Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Even voorstellen: 80 GLS '77

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    24
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Even voorstellen: 80 GLS '77

    Hallo,
    na wat passief gebruik van dit forum wil ik me toch even voorstellen.
    Ik ben Martijn uit Zeeland, ik ben 21 jaar en heb echt een liefde voor auto's/Audi's

    Mijn auto's:

    Toen ik in 2019 mijn rijbewijs haalde en opzoek ging naar een auto zocht ik vooral iets vierkants.
    Ik zocht als eerste naar een Audi omdat dit verreweg mijn lievelingsmerk is.
    Op dat moment waren de B2's niet heel dik gezaaid dus ik zocht verder, Volvo 440 bijvoorbeeld.
    Na geruime tijd viel mijn oog op mijn absolute droomauto.
    Een Audi 80 1.8 GLS uit 1977 in het "Kupfer metallic".
    Met 38000 originele kilometers op de teller was dit de auto!
    Direct gereageerd en 2 weken later naar Sexbierum (!300km enkele reis!) gegaan en uiteraard met een Audi mee naar huis!
    Ondertussen heeft ze 48000 km en dit loopt nu met zo'n 1000-1500 km per jaar op.

    Ondertussen heb ik er paar dingetjes aan gedaan, ik heb geprobeerd het allemaal periode correct te houden:
    BBS RM012
    Hella verstralers
    Houten Momo racestuur


    De Audi heb ik gekocht in de zomer van 2021 en daar ben ik toen ook (dagelijks) mee naar werk gereden.
    Toen het weer slechter begon te worden besloot ik om er een dagelijkse auto bij te kopen, dit is uiteindelijk een Volvo 940 station geworden.
    Momenteel is de eerste 940 verkocht en heb ik alweer een andere, dit is de auto waar ik vooral aan sleutel en waarvan het niet heel erg is als er eens iets kapot gaat

    Hier dan nog een aantal foto's van mij auto's:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •