Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Na een lange zoektocht naar een stille auto ter vervanging van een Seat Altea XL heb ik het "hogerop" gezocht en ben ik sinds een maandje de trotse eigenaar van een A4 35 tfsi Sport Lease.

    De auto is van Februari '19 en had pas 6500km op de teller, het was een auto van een grote Audi dealer in regio Den Haag en ging er voordelig uit ivm introductie facelift model. Hij bevalt ons uitstekend, hij is heerlijk stil en comfortabel. Het verschil in kwaliteit en afwerkingsniveau met de Seat is enorm maar dat mag ook wel voor dit prijsniveau.

    Erg fijn om sinds de Renault Megane coupe 2.0 die ik ooit had nu weer een auto te hebben met een lekkere motor! De 1.2 tfsi uit de Seat was ok voor de meeste ritjes maar ben toch blij weer een dikkere motor, zeker als we in de zomer een vouwwagen door Frankrijk sleuren.

    Er zijn een paar dingetjes die ik wil gaan laten aanpassen zoals groot licht assistent, rechter spiegel kantelen bij achteruit en verkeersteken herkenning. Een paar opties zoals smartphone interface, achteruit camera en parkeer sensoren voor had ik graag willen hebben maar kan ik prima zonder, en inbouwen kan later altijd nog.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Jeronimo73; 11-01-20 om 12:26.

  2. #2

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Mooie wagen. Goed gebouwd, stil en comfortabel. Geen sportonderstel? Die heb ik wel, maar is behoorlijk stug.

    En je hebt volgens mij de 2.0 motor. Bevalt die goed?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Ik heb het gewone onderstel, voor de looks zou ik het lagere sportonderstel wel mooier vinden maar ik ben blij met het uitstekende comfort van het standaard onderstel.

    De 2 liter motor is erg fijn, heeft lekker veel koppel en is erg stil. Verbruik valt tot nu toe erg mee: gemiddeld 6.9l/100km, bij mix van stad en snelweg en een rustige rijstijl.

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    De 2.0 150pk is een erg zalig blok! Veel beter dan de 1.4 150pk.

    Wat betreft kantelen van rechter zijspiegel glas bij parkeren, dat gaat helaas niet op de A4 B9. Derest wel
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Hi Rainesh,
    Even ter info, ik heb ook een A4 B9 Avant 2.0 TDI van 2017. Bij mij kantelt de rechterspiegel bij achteruitrijden. Weet niet of dit een speciale optie is of zo, maar bij mij werkt het wel.
    Grts,
    Tom


  6. #6
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Boeckx Bekijk Berichten
    Hi Rainesh,
    Even ter info, ik heb ook een A4 B9 Avant 2.0 TDI van 2017. Bij mij kantelt de rechterspiegel bij achteruitrijden. Weet niet of dit een speciale optie is of zo, maar bij mij werkt het wel.
    Grts,
    Tom
    Je hebt zeker elektrisch inklapbare buitenspiegels.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Avant 35 tfsi Sport Lease

    Mijn spiegels zijn niet electrisch inklapbaar dus reken er op dat het dan niet werkt bij mijn auto....helaas

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •