Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #1

    Standaard Even voorstellen

    Goedemorgen iedereen,

    Ik zal me even voorstellen, sinds kort rijd ik ook een Audi. Was de afgelopen jaren lekker gek op vw, en zie Audi als de luxere klasse ervan. Door een 2de "mini her" in opkomst, besloten de passat b5 sedan om te ruilen voor een station. Wat ik belangrijk vond is dat ik mijn velgen en schroefset mee kon nemen.
    En zo kwam ik in dubbio vr5 of 2.4 v6, de a6 c5 goed geprijsd als occasion lekker ruim en regelmatig maar dan 300k op de teller. Das precies wat ik zoekte, want ik ben gek op auto's maar ik houd niet van geld spenderen.
    Ik heb voor €1150,- een prima 2.4 v6 met 282k op de teller gekocht. Motorisch klinkt ie heerlijk, geen gerammel of gekletter.
    Addertjes is de thermostaat die open blijft staan, ultrasoon sensors die niet werken en 3 foutmeldingen uit de deur sloten waar ik in praktijk niks van merk.
    Komende maand dus eerst nieuwe distributie set de (meest complete), bobine, bougie kabels en gasklep reinigen. Filter set van man erin en misschien ook maar meteen remschijven vervangen. Ja, het zal wat extra's kosten maar die 500 euro voor alles is de moeite zeker waard. Ik zet het er dan wel zelf met hulp bij de distributie van een vriend (monteur).

    Ik ben niet echt een gespreks iemand op forums maar lees veel. Bij deze even een grote wuif naar alle andere forum leden.

    Groetjes krijn

    Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    60
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Even voorstellen

    Nou, daar kun je even mee vooruit dan. Ben je zelf een sleutelaar?

  3. #3

    Standaard Re: Even voorstellen

    Ja ik sleutel zelf het liefst, voor distributie en ingewikkeldere zaken heb ik vrachtwagen monteur die mij kosteloos helpt. Afgelopen dagen de eibach pro street s zelf gemonteerd. Ik heb de schokdempers en veren gewisseld van me oude auto naar de audi.

    Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door tom; 12-05-19 om 15:05.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Als je geen verrassingen tegenkomt en zoals je aangeeft zelf veel kan sleutelen, lijkt me dit wel een koopje!
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  5. #5

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Als je geen verrassingen tegenkomt en zoals je aangeeft zelf veel kan sleutelen, lijkt me dit wel een koopje!
    flink project geworden haha cry. Het volgende gaat of is gebeurd deze weken.
    - distributie set van gates
    - kleppen deksel pakking
    - ontsteking verdeler
    - bougie kabels
    - bougies
    - o ringen koelsysteem
    - v-snaar set
    - complete ophanging set voor links& rechts
    - koplampen upgrade (xenon)
    - mistlicht afstellen (apk)
    - remschijven plus blokken voor & achter. Brembo Brakel max schijven voor ate power discs achter met ferado blokken (eco frix ofzo)
    - carter ontluchting
    - rechts achter remklauw (apk)
    - gordel links achter (apk)
    - ashoesjes 2x (apk)
    - kenteken verlichting achter (apk)
    - gat dichten benzine tank vul hals
    - grote beurt alle filters. Bosch en mann, motul 8100+ clean 5w30, en action g12 koelvloeistof.
    - uitlijnen
    - uitlaat dicht smeren (apk) toekomstig
    vervangen maar nu wel ff genoeg.
    Dus...... dat. Kosten €1200 euro ex uurloon



    Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •