Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Audi A3 cabriolet

Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2017
      Leeftijd
      34
      Kudos
      0

Standaard Audi A3 cabriolet

Hallo ik ben Leon en woon omgeving Rotterdam.

Ik heb 2 weken geleden een A3 cabriolet gekocht. Hiervoor heb ik 10 jaar lang ik een Ford Focus 2.5 ST gereden. Auto mankeerde niets aan, maar na 10 jaar wil je weer eens wat anders.
      Ik rijd zakelijk een Q2. Deze rijd best lekker, zodoende ook privé een Audi.

De A3 komt uit Duitsland en is van een audi medewerker geweest.
      Auto stond op mobile.de. Na wat heen en weer gemail en wat telefoontjes zijn we op 13 april de gaan bezichtigen in Ingolstadt. De auto is in nette staat, heeft 17000km gelopen en heeft 1000km terug zijn eerste beurt gehad. Zit ook nog 3 jaar fabrieksgarantie op.
      De prijs onderhandeld en koopcontract getekend.
      Op 18 April de auto opgehaald. En op een uitvoerkenteken naar Nederland gereden.
      Op 19 april bij de Rdw gekeurd. Nu wachten op het kenteken. In tussentijd de auto helemaal gepolijst en gewaxt.

Import is mij alles meegevallen. Het was voor mij de eerste keer. Exportkenteken regelen en overschrijven was in 40 minuten geregeld (Ook met dank aan vorige eigenaar) Rdw keuring was ook slechts 10 minuten.
      Hier een plaatje

Laatst gewijzigd door ledo; 28-04-19 om 21:54.

Standaard Re: Audi A3 cabriolet

Nice Goed dat je je net gek hebt laten maken door een van de vele importbedrijfjes en het lekker zelf hebt gedaan. Veel plezier ermee.

Reggy's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2010
      Leeftijd
      43
      Kudos
      354
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

Mooie A3, dikke zetels

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
      Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Mooie cabrio heb je gekocht. Hopen dat het weer snel weer op knapt zodat je lekker open kunt rijden. Veel plezier met je nieuwe bolide!

Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2017
      Leeftijd
      34
      Kudos
      0

Bedankt voor de positieve reacties. Vandaag het kenteken bewijs binnen gekregen en gelijk kentekenplaten laten maken.
      Importeren stelt niet veel voor is gebleken. Grootste minpunt is het 1,5 week moeten wachten op het NL kenteken.
      Nu nog wachten op mooi weer.
      Laatst gewijzigd door ledo; 30-04-19 om 16:54.

Snowdude's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2017
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 Cabrio

Gefeliciteerd met de A3C. Zie dat je ook de supersportstoelen erin hebt zitten. Misschien kom ik je nog een keer tegen in de buurt van 010.
      Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-line
      MGB Roadster'79
      VW Polo GTI 2.0 (AW)

Forum Rechten