Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nieuw hier... maar ook weer niet!

  1. #1
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Nieuw hier... maar ook weer niet!

    Hallo allemaal,

    Ik zal mijzelf opnieuw voorstellen!

    Mijn naam is Rudy, woon in de regio Rhenen/Veenendaal en ben altijd in het bezit geweest
    van Audi Cabriolets. In de volksmond ook wel Audi 80 Cabriolet genoemd.
    - 2.6 V6 Audi Cabriolet - Akoya
    - 1.9 Tdi Audi Cabriolet (gechipt)

    Deze echter verkocht omdat er een auto van de zaak kwam en drie auto's op de oprit iets teveel
    van het goede was en daar natuurlijk achteraf spijt van heb gekregen.

    Nu per toeval, na 7 jaren, tegen een mooie Audi TT Quattro aangelopen en besloten om deze maar te omarmen!
    Ik ben dus weer dakloos.

    IMG_5345.jpg

    Aangezien deze auto voor mij helemaal nieuw is zal ik best wel wat vragen hebben en hoop ik de antwoorden
    bij gelijkgestemden en de liefhebbers hier te vinden.

    Met vriendelijke groet, Rudy

    IMG_5335.jpgIMG_5336.jpgIMG_5337.jpgIMG_5339.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

  2. #2

    Standaard Re: Nieuw hier..maar ook weer niet!

    Hoi Rudy, welkom en wat een waardeloze kleuren combinatie heb je … heerlijk zeg Afhankelijk van de vragen die er zijn kunnen we vast helpen. De ene motorisch en aandrijving (ik niet echt) andere wat betreft de lak en elektra (veel meer in thuis). Heb je de 225 of 180 pk versie?

    Dit is de mijne … een 3.2 DSG … nu exact een jaar in bezit.:

    20190526 TT Fotoshoot (15).jpg

    Meer via deze link: https://www.audiforum.nl/forum/audif...ltaat-p14.html
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Talking Re: Nieuw hier..maar ook weer niet!

    Ha FASt,

    Inderdaad wat een waardeloze kleurencombi! Hahaha.
    Dit is de 225pk versie en ik loop helaas nu al tegen een probleempje aan.
    Vond het gisteren al zo vreemd op de snelweg dat ik iets harder dan 110 KM/h reed
    en veel mensen voorbij ging. Heb je natuurlijk al gauw met een Audi.

    Totdat ik aan mijn vriendin vroeg om even met de iPhone te checken hoe hard wij nu eigenlijk gingen...

    Hou je vast...

    25 KM/h is in het echt 50 KM/h
    35 KM/h is in het echt 60 KM/h
    40 KM/h is in het echt 65 KM/h
    50 KM/h is in het echt 80 KM/h
    70 KM/h is in het echt 100 KM/h

    Ik heb hierover ook al een topic aangemaakt, wellicht dat er meer mensen zijn met dit probleem.

    Bandenmaat vanaf fabriek is 225/45/17 en nu zit er onder 225/40/18. (wellicht gevalletje verkeerde bandenmaat?)

    De TT is verkeerd in een tadeloze toestand ondanks de leeftijd en aantal KM's (186.000)

    Ik zie dat jij er al aardig wat aan hebt verspijkerd...ik al ook eens voorzichtig aan de gang gaan maar heb nu
    nog niets te wensen behalve dan dat de snelheid op juiste wijze wordt aangegeven.

    Er zit al xenon verlichting op en gelukkig niet van dat hele felle licht waarmee je op konijnen kan jagen.

    Ik zal zo eens even goed naar jouw specificaties kijken, wel een erg lekkere versie die jij hebt hoor,
    alleen die verschrikkelijke kleur!


    Groet, Rudy
    Laatst gewijzigd door Rudeboy01; 02-06-19 om 15:48. Reden: tekstvaut!
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

  4. #4

    Standaard Re: Nieuw hier..maar ook weer niet!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy01 Bekijk Berichten
    Ha FASt,
    Bandenmaat vanaf fabriek is 225/45/17 en nu zit er onder 225/40/18. (wellicht gevalletje verkeerde bandenmaat?)
    Bandenmaat zou goed moeten zijn. de 18" inch geeft in vergelijking met de 17" een afwijking van 0,46%

    In km/h zou de afwijking het volgende betekenen.
    50km/h = 50,23km/h
    100km/h = 100,46km/h
    150km/h=150,68km/h

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw hier..maar ook weer niet!

    40 - 100% afwijking tussen de aangegeven en reële snelheid lijkt me sowieso heel veel om veroorzaakt te worden door andere banden... En de procentuele afwijking zou ook vrij constant moeten zijn.

    Het lijkt me toch iets belangrijk om opgelost te krijgen voor je de flitsboetes aan elkaar rijgt
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •