Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 85 van de 85

Onderwerp: Robbert’s B6

  1. #81

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    36
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Robbert’s B6

    Waar heb je de veerschotels van een B5 vandaan in Duitsland? 😎

  2. #82
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Robbert’s B6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaAudi Bekijk Berichten
    Waar heb je de veerschotels van een B5 vandaan in Duitsland?

    Ebay kleinanzeigen.
    Goed zoeken. En als het goed is kan je op onderdeel nummer zoeken.

    Wat je daarna zeker wel moet doen is... uitlijnen.. dat was ik vergeten.
    En nu zijn de voor banden van de 19"beide aan de binnenkant volledig gescheurd tot op het canvas/ draadkabels...... :oeps:




    Ook staat hij aan de voorkant nu op bokken omdat ik de wiel lagers aan het vervangen ben. Hij "tokte" heel hard de laatste tijd met een bocht naar links. en bij 100kmph ongeveer.
    Dus vanavond er weer onder maken.




    Daarna kijken voor een schoonmaak beurt en foto;s maken.

    De zoektocht naar een 4G C7 is al onderweg en wat proef ritjes gemaakt.
    ( of toch een Superb 1.4 tsi... 2017)





    ^Robbert
    Laatst gewijzigd door robertok; 26-01-24 om 10:28.

  3. #83
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Robbert’s B6

    Superb pas gereden van 5,5 jaar oud maar wat een *#%^* hok, niks bijzonders aan, als ze me blind in gezet hadden kon het ook een renault zijn of een fiat of of….. het is gewoon echt een stuk minder, leuk als lease bak voor a naar b maar dat is het dan wel.
    Ik ging 200% voor de A6.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #84
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Robbert’s B6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Superb pas gereden van 5,5 jaar oud maar wat een *#%^* hok, niks bijzonders aan, als ze me blind in gezet hadden kon het ook een renault zijn of een fiat of of….. het is gewoon echt een stuk minder, leuk als lease bak voor a naar b maar dat is het dan wel.
    Ik ging 200% voor de A6.
    Nouja, dat is ook mijn idee. Ik heb er nog niet in gereden. Wil ik nog wel doen.
    Maar ruimte is wel prima natuurlijk in de auto. en het rijd stuk voordeliger :').
    A6 2.0 tfsi doet hopelijk 1/12 en de superb 1.4 tsi 1/17 volgens Spritmonitor.... We willen wel een iets zuinigere auto . ( nu 1/9 met geluk).

    Maargoed eerst maar even de A4 verkopen en dan wat verbouwen in huis. Kijken wat er over blijft

    En wat ik ook zie. Voor een beetje a6 4g heb je toch al wel rond de 15k nodig. En dan heb je nog niet eens een Sline /Quattro of iets in die geest. (Duitsland ook niet.)

    ^Robbert

  5. #85
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Robbert’s B6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertok Bekijk Berichten
    Nouja, dat is ook mijn idee. Ik heb er nog niet in gereden. Wil ik nog wel doen.
    Maar ruimte is wel prima natuurlijk in de auto. en het rijd stuk voordeliger :').
    A6 2.0 tfsi doet hopelijk 1/12 en de superb 1.4 tsi 1/17 volgens Spritmonitor.... We willen wel een iets zuinigere auto . ( nu 1/9 met geluk).

    Maargoed eerst maar even de A4 verkopen en dan wat verbouwen in huis. Kijken wat er over blijft

    En wat ik ook zie. Voor een beetje a6 4g heb je toch al wel rond de 15k nodig. En dan heb je nog niet eens een Sline /Quattro of iets in die geest. (Duitsland ook niet.)

    ^Robbert
    Ja ruimte is er wel, iets meer dan een A4 denk ik, ik reed wel in een station met 180k op de klok, op de snelweg riep ie dat ie op 2 cil modus ging. Dat zal inderdaad wel zuinig zijn.
    Maar zuinig snijdt ook in de beleving van auto rijden, doe ik voorlopig nog niet aan mee, dan maar ietsje duurder uit. 😉
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •