Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Fedmas' Audi A3 S-line SB

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    4
    Kudos
    0

    Standaard Fedmas' Audi A3 S-line SB

    Hi allen,

    Lang geleden al eens aangemeld, maar nooit actief geweest. Nu met toeval de kans gehad een Audi te gaan rijden aangezien deze beschikbaar kwam in de Poule. Kort voorstellen; Fedmas, 23 jaar en werkzaam als projectmanager. Even getwijfeld of ik dit hier ging delen, gezien het technisch gezien niet mijn auto is maar een lease. Maar het is in mijn ogen (zeker vergeleken met de vorige Renault Megane/Clio) wel een mooie auto, dus toch het delen waard.

    Sinds vorige week woensdag trotse bestuurder van deze Audi A3 1.5 TSFI CoD Ultra S-Line Edition SB (vanaf nu A3..) uit aug 2017 welke beschikbaar kwam in de poule bij mij op het werk. Uitvoering was al goed 'luxe' voor een Audi, vorige eigenaar heeft nog privacy glass en het afgevlakte stuurwiel geselecteerd. De S-line Edition heeft 'standaard' al de S-line, LED rondom (wát een licht, en die dynamische knipperlichten achter... :hot: ), MMI en standaard benodigdheden zoals Cruise en Climate control, prima uitvoering. Zelf voor aflevering nog een trekhaak laten monteren (voor de fietsen) en de Logo's (a3/TFSI Ultra) laten verwijderen.











    Inmiddels ook een blanco kentekenplaathouder gemonteerd en de kofferklep vluchtig gepolijst omdat de afleverende dealer (weet niet 123 welke, iig niet die op de kentekenplaathouder!) de logo's nogal op een beunmanier had verwijderd, wat resulteerde in een mooi aantal lichte krassen in de glanslak...


    Vooralsnog geen plannen behalve een keer goed polijsten. De bijpassende fietsendrager is inmiddels binnen maar de foto's hiervan zal ik jullie besparen :-). Auto rijdt heerlijk, nog wel even de bandenwissel inplannen want sta nu nog op winterbanden, maar voor de komende 1.5 - 2 jaar een leuke DF auto. Enige waar ik me aan stoor is dat de audio gedempt wordt als de bass erin komt, maar kennelijk is dit (aldus Google) niet uit te schakelen.

  2. #2
    Klieve89's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    34
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fedmas' Audi A3 S-line SB

    Knappe A3. Veel veilige kilometers gewenst!

  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Fedmas' Audi A3 S-line SB

    Nette bak hoor, veel plezier ervan..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •