Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Nieuw!

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Leeftijd
    47
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Nieuw!

    Hi guys (and girls?),

    nieuw hier dus ff voorstellen:
    Patrick van den Berg, 42jr samenwonend en zelfstandig makelaar sinds vorig jaar. Gaat lekker dus dacht ik ruil mijn Mini in en ga een echte auto halen. Mijn eerste Audi! Een memorabel moment ....Het is een witte A3 8V Hatchback geworden, de 1.4tfsi met 122 paardeslofjes en 133K op de tellert. Mooi alcantara interieur, ex lease van 1e eigenaar. Woensdag gaat ie alleen al terug naar de dealer vanwege af en toe een EPC melding met motorblokje, hij denkt bougiekabel(s) of bobine(s). Verder prachtkar rijdt heerlijk maar het zou natuurlijk leuk zij als ik er wat aan ga friemelen:
    De auto is geleverd met 17"velgen met winterpantoffels. Ik ben al aan het rondneuzen voor andere velgen, ik heb een voorkeur voor de 18" zwarte/gepolijste nieuwe rotor velgen of iets in die richting. Verder misschien sideskirts zoals op de S3, verder niet veel het moet geen kermiskar worden. Ik ben benieuwd naar alle ervaringen en natuurlijk de bolide's!

    Groet Patrick
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Klieve89's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    34
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw!

    Welkom Patrick, mooie A3 !

    Subtiele aanpassingen gaan em zeker nog knapper maken. En zoals je zei, zolang je er geen kermiskar van maakt... ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •