dit exemplaar gevonden. Ongelooflijk hoe onze buren met hun auto's omgaan. 20 jaar volledige dealerservice...Eigenaren pasten erop alsof het hun kindje is. En natuurlijk vol opties.

    Bij de RDW waren ze wel even bezig; "dit is toch de audi 80"?

    Ze hebben overigens op het kentekenbewijs type "audi 80 cabrio" gezet. Weet iemand of dat problemen gaat geven?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Djanno; 22-01-19 om 18:47.

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Mooie bak, het is officieel “Audi cabriolet” B4, wel op basis van de 80.
    Zal je geen problemen geven op kenteken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Thanks!
    Dit is mn eerste Audi, pluspunten die meteen opvielen:
    -rijdt comfortabel, voelt solide aan en geen gepiep of gekraak
    -geluid vanuit de banden/motor klinkt goed gedempt
    -luxe en comfort van zo'n oude bak is bijzonder, vochtdicht, details als dimmende binnenverlichting, onafhankelijke raambediening na sleutel uitnemen, noem maar op.. Geweldig!

    Dingen waar ik over twijfelde zijn de 17 inch wielen, staat hem net wat te grof vind ik. Zou je hem iets lager voor willen hebben. Daarnaast is het zicht naar achter en de dode hoek (+geen parkeersensoren) toch wel uitdagend. Daarnaast staan de s2 bumpers beter naar mijn mening (hoewel dat hem een iets minder moderne uitstraling geeft).
    Ook het (nep)hout in het interieur is niet echt mn ding. Als laatste zijn de kofferbakdeksels zonder 3e remlicht natuurlijk het mooist!

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Posts
    444
    Kudos
    5
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djanno Bekijk Berichten
    Thanks!
    Dit is mn eerste Audi, pluspunten die meteen opvielen:
    -rijdt comfortabel, voelt solide aan en geen gepiep of gekraak
    -geluid vanuit de banden/motor klinkt goed gedempt
    -luxe en comfort van zo'n oude bak is bijzonder, vochtdicht, details als dimmende binnenverlichting, onafhankelijke raambediening na sleutel uitnemen, noem maar op.. Geweldig!

    Dingen waar ik over twijfelde zijn de 17 inch wielen, staat hem net wat te grof vind ik. Zou je hem iets lager voor willen hebben. Daarnaast is het zicht naar achter en de dode hoek (+geen parkeersensoren) toch wel uitdagend. Daarnaast staan de s2 bumpers beter naar mijn mening (hoewel dat hem een iets minder moderne uitstraling geeft).
    Ook het (nep)hout in het interieur is niet echt mn ding. Als laatste zijn de kofferbakdeksels zonder 3e remlicht natuurlijk het mooist!
    Die set wielen die jij onder jouw auto hebt zitten is origineel, best zeldzaam in 4-gaats en gezocht... Levert op E-bay zomaar € 1.000,00 op.

  5. #5
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Parkeerpiepers achter zou ik laten aanbrengen. Je ziet inderdaad bijna niets. Schat € 450/500 bij een dealer.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superunknown Bekijk Berichten
    Die set wielen die jij onder jouw auto hebt zitten is origineel, best zeldzaam in 4-gaats en gezocht... Levert op E-bay zomaar € 1.000,00 op.
    Klopt.. Ben er ondertussen achter dat dit de befaamde Bolero's zijn.. Wielen zijn mooi vind ik, lastige is dat ze wat afleiden van het lage profiel dat de auto heeft.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabriolet 1.8 2000 uit Duitsland (blauw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meeuw Bekijk Berichten
    Parkeerpiepers achter zou ik laten aanbrengen. Je ziet inderdaad bijna niets. Schat € 450/500 bij een dealer.
    Of zelf doen voor 50,- heeft visueel niet zoveel voeten in de aarde, technisch wat sensortjes en piepertje..

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •