Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi A6 2.0TDI 2018

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Audi A6 2.0TDI 2018

    Beste Audi liefhebbers,

    Ik ben sinds kort in het bezit van een Audi A6 2.0TDI avant (2018) en nieuw op het forum hier. Graag had ik van jullie enkele idee'tjes gehad om de wagen een nog betere look te geven. De wagen zelf heeft al het S line pakket en black shadow look. Chippen zal zowieso gebeuren . Ik had eventueel al gedacht aan het vervangen van front grill door RS grill indien mogelijk of eventueel de velgen zwart te laten spuiten. (Zwarte logo's? Verlagen? Velgen? engine sound exhaust. ....)
    Wat is jullie mening hierover?
    Waar kan ik deze aanpassingen in de toekomst eventueel laten uitvoeren (Regio Antwerpen - Hasselt)

    Alvast bedankt!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard Re: Audi A6 2.0TDI 2018

    Eerlijk , ik zou hem lekker laten zoals ie er nu bijstaat ... al de zaken die je daar voorstelt gaan volgens mij de wagen er niet mooier op maken... Het is zoiezo al een heel mooie kar dit , lekker van genieten en niet teveel aan prutsen zodat het er patserig gaat uitzien... Sound exhaust al helemaal niet ... van een dieseltje maak je geen RS ( met alle respect ) .
    Veel plezier met deze prachtige wagen, ik ben er met hetzelfde model ( wel 2013 versie . V6 Tdi ) nu dik 235k op staan , geen enkel mankementje op al die tijd, zonder fout mijn beste wagen in dik 20 jaar Audi... nog 2 weekjes en ik neem er afscheid van.
    Laatst gewijzigd door ryback; 10-04-19 om 20:20.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •