Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

  1. #1

    Standaard Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

    hallo ik heet John en woon momenteel nog in België antwerpen. ik zit er aan te denken om een nieuwe of jong tweedehands of een private lease Audi A4 avant of allroad te gaan kopen. een A6 vind ik gewoonweg te lang. ik lees verschillende slechte reviews over de audi a4??tfsi motoren met name de 2.0 tfsi. ik hoop aanschaf tips adviezen te kunnen krijgen zodat ik de correcte keuze kan gaan maken

  2. #2
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.912
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe Bekijk Berichten
    hallo ik heet John en woon momenteel nog in België antwerpen. ik zit er aan te denken om een nieuwe of jong tweedehands of een private lease Audi A4 avant of allroad te gaan kopen. een A6 vind ik gewoonweg te lang. ik lees verschillende slechte reviews over de audi a4??tfsi motoren met name de 2.0 tfsi. ik hoop aanschaf tips adviezen te kunnen krijgen zodat ik de correcte keuze kan gaan maken
    Welkom John,

    Kijk even bij Hartog tuning op de website
    Zei leggen je haar fijn uit wat er met de 2.0 tfs aan de hand is

    Hier alvast een linkje
    http://hartogtuning.nl/?p=1171

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #3

    Standaard re: Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

    Kevin top. Thanxx. Wilde al gaan zoeken met de zoek functie. Idd ge leest er veel over. Wil voor model 2018 of 2019 gaan .

  4. #4
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.912
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe Bekijk Berichten
    Kevin top. Thanxx. Wilde al gaan zoeken met de zoek functie. Idd ge leest er veel over. Wil voor model 2018 of 2019 gaan .
    Allee geen probleem he....
    Zo zijn wij NL

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  5. #5

    Standaard re: Newbie.. heb nog geen Audi, maar zit te denken aan een A4 Avant of allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe Bekijk Berichten
    Kevin top. Thanxx. Wilde al gaan zoeken met de zoek functie. Idd ge leest er veel over. Wil voor model 2018 of 2019 gaan .
    Voor model 2018 2019 hoef je daar niet te gaan lezen. Die zijn gewoon in orde.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •