Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

    ik ben sinds 2 dagen actief hier op het forum vandaar dat ik me even voorstel

    ik ben 31 jaar oud en woon in amsterdam

    na een lange zoektocht en twijfels heb ik besloten om de audi a7 50 tdi te kopen.

    heb de auto aangeschaft als occasion bij van den brug in drachten.

    ik moet zeggen ik ben verliefd geworden op de auto, maar de auto nog niet gereden.

    ze zijn bezig met het kenteken omdat de auto ingevoerd is, de auto is geweest van de directeur audi van munchen.

    helaas kan ik bijna geen info vinden over de a7 er staat bijna niks op het internet.

    hopelijk heb ik een goede keus gemaakt

  2. #2
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

    We wachten geduldig op de foto,ivm kleur.
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  3. #3
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

    Bij voorbaat van harte

    Bijna niets op internet??? Heb je motor-talk.de al gevonden? En hier in showroom iemand anders met een A7 50TDI (en helaas veel problemen).
    Daarnaast kun je vanalles lezen over de A6, op de carrosserie na volledig identiek aan de A7.

    Veel plezier met de voorpret en we zien hier graag foto's en alle specificaties.

    @Petera4b6
    Ik gok dat dit een zogenaamde 'Anlaufvariante' zal zijn. Dat is de eerste productierun, die wordt gebruikt om alle dealers te bevoorraden. Dan is de auto zwart of daytonagrijs met heel veel hele lekkere uitrusting. Net als alle showroomauto's die vorig jaar in NL bij de dealers stonden.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

    het betreft idd een zwarte auto met heel veel opties. nieuwwaarde ook bijna 140k ik ga even kijken op motor-talk.de hartstikke bedankt

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen trotse eigenaar van Audi A7

    Proficiat! De A7 blijft een prachtige wagen en de nieuwste generatie is er alleen maar mooier en eleganter op geworden.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •