Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: I'm back sinds 2013

  1. #1
    Philip J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    70
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard I'm back sinds 2013

    Na 2013 weer teug op het forum. Na 22 jaar was het in 2013 mijn laatste Audi. Maar ik ben terug met een Audi. Enige jaren motor gereden, maar was niet echt mijn ding.
    Een tweezitter heeft toch mijn voorkeur. Diversen merken gingen door het hoofd en uiteindelijk werd het een TT Roadster. Bewust het 1e type, de 8n/Mk1, de toekomstige klassieker. Mijn eis was, een TT onder de 90.000 km, zilver, zwart leder, 1.8 Turbo, 180 Pk en geheel origineel. Geen single gril, 19" velgen, verlaagd of dergelijk. Mooi om te zien, maar ik ga voor origineel. Viel niet mee om een net exemplaar te vinden, ook Duitsland was een optie. Uiteindelijk een mooi exemplaar in Lunteren, 2e eigenaar geheel dealer onderhouden en in zeer nette staat. 82.450 km op de teller, gehele historie aanwezig. Is weer zalig om in een Audi te rijden en zeker in een TT Roadster.
    Echt mooie foto's nog niet kunnen maken, voorlopig dus deze 2. Nu ik dit aan het tikken ben, herinner me ineens het RS weekeind in Valkenburg bij Katwijk, het vliegveld. Nog een Youtube filmpje geplaatst. Was leuke bijeenkomst.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

  2. #2

    Standaard re: I'm back sinds 2013

    Welkom terug. Gaaf weer een TT Roadster MK1 erbij en met een mooie km-stand. Geniet ervan. En hou hem lekker origineel.

    Hier het verhaal van mijn Roadster MK1
    Laatst gewijzigd door FASt; 20-10-19 om 13:11.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: I'm back sinds 2013

    Welkom terug en de TT's worden inderdaad steeds leuker naarmate ze ouder worden. Zeker een klassieker in de dop!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #4
    Philip J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    70
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: I'm back sinds 2013

    20210402_171746.jpg


    Niet zo veel op het forum, maar sinds vrijdag 2 april in het bezit van een A3 Cabriolet. Al aardig wat Audi's gehad, de 1e was in maart 1993 een Audi 80.
    Laatst gewijzigd door tom; 05-04-21 om 16:01. Reden: Verkopen tegen betaling in Marktplaats aangeboden
    Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: I'm back sinds 2013

    TT weg? Of erbij?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6
    Philip J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    70
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: I'm back sinds 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    TT weg? Of erbij?
    De TT Roadster staat te koop nu. Als ik hem in een garage kwijt zou kunnen had ik hem gehouden.
    Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •