Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 121 tot 125 van de 125

Onderwerp: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

  1. #121
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

    Dat mag inderdaad, maar dan krijg je het risico dat er toch wat meer aan de hand zou kunnen zijn er ook bij.
    Dus....

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    354
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

    Zoals ik het zie valt de schade ook super goed mee... Dorpel onderaan is niet geraakt , wiel achter ook niet.
    Alle airbags nog OK.
    Dakstijl is ook niets aan , panoramisch dak stond open bij ongeval , en gaat prima open/dicht.
    De B-stijl zal vermoedelijk iets naar binnen staan (beperkt) , de C-stijl heeft wel wat schade opgelopen !
    Dus met 2 andere deuren erin en wat werk aan de achterplaat zou dit er al helemaal anders uitzien.
    Ruit achterste deur is stukgegaan , glasscherven hebben leder van achterbank beschadigd ,dus ruit , deurpaneel , B&O speaker & leder moet ook aangepakt worden.
    Helaas heb ik de biedingen niet in de hand , dus als ik A6 wil houden dan liefst zo'n laag mogelijk bod dan blijft er meer budget over voor de herstelling... Alles hangt af van de geschatte waarde , indien deze naar mijn mening goed genoeg is , kan er uitgekeken worden naar een opvolger.

  3. #123
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

    Het bod van de handelaren is niet zo belangrijk en zal nooit echt hoog zijn, die gasten willen wat verdienen. Waar ik mij meer zorgen over zou maken wat de verzekering als dagwaarde heeft voor deze auto, een standaard prijs of willen ze toch wat doen vanwege de aanpassingen en kan je uiteindelijk voor dat bedrag ook een vervanger kopen? Vaak niet en kost het geintje je toch geld.
    Dan is de optie maken soms beter, kan je zelf onderhandelen over prijzen bij inruil of losse verkoop, kan je de auto maken met gebruikte deuren (bijvoorbeeld in de kleur kopen als ze er zijn) bij een schade hersteller ben je helemaal koopman en kan het je zelfs wat opleveren. Mits niet gefinancierd natuurlijk anders kiest de maatschappij de hersteller.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #124

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    354
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

    Audi verkocht aan NL bedrijf via expertise bureau... 13621€ ...
    De geschatte waarde van de A6 door de expert kan ik vrede mee vinden , nu enkel nog wachten tot de verzekering het verschil kan uitbetalen , dit hangt af van de tegenpartij...
    Deze laat namelijk niets meer van zich horen ... Al een geluk heb ik 5 getuigen en was de VW transporter verzekerd(leenwagen VAB).

  5. #125
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A6 Bitdi, 21", 440pk & 918Nm, verlagingsmodule...

    Dat is toch een gehalveerde dagwaarde zo met de schade.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •