Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Audi A5 Cabrio in de Benz familie

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    30
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Audi A5 Cabrio in de Benz familie

    Als fanatieke Mercedes verkoper en liefhebber afgelopen week een Audi A5 Cabrio in mogen ruilen en besloten aan te schaffen voor privé gebruik.

    Het betreft een Audi A5 2.0 TFSI Multitronic. Niet de meest spannende combinatie maar voor de comfortabel tour ritten lijkt het mij een prima combi. De auto is van de eerste eigenaar en nieuwe geleverd in 2009 met wel geteld 50.055 kilometers gereden. De auto heeft vooral vaak stil gestaan onder de bomen. De auto is onder andere voorzien van airscarf uit de rugluning, MMI Plus, S-line ex en interieur, elektrische stoelen en B&O audio.

    Via het achterraam lekte er water in de kofferbak (bij het reservewiel), het achterraam is volledig opnieuw gekit en hopen dat dit ook de oplossing is voor een lange tijd. Auto is nu geheel droog.

    Omdat de auto lang en vaak heeft stil gestaan zit er nog al wat werk aan de auto;
    -Kap volledig reinigen en auto detailleren (Zelf een fanatieke detailer)
    -Restyle pitjes verwijderen
    -Velgen herstellen
    -Windscherm aanschaffen
    -Chromen lijst rondom voorraad vervangen

    zodra de auto helemaal af is zal ik wat foto’s online plaatsen. Auto rijdt top, geluid is super alleen Bluetooth microfoon lijkt niet te werken. Mooie auto met de juiste opties. Het MMI systeem is wel even wennen hoe het werk ivm de sneltoetsen .

    ik hoop dat de 4 ringen mij net zo veel plezier gaan brengen als de ster. Eerst de Audi weer in goede staat herstellen en dan hoop ik er volledig van te kunnen genieten.

    Giovanni

    C80DD825-7870-4AA0-8B29-097CE53E553D.jpg

    4A49CBC8-FBF5-4780-9FCA-79306CCF623F.jpg

    7F4806E7-11C5-4516-BB72-16F44FDACADD.jpg

    AF289916-1622-4B37-9095-5EA1A6B1E3C6.jpg

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A5 Cabrio in de Benz familie

    Mooi! Welkom

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    30
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Audi A5 Cabrio in de Benz familie

    Bedankt! Al wat gelezen op het Forum en voor technische aanpassingen ben jij de techneut heb ik begrepen?

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A5 Cabrio in de Benz familie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GiovanniLaCala Bekijk Berichten
    Bedankt! Al wat gelezen op het Forum en voor technische aanpassingen ben jij de techneut heb ik begrepen?
    Ik kan je met software technische aanpassingen en updates zoals een bak update mee helpen

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •