Ook hierbij gelden dezelfde regels als elke andere glas coating, voorafgaand stappenplan, een spiegelgladde voorbehandelde lak voor het opzetten van het product.
-Ermöglicht durch Benzin-
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Gisteravond mijn audi kunnen ophalen na een dag werk van CosmoWheels.
Velgen hebben CNC behandeling gekregen, daarna polijsten, en de binnenkant van de rotor is opnieuw gespoten in dezelfde matte kleur.
Omdat ik er dan toch was, ook maar de remklauwen laten doen. Audi rood als kleur en ik heb na lang twijfelen over S-line/S5/Audi etc toch gekozen voor het S-logo.
Lang verhalen, maar oordeel zelf, ik ben er iig super blij mee:
Voor:
IMG_0415.jpgIMG_0438.jpg
Na:
IMG_2090.jpgIMG_2091.jpgIMG_2095.jpgIMG_2097.jpgIMG_2098.jpg
Staat er lekker bij zo, netjes
-Ermöglicht durch Benzin-
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Netjes.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Heb het laten doen met CQ quartz coating tijdje terug, auto staat in de garage (weinig weersinvloeden), wordt weinig bereden (10k km per jaar), na een jaar of anderhalf was de coating op sommige plekken al vergaan....
Met betrekking tot makkelijk wassen, met of zonder coating, het vuil krijg je er met een hoge druk niet af, je moet hem toch met de hand wassen om alle vuil eraf te krijgen.
Ik zou het geen tweede keer doen om eerlijk te zijn, ik heb nu zelf een DAP en kleine oneffenheden werk ik zelf wel weg, en ik gebruik wel een GOEDE sealant die 6 maanden blijft zitten en die stukken goedkoper is.
Wil je het echt goed beschermen, laat dan een PPF plakken.
De recente updates verdienen natuurlijk betere foto's, dus bij deze:
IMG_2319.jpg
IMG_2320.jpg
IMG_2322.jpg
IMG_2325.jpg
Netjes
-Ermöglicht durch Benzin-
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Vandaag na een lange vakantie even naar de dealer geweest, 1 veer van de kofferbak had het begeven. Na een korte reparatie, ook maar de Audi Sport nummerplaten laten monteren. Staat veel beter, en vrij goedkoop vond ik. De sales manager vroeg of ik niet interesse had in een volledig uitlaat systeem van Akrapovic. Die aanbieding krijg ik vandaag op de mail, ik ben benieuwd, zijn vrij prijzig dacht ik...
Akra is nooit goedkoop, maar je krijgt wel absolute kwaliteit en een fameus geluid. Bij nagenoeg al mijn motorfietsen vrijwel direct na aanschaf laten monteren. Prachtige sound, maar wel opletten in DE. Daar zijn ze scherp op toelatingsnummers en DB-killers. Maar ja, zo snel zul jij daar niet rondtoeren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk