Resultaten 1 tot 7 van de 7
      Dutchlimits's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2016
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

Standaard Terug naar Audi, het is een A7 geworden

Hallo Audi-fanaten.

Mogelijk kennen sommigen van jullie mij nog, zo niet, no hard feelings..

Ik heb in de tussentijd alweer enkele auto's gehad, maar ben weer teruggekeerd naar Audi, een A7 is het geworden.

Heb snellere auto's gehad in de tussentijd, maar nu was ik op zoek naar iets relatief praktisch, zuinig maar toch bijzonder. Vandaar is de keuze uitgegaan naar een A7 met een 2.8 FSI motor. De auto is voor het wegen-net in Groningen absoluut snel genoeg, dus een 3.0 TFSI is tov een 2.8 misschien leuker, maar absoluut geen must. Woon-werk doe ik met alle gemak 1 op 11 a 12, niet verkeerd, mijn vorige auto deed op 1 op 9 dus dit is wel weer een verwenning.

De auto is volledig dealeronderhouden, dit jaar nog een grote beurt gehad bij Audi, is van 2013 en heeft al 2 ton aangetikt. De auto rijdt als nieuw en is op enkele aandachtspunten in prima staat. De aandachtspunten wil ik nog mee bezig gaan.
      * bestuurdersdeur heeft enkele deuken, denk opengewaaid. Deurhendel is licht naar binnen gedrukt. Daarom ga ik een andere deur laten plaatsen.
      * spatbordrand linksachter heeft ook deukjes, dit kan een restyler waarschijnlijk wegkrijgen
      * speaker bestuurdersdeur klinkt opgeblazen, heeft wellicht met de tik te maken gehad
      * passagiersstoel zit klem, wil niet glijden over de rails

Voor de rest geen spannende dingen, auto is echt heerlijk en alles werkt zoals het hoort, rijdt ook als nieuw. Geen instapschade, interieur is ook nog erg netjes. Een echte snelwegauto geweest, neus heeft enige steenslagschade wat te verwachten is met deze km-stand.

We zien wel wat we ervan maken, even wat foto's:

grollie's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2008
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Standaard Re: Terug naar Audi, het is een A7 geworden

Welkom terug! Met een heerlijke wagen, veel plezier ervan.

Wat heb je gereden sinds de b6?
      ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
      '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
      '97 C4 avant 2.6 mingblauw

Dutchlimits's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2016
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

Thanks!

Een hele boel, Dodge Magnum, Chrysler 300C, BMW E90 325i, Mercedes CLS, en voor de vrouw nog een Clio RS gehad, zij heeft nu een Mini Cooper uit 2007.

De CLS zou ik langer gaan rijden echter had mijn broer een ongeluk waarbij zijn auto total loss is geraakt, hij wou toen erg graag de CLS, zodoende kwam een A7 in beeld.

Applejuice's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2009
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

check!! A7 is een dikke oooo
      A3 Sportback 2.0 TDI … A1 1.2 TFSI… A4 Avant 1.4 TFSI mythos black… TT 8N 1.8 225PKLimited Edition kleur RoodA3 Sportback Nardo Grey besteld…
      Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.

Reggy's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2010
      Leeftijd
      43
      Kudos
      354
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

Welkom terug, dikke knaap die Audi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
      Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Golfer's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2009
      Leeftijd
      52
      Kudos
      4
      Auto
      Audi A6 Allroad

Prachtig exemplaar. Gefeliciteerd en welkom terug!
      Allroad 2.7T biturbo MY2003, A6 Allroad 2007 3.0 tdi,
      verkocht: A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, verkocht A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008, verkocht Allroad Quattro MY2003

Dutchlimits's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2016
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

Thanks guys.

Eerst even van genieten, en dan beginnen de auto wat netter te maken.
      Passagiersstoel heb ik weer gangbaar gekregen, helaas wel zelf een bevestigingspunt van de kabel kapot gemaakt met het uitproberen van dingen, breekt zo af die verrekte plastic (dacht dat staal is maar nee dus). Dure kabeltjes zag ik al, voor wat het is (80 eu voor een simpel kabeltje). Eerst maar even tijdelijk gemonteerd met tie-wrap. In de stoel zelf is er een clip die steeds los schiet uit de stoelframe waardoor die dan niet volledig loskomt uit de vergrendeling.

Zie een revisiesetje op internet maar eigenlijk heb ik enkel 1 clip nodig ... Hele stoel moet dan ook los.

In de tussentijd ook maar af en toe kijken naar een nette bestuurdersdeur, hopelijk in de juiste kleur, en anders ontkom ik niet aan spuitwerk.

8. Ad

Forum Rechten