Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 159

Onderwerp: 2018 SQ5 3.0L TFSI Satin Metallic Black (ABT widebody) plaatjes pag.6

  1. #41
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Whoaaah, heb hem binnen hoor....wat een kabaal maakt dat ding in Dynamic & Sport stand whaaaa, lol. Dan maakt mijn RS5 echt een stuk minder geluid, vind ik. Dat hebben ze wel goed gedaan nu bij Audi. Versnellingsbak is ook veel en veel minder zenuwachtig dan de RS. Ding rijdt gewoon super.

    Maar goed, er zijn ook mindere dingen, zoals Audi Connect die ik maar niet geconnect krijg. Tis meer Audi Disconnect. Apple Carplay kreeg ik ook niet aan de praat, maar dat was meer mijn schuld omdat ik standaard Siri uit heb staan. Dus na met Apple aan de lijn te hebben gezeten was het eindelijk gelukt. Nu ff bij Audi dat Audi Disconnect aan de praat zien te krijgen.

    Voor de rest een super auto. Helaas ook 'slecht' nieuws gekregen van de verkoper die ook ABT reseller is (zegt ie) en dat is dat de ABT powerbox mijn verlengde fabrieksgarantie doet laten vervallen en aangezien ik nog drie jaar heb komt die er dus voorlopig niet in. Zal dus even na moeten denken of ik de rest ook nog wel wil dan....alleen een bodykit komt ook zo jaar 2000 over.

    En op de terugweg heb ik de hele tijd de RS in mijn achteruitkijkspiegel gezien (vrouw reed hem op de terugweg terug) en dat doet me dan toch ook wel weer slikken bij het idee dat hij eruit moet. Blijft een bruut ding om te zien.

    Afijn, was weer een leuk dagje met een hoop speeltjes erbij. Dat wordt genieten de komende tijd

  2. #42
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Gefeliciteerd, idd eerst ff genieten van je nieuwe aanwinst, enjoy.


    -Ermöglicht durch Benzin-
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #43
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.312
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Gefeliciteerd, met je nieuwe aanwinst.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #44

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS5R8 Bekijk Berichten
    Voor de rest een super auto. Helaas ook 'slecht' nieuws gekregen van de verkoper die ook ABT reseller is (zegt ie) en dat is dat de ABT powerbox mijn verlengde fabrieksgarantie doet laten vervallen en aangezien ik nog drie jaar heb komt die er dus voorlopig niet in. Zal dus even na moeten denken of ik de rest ook nog wel wil dan....alleen een bodykit komt ook zo jaar 2000 over.
    In DE kun je dus wel je verlengde garantie bij ABT laten garanderen door er nog duizend euro extra tegenaan te gooien zoals ik al zei. Op het plaatje in je post #32 heb je het exclusief de velgen alsnog over bodykit rondom + verlaging + dakspoiler. In de Duitse abt configurator is dat zusammen inclusief behoud van verlengde garantie en de ecu met spuiten en montage €19k.. Ik zou dat in geen 19k jaar aan deze ABT opsmuk besteden. Tuning in NL kost een fractie van de prijs maar dan sta je in de garantiediscussie voor wat betreft bak- en motorproblemen altijd 5-0 achter. Eerst maar even genieten!

  5. #45
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    In DE kun je dus wel je verlengde garantie bij ABT laten garanderen door er nog duizend euro extra tegenaan te gooien zoals ik al zei. Op het plaatje in je post #32 heb je het exclusief de velgen alsnog over bodykit rondom + verlaging + dakspoiler. In de Duitse abt configurator is dat zusammen inclusief behoud van verlengde garantie en de ecu met spuiten en montage €19k.. Ik zou dat in geen 19k jaar aan deze ABT opsmuk besteden. Tuning in NL kost een fractie van de prijs maar dan sta je in de garantiediscussie voor wat betreft bak- en motorproblemen altijd 5-0 achter. Eerst maar even genieten!
    Het is inderdaad best wel gekkenwerk dat ABT prijzenpakket. Eerlijk gezegd begin ik de charme van die nepuitlaten er wel van in te zin. Toch een hoop kabaal achter een paar plastic plaatjes haha. Het geroffel en gepruttel hebben ze echt goed gedaan moet ik zeggen. Nu zei de verkoper dat hij iemand kende die ook een SQ5 heeft en echte uitlaatpijpen op maat heeft laten maken voor de originele bumper. Dus die plastic plaatjes eruit en gewoon uitlaattips op maat laten maken. Daar heb ik dan meer interesse in. Iemand enig idee waar ik daarvoor terecht zou kunnen?


  6. #46

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS5R8 Bekijk Berichten
    En op de terugweg heb ik de hele tijd de RS in mijn achteruitkijkspiegel gezien (vrouw reed hem op de terugweg terug) en dat doet me dan toch ook wel weer slikken bij het idee dat hij eruit moet. Blijft een bruut ding om te zien.
    HÈ.... je vrouw wil n Q5 en jij n RS en dan rijden jullie allebei in de auto die je niet wilt... ;-)

  7. #47
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    HÈ.... je vrouw wil n Q5 en jij n RS en dan rijden jullie allebei in de auto die je niet wilt... ;-)
    Ja, 2 weken op gewacht dus wil ik er ook in rijden ook

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Altijd gaaf om te horen dat iemand, die op auto gebied best wel verwend is, zo enthousiast kan zijn van zijn nieuwe aanwinst.

    Geniet ervan (ennuh vergeet niet je vrouw er ook in te laten rijden 😜

  10. #49
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Lekker toch, heeft deze ook z'n sounbox generator gebeuren erin dat ie daarom meer geluid maakt ? Of lijkt te maken ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  11. #50
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS5R8 Bekijk Berichten
    Nu zei de verkoper dat hij iemand kende die ook een SQ5 heeft en echte uitlaatpijpen op maat heeft laten maken voor de originele bumper. Dus die plastic plaatjes eruit en gewoon uitlaattips op maat laten maken. Daar heb ik dan meer interesse in. Iemand enig idee waar ik daarvoor terecht zou kunnen?
    Zelf geen ervaring met uitlaten op maat, maar voor onderhoud langs geweest bij vtcarservice en die doen dat véél. Zag er ook goed uit. Zou ze eens bellen.

    Klink mij als een ontzettend logisch plan trouwens.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  12. #51
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6 Black Optic Bekijk Berichten
    Lekker toch, heeft deze ook z'n sounbox generator gebeuren erin dat ie daarom meer geluid maakt ? Of lijkt te maken ?
    Nee, dat is alleen bij de TDI's heb ik mij laten vertellen. Heb het getest door de MMI uit te zetten en maakt zelfde kabaal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Zelf geen ervaring met uitlaten op maat, maar voor onderhoud langs geweest bij vtcarservice en die doen dat véél. Zag er ook goed uit. Zou ze eens bellen.

    Klink mij als een ontzettend logisch plan trouwens.
    Nice, zal ze eens bellen....degene die ik heb gemaild reageren niet eens

  13. #52
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch


  14. #53
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Nah, vind ik ook niks. Ben nog in conclaaf met een uitlaatbouwer die eventueel eindtips op maat kan maken in de ruimte waar nu dat plastic zit, maar daar ga ik alleen mee akkoord als hij hem ook heel netjes wegwerkt. En anders wordt het gewoon ABT.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  15. #54
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch


  16. #55
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Hmm, dat ziet er op zich wel netjes uit. Thanks
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  17. #56
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS5R8 Bekijk Berichten
    Nah, vind ik ook niks. Ben nog in conclaaf met een uitlaatbouwer die eventueel eindtips op maat kan maken in de ruimte waar nu dat plastic zit, maar daar ga ik alleen mee akkoord als hij hem ook heel netjes wegwerkt. En anders wordt het gewoon ABT.
    Het ding is dat een uitlatenboer geen bumperboer is. En alles wat op de bumper op maat gemaakt moet worden zal dan fiberglas zijn oid. Geen porum... Abt is not altijd het beste alternatief, maar ook erg duur en het verplicht je eigenlijk tot afname van het pakket rondom.

  18. #57
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Het ding is dat een uitlatenboer geen bumperboer is. En alles wat op de bumper op maat gemaakt moet worden zal dan fiberglas zijn oid. Geen porum... Abt is not altijd het beste alternatief, maar ook erg duur en het verplicht je eigenlijk tot afname van het pakket rondom.
    Ja dat is dus het probleem. Nu staat ABT goed aangeschreven dus het is niet per definitie een minwaarde op de auto, maar ergens heb ik het idee dat de tijd voorbij is voor een spoilerpakket. Maarja, die nep uitlaten huh haha...

    Heb je een link van MTR? Ik kan alleen maar een Russische site vinden van ze.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  19. #58
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Vandaag POI speedcams voor heel Europa op de MMI gezet. Supermakkelijk via POIbase en de database van PocketGPSworld.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  20. #59
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Werkt flitsmeister niet via de carplay of android auto ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  21. #60
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: 2018 SQ5 3.0L TFSI Mythosblack 22inch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6 Black Optic Bekijk Berichten
    Werkt flitsmeister niet via de carplay of android auto ?
    Jawel, maar ik heb niet altijd de telefoon aan kabel hangen. Mijne is helaas niet draadloos.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •