Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Dwarsligger ligt dwars.

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Dwarsligger ligt dwars.

    Ik heb namelijk niks te showen in deze showroom en heb zelfs geen Audi...


    Maar dat terzijde: ik ben Sven en ga komende donderdag wel een Audi ophalen. 1e keer dat ik een Audi zal rijden en dat terwijl ik in feite ging winkelen voor een C-klasse, ik had teveel slecht gelezen over de olieproblemen bij de TFSI motoren. Mede dankzij dit forum (waar ik stiekem rondkeek) en links die ik hier gevonden heb ben ik toch iets geruster wat betreft de 1.8 TFSI 170pk versie die ik heb gekocht en hoop er dus nog de nodige km's mee af te leggen.
    De auto die ik gekocht heb is een A4 Avant met automaat van 2012, misschien is een 2dehands niet de beste manier om kennis te maken met een merk maar met 3 auto's in gebruik kan ik helaas niet alles nieuw blijven kopen gezien ik niet in BC's doe of actief ben in de politiek. De auto is verder redelijk sober als ProLine Business uitvoering en heeft al 120dk gelopen, het enige wat mij een beetje stoort zijn de 'lompe' 16" velgen met dikke banden dus die ga ik wellicht vervangen.
    Zo, nu ga ik nog wat verder lezen om uit te vissen of ik al direct de MultiTronic moet laten onderhouden of niet, hij komt niet bij een merkdealer vandaan en ben het (stom als ik ben) vergeten vragen voor ik de papieren tekende, het is dan ook de 1e keer dat ik 2dehands koop.

  2. #2
    Ruiter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Posts
    103
    Kudos
    8
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Dwarsligger ligt dwars.

    Welkom Sven. Gefeliciteerd met je aanschaf van de Audi Avant 1.8tfsi. Voor wat betreft de Multitronic dienen de olie en filter te worden vervangen bij iedere 60 duizend kilometer. Even kijken in het onderhoudsboekje wanneer de olie en fiter voor het laatst zijn vervangen. Veel veilige kilometers.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •