Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

  1. #1

    Standaard Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

    Hallo,
    ik heet Jeroen, nieuw op dit forum (nog nooit wat geplaatst)
    44 jaar en altijd in het bezit geweest van een vw passat B5.
    ik heb er met veel plezier in gereden vanaf 2006 t/m 2020.
    maar nu werd het tijd voor iets nieuws.
    ik heb altijd al Audi willen rijden en vooral het model A5 was mn favoriet.
    Echter na wikken en wegen toch besloten voor een A4 te gaan, vanwege het praktische aspect.
    mn vriendin en ik hebben allebei een moeder die slecht ter been is, en ik denk dat als mijn ma achterin zou kruipen er nooit meer uit kan komen.
    We rijden vaak naar Duitsland bij de Oostzee in de buurt, daar woont mn schoonzus. De vriend van mn schoonzus heeft een A8l W12 en zijn zoon een S8. dan word je natuurlijk gauw lekker gemaakt.
    Dus het laatste jaar actief gezocht naar een model A4, maar ik had een paar eisen. ik wilde het half lederen interieur en een schuif-kanteldak en in de kleur donkergrijs, aangezien ik nu 11 jaar een zwarte auto rijd.
    maar ja, dan staat daar ineens in een verre uithoek een Audi Dubbel S-Line A4 te glimmen met de specs die ik wilde, maar wel de kleur zwart.
    toch maar even gaan kijken...en tja...dan is het kwijlen met de kraan open....


    dussss. gekocht...
    Hier mn nieuwe aanwinst, we zijn er zeer trots op, erg blij mee. hier een paar foto'saudi.jpgaudi 2.jpgAudi 3.jpgAudi 4.jpg

  2. #2
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.600
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

    Welkom mooie A4

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  3. #3

    Standaard Re: Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poolcrack Bekijk Berichten
    Hallo,
    ik heet Jeroen, nieuw op dit forum (nog nooit wat geplaatst)
    44 jaar en altijd in het bezit geweest van een vw passat B5.
    ik heb er met veel plezier in gereden vanaf 2006 t/m 2020.
    maar nu werd het tijd voor iets nieuws.
    ik heb altijd al Audi willen rijden en vooral het model A5 was mn favoriet.
    Echter na wikken en wegen toch besloten voor een A4 te gaan, vanwege het praktische aspect.
    mn vriendin en ik hebben allebei een moeder die slecht ter been is, en ik denk dat als mijn ma achterin zou kruipen er nooit meer uit kan komen.
    We rijden vaak naar Duitsland bij de Oostzee in de buurt, daar woont mn schoonzus. De vriend van mn schoonzus heeft een A8l W12 en zijn zoon een S8. dan word je natuurlijk gauw lekker gemaakt.
    Dus het laatste jaar actief gezocht naar een model A4, maar ik had een paar eisen. ik wilde het half lederen interieur en een schuif-kanteldak en in de kleur donkergrijs, aangezien ik nu 11 jaar een zwarte auto rijd.
    maar ja, dan staat daar ineens in een verre uithoek een Audi Dubbel S-Line A4 te glimmen met de specs die ik wilde, maar wel de kleur zwart.
    toch maar even gaan kijken...en tja...dan is het kwijlen met de kraan open....


    dussss. gekocht...
    Hier mn nieuwe aanwinst, we zijn er zeer trots op, erg blij mee. hier een paar foto'saudi.jpgaudi 2.jpgAudi 3.jpgAudi 4.jpg
    Leuke auto ik zie alleen niet helemaal het dubbele S-line (exterieur en interieur), volgens mij is het een A4 S-edition uit modeljaar 2010, als ik het zo bekijk? De S-edition had een S-line interieur en S-line onderstel maar geen S-line exterieur (dan heb je andere bumpers voor en achter en soort skirt op de dorpel geplakt).

  4. #4

    Standaard Re: Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

    Ik ben vrij nieuw wb modellen met S-line etc. Dus hang me er niet aan op
    t zou best kunnen. Mij is verteld dat 3x s-line idd de sideskirts heeft en andere bumpers. Iemand hier die er meer over kan vertellen misschien wat nou al die verschilen precies inhouden.
    Thnx!

  5. #5
    AbuDhabiJB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Nieuw en een Audi A4 dubbel S-line

    Welkom en gefeliciteerd! Welke motor heb je precies? Ik snap die S-line ook niet helemaal. Ik weet wel dat ik bijvoorbeeld op mijn sportback die sideskirts heb.

    IMG_2322.jpg


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •